romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

4

Livrarea permisului de conducere in Spania

Ambasada Romaniei la Madrid informeaza ca Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (D.R.P.C.I.V.) din cadrul MAI, pune in aplicare, incepand cu data de 16 iulie 2009, serviciile de curierat rapid pentru livrarea permisului de conducere si a certificatului de inmatriculare la domiciliul titularului documentului, realizate de catre Compania Nationala Posta Romana S.A.

  • Fiecare cetatean sau persoana juridica care se prezinta pentru obtinerea unui permis de conducere, preschimbarea unui permis de conducere sau eliberarea unui certificat de inmatriculare va primi la domiciliu in termen de 15 zile de la data dovezii inlocuitoare, documentul in original.
  • Dupa acest termen, daca documentul original nu s-a primit la domiciliu prin posta, acesta se poate ridica de la serviciul public comunitar unde a fost depus dosarul, iar daca nu se afla la respectivul serviciu public comunitar, i se va elibera un alt document fara sa achite contravaloarea acestuia.
 Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.
     Sursa: Ambasada Romaniei in Madrid 

    Cititi si: Permise de conducere

    Taxe consulare valabile incepand cu data de 04 iunie 2010

    4 comentarii:

    1. se poate conduce in spania cu carnetul auto obtinut in romania in anul 2008 avand eu rezidenta in spania din 2005?

      RăspundețiȘtergere
    2. sunt in spania si am permis rominesc am rezidenta din 2007 si nu am avut probleme pina acum M-a oprit politia si mi-a zis sa imi schimb permisulu ca nu putem conduce mai mult de 6 luni problema e ca EU VIN SI PLEC IN SPANIA si mia zis ca se ia dupa timpul de cind detin rezidenta si ma poate amenda ma poate ajuta cineva cum stau lucrurile trebuie sa imi scimp permisu pe fiecare an daca vin si plec

      RăspundețiȘtergere
    3. Sint roman si am residenta un spania din 2000 ,dar am plecat un Venezuela un 2010 din cauza la criza si am permis de conducere din venezuela pot sal schimb in Spania cu unul spaniol????

      RăspundețiȘtergere

    Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.