romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

5

Totul despre pensia in Spania

Trebuie sa fi cotizat cel putin 15 ani de-a lungul vietii laborale, doi dintre acestia regasindu-se in cei 15 ani care preced momentul pensionarii.

  • Varsta de pensionare aplicabila e de 65 de ani (cu exceptia cazului in care ati cotizat si in alt regim care sa permita pensionarea anticipata si d-voastra sa indepliniti cerintele acelui regim de cotizare in acest sens).
  • In cazul in care nu veti fi cotizat perioada minima de 15 ani cand veti implini 65 de ani, atunci in functie de tara in care veti solicita pensia, se va face un prim calcul, ca si cand ati fi cotizat doar in fiecare dintre tarile in care ati lucrat si apoi se face un calcul proportional pentru a se determina valoarea finala a pensiei in urma tuturor cotizarilor tale.
Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

    5 comentarii:

    1. multumim ptr.informatii,ne sunt foarte utile.

      RăspundețiȘtergere
    2. ma numesc ovidiu virgil mocan mi am depus actele la inem in noiembrie 2011 .mi a trebuit cartea de munca din romania am prezentat toate actele necesare in timp .mi au spus ca ma incadrez in subsidio despues de 52 anos ,si mi au spus ca trebuie sa astept .in 2012 in iunie a trebuit sa mi refac dosarulinca o data ca au zis ca s\au pierdut actele in romania ,de atunci semnez la 3 luni si nu imi intra nici un ban nimeni nu imi da un raspus clar ce sa fac

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Ovidiu,
        Suna la 901 11 99 99, insa ATENTIE, nu suna din Romania.

        Ștergere
    3. buna am 3 copiii care au pensie de urmas daca ne stabilim i spania o perioada mai benificieaza de pensia de urmas ? va multumesc cu respect viorica

      RăspundețiȘtergere

    Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.