romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

10

Ajutoare pentru chirie. Subventia de 210 euros

"Renta Basica de Emancipación" este o subvenție acordată de la 1 ianuarie 2008 de guvernul spaniol tinerilor cu vârste cuprinse între 22 și 30 de ani, care trăiesc în locuinţe închiriate. Poate fi acordată pentru o durată de timp de maxim 4 ani.

Pentru a primi această subventie, solicitantul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
  • să aibă o vârstă cuprinsă între 22 si 30 de ani (la împlinirea vârstei de 30 de ani ajutorul se întrerupe)
  • să fie titularul contractului de închiriere a locuintei; dacă sunt mai multi titulari, subventia se împarte în mod egal între acestia
  • să dispună de o sursă stabilă de venituri, cuantumul acestora trebuind să fie mai mic de 22.000 de euro brut/an;
  • să poată prezenta adeverintă de salariu pe ultimele sase luni (vida laboral) sau contract de muncă pentru următoarele sase luni 
  • să aibă nationalitatea spaniolă sau pe cea a unui stat membru al Uniunii Europene (pentru noncomunitari se cere rezidentă permanentă )
  • să aibă cont deschis la una dintre institutiile bancare colaboratoare în program
Renta Basica de Emancipacion cuprinde următoarele subvenții:
  • o sumă lunară în valoare de 210 euro, timp de patru ani sau până la împlinirea vârstei de 30 de ani
  • un împrumut de 600 de euro, dacă tânărului i se solicită depunerea unei garantii la închirierea locuintei, returnabil la încetarea acordării subventiei
  • suma de 120 de euro, pentru demersurile necesare în cazul în care este solicitat si un girant
Documentele care vor fi prezentate alături de cererea de acordare a subventiei trebuie să demonstreze că se îndeplinesc conditiile de vârstă, de afiliere la Asigurările Sociale, de venit maxim, de titular al contractului de închiriere, etc. Fiecare comunitate autonomă din Spania îsi stabileste propriile documente care trebuie depuse.

Daca vi s-a parut utila aceasta postare, atunci apasati pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea. 

Cititi si: Ajutor financiar pentru copii cu varsta pana in 18 ani

Alocatie de stat pentru copiii romani minori

10 comentarii:

  1. Buna ziua!
    Inainte de toate felicitari pentru acest blog, cred ca este cea mai completa, bogata si bine structurata surse de informatii despre formalitatile necesare pe teritoriul spaniol

    Voiam ce se intampla in cazul in care veniturile brute sunt de 22.000 euro/an? Trebuie ca veniturile sa fie neaparat mai mici sau cei cu un venit anual de 22.000 euro/an sunt inclusi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, multumesc mult pentru apreciere...
    Referitor la intrebarea ta: DA, venitul trebuie să fie mai mic de 22.000 de euro brut/an ( inclus ); depasirea incepe cu suma de 22.001 euro/an.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc mult de raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  4. buna seara suntem un cuplu dar nu casatoriti inca si vrem sa ne mutam cu chirie in spania la o garsoniera si as vrea sa stiu prietenul meu are 27 ani si eu 22 ,ne incadram si noi la acest ajutor.specific muncim la capsuni.as dori sa stiu mai multe lucruri legate de acest subiect si alte ajutoare care dau

    RăspundețiȘtergere
  5. BUNA SEARA, AS VREA SA FAC O MENTIUNE LA CERINTELE CARE TREBUIE INDEPLINITE PT. A OBTINE AJUTORUL DE 210 EURO LA LUNA. SOLICITANTUL TREBUIE SA FIE LA ZI CU STATUL, CE INSEAMNA SA AI CERTIFICATUL DE LA AGENTIA TRIBUTARA SI DE LA SEGURITATEA SOCIALA BINE. AVETI MARE GRIJA ....

    RăspundețiȘtergere
  6. buna, numai ce am dat de blogul asta, e destul de util, si frumos structurat ! am si eu o intrebare si sper sa imi raspundeti la ea: acest ajutor de alguiler, acuma cu Rajoi presedinte se mai da? ca aceast ajutor este de pe timpul celulilalt guvern, iar cel de maternitate stiu sigur ca acuma in 2012 nu se mai da! va rog actualizati! multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lili,
      1. Din cate stiu eu, se mai da acest ajutor, insa banii intra in cont deabia dupa vreo 6 luni

      2. Cat despre ajutorul de maternitate, cel de 2.500 de euro, s-a sistat din 01 ianuarie 2011; am postat pe data de 10 decembrie 2010 ( http://romaniinspania-gabriela.blogspot.com/2010/12/spania-elimina-cecul-bebe-de-la-1.html#more), deci chiar nu inteleg la ce actualizare te referi...

      Ștergere
  7. Eu cu logodnicul meu am ajuns pe strada datorita romanilor la care le-am platit chiria si dupa pentru ca am refuzat sa facem treburi urate in Spania ne-au dat afara din casa.Servici inca nu am gasit si dormim pe strada.Camera nu ne mai putem inchiria deoarece pana ne angajam nu avem bani.are careva vreo idee ce se poate face in astfel de situatii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. lasami un numar de contact sau apeleaza numarul acesta macar prin bip si te sun eu indata 642452107 costel

      Ștergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.