romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

8

Acte necesare pentru a te inscrie la primaria spaniola

Mai intai trebuie sa solicitati numarul de NIE (Numarul de Identificare pentru Straini) la Biroul pentru Straini sau la Comisariatul de Politie corespunzator.

Odata ce ati obtinut NIE-le, trebuie sa mergeti la primarie ca sa obtineti formularul de inscriere (care se poate descarca si de pe pagina web a primariei localitatii in care locuiti).

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

8 comentarii:

  1. f.bune informatii,utile

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai trebuie sa trec pe la extranjerie pentru alte acte legate de nasterea unui copil roman?Sau nu mai este nevoie? Ma duc direct la comisar. de politie ca sa-i scot nie-le? Si inca ceva: copilul nascut in Spania din parinti romani ce nationalitate are? la consulat si la registru civil mi s-a spus ca e roman,dar am o gramada de cunostinte care zic ca e spaniol. care e adevarul? Muntumesc, Madalina

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Madalina,
    Daca copilul are scos certificatul de nastere, nu trebuie sa mergeti decat la Comisariatul de Politie corespunzator, Pentru a-i scoate N.I.E.
    Si, referitor, la a doua intrebare, cand copilul va implini un an, ii puteti solicita nationalitatea spaniola.
    Mai multe informatii referitor la problemele d- voastra le puteti gasi pe acest blog, la rubrica: CE AR TREBUI SA STITI REFERITOR LA...
    Asteptam si alte intrebari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua ,am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns.Am o fetita de 1 an si 3 luni ,pe care am nascut-o in Spania.Momentan locuim in Romania,si inca nu am certificatul de nastere ,din Spania am doar libro de familia ,iar aici in romania nu se poate face prin ambasade si mi s-a spus ca trb sa ma intorc in Spania pt apostila.Nu sunt lamurita in acest sens si asi dori daca puteti sa imi dati mai multe informatii referitoare la certifiocatele de nastere din Spania.Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  5. tatal meu a murit in spania si de acolo miau dat un fel de certificat de deces casa pot scoate aici in romania cel ce trebuie dar aici mi sa spus ca nu am apostila si fara aia nu pot face certificatul cum pot pune acea apostila si unde mai repede ?

    RăspundețiȘtergere
  6. buna vreau sai scot un numar de nie la iubita mea si nu are pasaportul numai buletinul se poate fara pasaport sau nu,imi trebuie pasaportul neaparat astept un raspuns daca se poate la adresa mea de meil este asta maryo222222@yahoo.com daca se poate astept un raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se poate si fara pasaport, daca buletinul e un termen de valabilitate.

      Ștergere
  7. buna.unde ma pot inregistra ca mi-am facut padronamentul?la primaria de care apartin sau la politie?

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.