romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

1

Eliberare pasapoarte

Vă informăm că Serviciile Publice Comunitare pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple din subordinea Instituţiilor Prefectului din judetele

ARGES, BRAILA, BUZAU, CALARASI, GALATI, GIURGIU, COVASNA, HARGHITA, IALOMITA, ILFOV vor primi, incepand cu data de 1 septembrie 2009 numai cereri pentru eliberarea paşapoartelor simple electronice şi a paşapoartelor simple temporare.

In aceste conditii, misiunile diplomatice si oficiile consulare nu mai pot prelua cereri de paşapoarte simple pentru persoanele cu domiciliul in judetele mentionate mai sus, prezenţa titularilor în ţară devenind obligatorie. 

Cetăţenii proveniţi din judetele respective, dar care au domiciliul permanent în străinătate pot depune cereri de paşapoarte cu domiciliul în străinătate la misiunile diplomatice şi oficiile consulare, având în vedere că aceste documente se procesează încă la Direcţia Generală de Paşapoarte.

Sursa: Ambasada Romaniei in Madrid 

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

Cititi si: Valabilitatea pasapoartelor turistice in Romania, se modifica altfel...

Referitor la eliberarea pasapoartelor turistice in Romania, exista si conditii de exceptie...


Introducerea pasapoartelor simple electronice

Un comentariu:

  1. am nevoe sa scot un pasaport,dar unde se poate cere programare.eu sunt de castilla la mancha iar in Madrid mi-au zis ca nu mil face. am nr de telefon de la consuladul din ciudad real dar nu.mi raspunde nimeni. daca ma puteti ajuta sunati va rog la nr de tel. 689551607
    multumesc

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.