romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

4

Ce inseamna un contract de munca pe perioada lucrarii ''por fin de obra''

Un contract de munca pe perioada lucrarii pentru care ati fost angajat inseamna ca durata respectivului contract este aceeasi cu timpul de care este nevoie sa se realizeze lucrarea care face obiectul acestui contract.
In acest caz, in contract trebuie sa fie specificat clar lucrarea pentru care ati fost contractat.

Contractul se considera incheiat in momentul in care aceasta lucrare pentru care ati fost contractat este terminata.

Daca acest contract dureaza mai mult de 1 an, partea care doreste sa renunte la contract inainte de terminarea lucrarii, este obligata sa o notifice pe cealalta cu un preaviz minim de 15 zile.

Daca angajatorul nu respecta contractul, este obligat sa-l indemnizeze pe lucrator cu echivalentul salariului pentru zilele in care preavizul nu a fost respectat.

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

Cititi si: Informatii utile pentru angajarea in Spania

Statutul muncitorului in Spania- CODUL MUNCII

4 comentarii:

  1. buna.doamna Gabriela as dorii daca se poate sa imi spuneti in caz de renuntare voluntara la locul de munca voi beneficia de finiguito?eu am contract indefinido si cat este finiguito pentru acest contract?astept raspuns.va multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In caz de renuntare voluntara (Baja voluntaria) nu veti avea dreptul de a incasa indemnizatia de somaj si nici indemnizatia de lichidare; veti incasa doar banii de lichidare (finiquito), in care vor intra:

      * Salariul pe ultimele zile lucratoare a lunii de finalizare;
      * Plata pentru concediu neefectuat - calculat de la 1 ianuarie a acestui an până în ziua de incetare, la 2,5 zile pe luna si daca s-au efectuat din aceste zile, dacă este cazul;
      * Platile extra (pagas extras) - Cantitatea corespunzatoare platilor extra stabilite prin lege si neplatite.

      Ștergere
    2. eu vreau sa stiu daca se poate da de baja voluntaria fara ca semnez eu,si nu nu mi-a dat decat o nomina facut pe calculator

      Ștergere
  2. Buna ziua!Am renuntat la locul de munca (baja voluntaria)dar nu am semnat nimik urma sa ma sune patronul deoarece nu erau conditiile si nu am vazut nici un contract timp de 22 de zile.akum ma duc la desempleo si imi zic ca am baja voluntaria si nu pot sa imi dea somaj sau ajutor.Se poate da de baja volutaria fara sa semnez si m ai ales daca nu am semnat nici un contract??multumesc

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.