romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

1

Sfaturi de viata

Toti gresim in viata, dar cu totii ne putem ridica deasupra greselilor!

Un comentariu:

  1. buna seara.locuiesc in germania si am nascut in germania acum 4luni.tatal este tot roman si copilul este pe numele tatalui dar nu am fost casatoriti.aici in germania am drepturile la copil doar problema este ca tatal copilului nu ma lasa aa calatoresc cu el in afara de germania.intrebarea mea este :eu vreau sa plec cu copilul in spania ca am toata familia acolo si as vrea sa incep procesul in germania ptr custodia totala a copilului (il si alaptez)este valabila in spania sau nu???sau ce trebuie sa fac???sa nu ma trezesc ca tatal copilului suna politia si sa zica ca am fugit cu copilul si sa mi l ia.ajutati ma va rig dati mi in raspuns va rog urgent

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.