romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

32

Donatii

Daca vrei sa donezi sau iti lipseste tie ceva anume, poti pune anuntul tau la rubrica: TRIMITETI UN COMENTARIU iar anuntul tau poate fi vazut de toti cititorii blogului, si nu numai...
Succes!

32 de comentarii:

  1. sunt o tanara de 36 de ani din Brasov care din motive medicale nu pot avea copii natural singura mea sansa fiind fertilizarea in vitro care costa 3000-4000 Euro ,de acesti bani nu dispun,imi doresc din toata inima un copil,va multumesc din suflet pe cei care ma pot ajuta sa-mi indeplinesc acest vis in viata.telefoane;0730477130,0741585720.adresa mea este;Str.Lunga,nr.284,Brasov,cod 500450.nume Cioroiu Emanuela

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt un om foarte bolnav si sarac , Eu si sotia mea suntem 2 cardiovasculari, partial sunt paralizat, varsta noastra este de 51 ani, si singura sursa de venit a familiei noastre este doar o pensie pe caz de boala de 350 lei si alte venituri nu mai avem. traim din medicamente de 10 ani
    Eu cu sotia nu putem efectua nici o activitate, , numai bunul Dumnezeu stie de viata care o mai traim si noi, pentru ca traim o viata foarte chinuita., de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii cu suflet pentru oameni si care il iubesc pe bunul nostru Dumnezeu, sa-mi ajute si familia mea greu incercata de atita necaz.
    Cine doreste si vrea sa-mi ajute familia o poate face in contul ce l-am deschis la Raiffaisen Bank cu nr.
    ro93rzbr0000060001059026 in lei;


    Telefon 0764807565 email; cordeni1@yahoo.com
    Doamne ajuta.
    Va rog in numele lui Dumnezeu sa va ganditi ca cineva in grea suferinta asteapta ajutorul dvs., Pot dovedi cu acte in regula."acte ce sunt scanate mai de mult de vo 2 ani, nu are cine sa scaneze mai noi.
    Dragi romani de pretutindeni, eu sunt f bolnav asa dupa cum vedeti mai sus, doresc ca bunul dumnezeu sa va indueseze sufletele ptr a ma ajuta si pe mine din putinul vostru, eu sunt sigur ca dumnezeu o sa va rasplateasca cu mult mai mult. este un gest omenesc sa ajuti un om in asa situatie f f grea,momentan eu ma aflu in SPANIA ma luat baiatul meu cu el pt ca si in tara ii f f greu cu viata ma va tine la el pana in luna mai sa traca iarna, dar si la el ii f greu pt ca nu prea are de munk, doar atunci cand gaseste,, are si el familie gre, eu fac injectii cu insulina de 4 ori pe zi si iau si siofor pt ca diabetul ii f mare, plus medicamentele de care eu am mare nevoie fara de care eu nu pot trai, de aceea fac apel catre toti oameni care vor sa ma ajute cu cat de putin ar puteao face in contul baiatului meu constantin-aurel feraru la CAIXA nr 21003656722100161685 , iar eu mihai feraru pot fi contactat la nr de telefon 642260031 ,sper ca bunul dumnezeu sa va indemne la acest strig
    at pt ajutooor, va doresc multa sanatate la toti,, va rog nu ma uitati,, DOAMNE AJUTA,, A.R

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va rog sa-mi dati adresa dumneavoastra ca sa va fac o vizita sa vad cu ce va pot ajuta astept raspuns.

      Ștergere
  3. Va rog sa-mi dati un raspuns cat de repede posibil !!!
    Multumesc
    o zi placuta !!! Dragi Romani de pretutindeni si de ori-unde va aflati, Intradevar este uimitor sa ajungi in situatii f grele asa cum am ajuns eu, este f greu cand ajungi sa ceri ajutoor, si totusi cand disperarea te apasa trebuie sa o faci si pe asta, iaca eu am suferit de doua ori infarct miocardic antero-septal, si tot de doua ori am suferit accidente vasculare din trunchiul cerebral, partial sunt paralizat,, am ajuns sa merg 30-40 m apoi sa fac o pauza si iar sa mai merg putin, si iaca asa-i viata mea, am Diabet si fac injectii cu insulina de 4 ori pe zi tot restul vieti mele, am nevoie de tratament ptr bolile de care eu sufar, care ma costa f mult iar eu nu pot trai fara medicamentele de care eu am nevoie,, am sotia f bolnava cardiovascular si are si ostroporoza i-se macina oasele, amindoi nu putem efectua nici un fel de activitate, traim amindoi doar dintro singura pensie carei pe caz de boala in valoare de 500 lei si alte venituri nu mai avem, stie bunul dumnezeu ce f
    el de viata chinuita ducem noi doi,, ducem lipsa de lemne pt foc ,de alimente si medicamente, de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oameni cu suflet bun ptr dumnezeu sa ma ajute si pe mine din putinul lor, cu ce vor ei iar eu ma voi ruga lui dumnezeu ptr sanatatea fiecaruia si bunul dumnezeu sa le rasplateasca asa cum stie el la fiecare pt gestul lor omenesc. Dumnezeu insusi se socoteste indatorat catre cei care fac milostenie semenilor lor. -Daca suntem milostivi fata de aproapele nostru , noi insine vom primi milostenie. -Dumnezeu ocroteste si iubeste pe omul milostiv si iubitor de semeni. Dragii mei eu sunt persoana cu handicap si primesc un ajutor din partea statului roman in valoare de 33,5 lei lunar. iar ptr a primi acel ajutor a fost nevoie sa-mi deschid cont la banca: RAIFFAISEN BANK cu nr ro93rzbr0000060001059026 in lei pe nume mihai feraru, iar o doamna de la acea bana mia deschis un cont si in euro cu nr ro72rzbr0000060004438690 cod swift rzbrrobu eu p
    ot fi contactat la nr tel 0761887298 DOAMNE AJUTA A-R

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua sunt o mama disperata cu o fica de 6 ani in spania,dupa ce sotul meu a murit recent de cancer,nu am de lucru tot caut si nu gasesc nimic si sunt si bolnava am facut o depresie,nu avem ce manca,proprietarul ma dat in judecata si ma scoate afara ca nu am platit chiria,fetita nu merge la scoala ca nu am ce sa ii pup in geanta in romania nu ma pot intoarece ca nu am pe nimeni.Daca se gaseste cineva cu suflrt bun si credinta in dumnezeu sa ma poata ajuta ii multumesc????????tel 0034622277931

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca esti Janina din Barcelona,suna urgent la nr.40769.955.666.

    RăspundețiȘtergere
  6. ma numesc florin mihai si am 15ani sunt busteni si vin cu o mare rugaminte la dumneavoastra. vin sarbatorile de paste, iar noi nu avem ce pune pe masa . tata nu lucreaza doar mama, si lucreaza la matura pe strada in frig si ger pentru 500 de lei pe luna.tata este operat la picior are 2 tije in picior, si doua operatii la picior.din banii acestia mama trebuie sa plateasca datoriile la magazin , datoriile la oameni care ne mai dau bani imprumut, si noi numai ramanem cu nimic.va cer ajutorul ca sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti ca sa punem cate ceva de sarbatori pe masa. va trimit acest mesaj de la calculatorul unui vecin care ne mai ajuta si dansul din cand in cand.va rugam va rugam din tot sufletul sa ne ajutati cu ce puteti ca sa ne facem si noi sarbatorile de paste ca orice om.Am vrea si noi ca orice om sa avem si noi un cozonac si un ou rosu. dar daca nu avem nu putem face nimic. Dumnezeu sa va binecuvinteze si multa sanatate celor ce citesc. va las numarul meu de telefo
    n sa ma sunati daca vreti sa ma ajutati 0723022632 va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara,
    Este adevarat ca nu am primit niciodata raspuns la ce am trimis legat de acest subiect, dar nu voi obosi sa sper…
    O sa ma intrebati – de ce ? Iar eu am sa va raspund : daca as obosi copii mei ar insemna sa moara, asa ca nu am de ales si nu trebuie sa obosesc – priveste si spune-mi daca ati fi eu, ce ati face, ati continua, sau ati obosi :

    http://www.acasatv.ro/noutati-acasa/emisiuni/la-povestiri-adevarate-doua-surori-gemene-au-urgent-nevoie-de.html

    http://www.youtube.com/watch?v=0zV5Vu56wq0

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/gemenele-condamnate-sa-imparta-o-boala-rara-922230.html

    http://sustin.ro/loredana-si-adelina/

    Multumesc ca macar mi-ati dat sansa sa sper ca n-am sa obosesc…
    Daniela Zaharia
    tel.0763664224

    RăspundețiȘtergere
  8. Vă rog să faceţi apel la oamenii de bine să ajute Spitalul de ortopedie din Eforie Sud, care este foarte vechi, nu are lift, nici aparatură, dar are un medic, Nicolae Mihai Horia ce face minuni.Eu vă ofer gratuit scrierile mele pe net, pe google, la numele meu şi o să vă trimit 2 cărţi pentru ]nvăţarea limbii romne, create de mine.Cu mulţumiri
    prof.Ecaterina Chifu

    RăspundețiȘtergere
  9. Slujire Crestina cauta traducatori din romana in limbile engleza, franceza, italiana, spaniola si germana. Dorim sa traducem site-ul nostru de binefacere crestina:

    www.slujirecrestina.ro

    in aceste limbi pentru promovarea proiectelor noastre de binefacere crestina. Cei care doriti sa ne ajutati in aceasta misiune crestina va rugam sa ne contactati la adresa de email: misiuneaslujirecrestina@gmail.com, telefon: 0766 365 833 sau 0749 402 098

    Echipa Slujire Crestina

    www.slujirecrestina.ro

    Mailing List Powered by Dada Mail

    http://slujirecrestina.ro/cgi-bin/dada/mail.cgi/what_is_dada_mail/

    RăspundețiȘtergere
  10. Cerem ajutorul pentru o mamica de 42 de ani, diagnosticata cu o tumoare cerebrala benigna, care ii afecteaza momentan vederea, insa poate duce la pierderea vietii. Operatia de care are nevoie nu se poate realiza in Romania, ci in Germania. Costul operatiei este de 35000 euro (fara cazare).

    CONTURI:
    BRD – Ploiesti, Str. Bahluiului, nr. 16
    RO49BRDE300SV90134183000 (RON)
    RO37BRDE300SV90134423000 (EUR)
    SWIFT : BRDE RO BU

    BCR – Ploiesti, Str. Marasesti, nr. 185
    RO87RNCB0623123175680001 (RON)
    RO60RNCB0623123175680002 (EUR)
    SWIFT : RNCB RO BU
    BT – Banca Transilvania – Ploiesti, Str. Valeni, nr. 18, Sucursala AG 9 Mai
    RO07 BTRL 0300 1201 F865 57XX (RON)
    RO79 BTRL 0300 4201 F865 57XX (EUR)
    SWIFT : BTRL RO 22 PHA

    Gabriela Tudorache
    Telefon: 0724342082, 0244582978
    Email: dumitru_gabriela31@yahoo.com
    Mai multe detalii: gabrielatudorache.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt Aura Stefan , sunt psiholog clinician si psihoterapeut experientialist in formare.Am vazut ca toti cei care au comentat la aceasta rubrica sunt cei care au nevoie de ajutor si-l cer sub diferite moduri .... o sa schimb putin tiparul ....eu ofer ajutor si anume : consiliere psihologica , suport psihologic online . Ptr. cei care sunt interesati ma pot contacta pe adresa de mail aurasct@yahoo.ca . Precizez ca aceste servicii sunt gratuite .

    RăspundețiȘtergere
  12. buna te rog sa ma ajuti am ramas fara munca si eu si sotul si unde am stat vor sa ne dea afara nu exista o posibilitate ca ambasada sa ma ajute sa plec eu cu copilul de 2 ani in tara ca sa nu pot ramane pe drumuri va rog ajutati ma sant disperata

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne ajuta, parinte va roog din suflet, daca vreti dati dvs mai departe apelul meu adica si la alti preoti pe care dvs ii cunoasteti va multumesc anticipat. iertati-ma

    APEL UMANITAR: eu ma numesc mihai feraru de 55 ani ,sunt un om f f bolnav cu multe boli f incurabile cum ar fi.. infarct miocardic antero-septal suferit de 2 ori, si tot de 2 ori am suferit accidente vasculare din trunchiul cerebral,, partial sunt paralizat,, zic asta ca am ajuns sa mai pot merge un pic adica merg cam 20-30m apoi fac o pauza si tot asa. am diabet f complicat eu imi fac singur injectii cu insulina de 4 ori pe zi, numai eu si cu bunul dumnezeu stiu de chinul meu zi de zi, duc lipsa de medicamente si alimente, stiu ca voi muri in curand ptr ca asa-s bolile astea, dar cred-ca voi muri flamand tare greu mai este cand nu ai de mancare, de aceea fac apel pe aceasta cale catre toti oamenii credinciosi si care il iubeste pe bunul dumnezeu, sa ma ajute si pe mine, cu putin din putinul lor ptr ca dumnezeu ii va rasplati inzecit pe fiecare, va rog din suflet sa ma iertati daca deranjez si vas ruga sa nu ma judecati voi lasatil pe dumnezeu sa judece pe fiecare ptr faptele bune sau rele,. eu nu pot efectua nici o activitate. .ma aflu in spania unde urmeaza sa fiu supus unei inerventii chirurgicale la creer unde am 2 cheaguri de sange, am cont la banca.. CAIXA in spania are nr. ES6321002701100110648088/CAIXESBBXXX. .. pe nume mihai feraru.. va rog nu ma lasati ajutati-ma tel 0034642624824 Doamne ajuta A-R


    yaaaaaaa.JPGyaaaaaaa.JPG
    yaaaaaa22222.JPGyaaaaaa22222.JPG
    yaaaaaa11111.JPGyaaaaaa11111.JPG,, oare va ganditi macar o clipa la ce scrie in biblie,, bate si ti-se-va deschide, cere si ti-se-va da,etc etc,, .draga frate eu am si cont paypal pe adresa de email,, cordeni1@yahoo.com ,tel 0034642624824,,mihai feraru

    Daca vreti si va lasa dumnezeu faceti cum credeti dvs, martor il am pe Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai nesimtitule(mihai feraru) abia acum dupa ce am citit toate mesajele sunt convins ca esti un escroc. Mai sus spunea-i ca ai 51 de ani iar mai jos brusc ai 55,cont pe pay pal ,acte scanate figuri nesimtitule majoritatea batranilor nostri nu stiu ce e ala un scaner conturi pe paypal si mai ai si o groaza de conturi pe la banci,fi atent cica operatie pe creier,diabet si inca vreo 10 boli nesemtitule nu ti-e rusine sa iei in derizoriu oameni care cu adevarat sufera de astfel de boli.Baiete nu invoca tu pe Dumnezeu aici ca de El o sa fi pedepsit pt inselaciunile pe care le faci .Pleaca la munca depravatule nu mai sta la furat prin metro ,din cauza unora ca voi avem fama pe care o avem in spania nesimtitilor din cauza voastra trebuie sa ne fie rusine pe strada hotilor locul vostru este in puscarie in romania.

      Ștergere
  14. Ma numesc Stefan am 16 ani, sunt din Busteni, si vin cu o mare rugaminte la dumneavoastra. Daca a-ti putea sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti dumneavoastra ca sa avem si noi de mancare dupa o zi pe alta. noi nu avem, pentru ca lucreaza doar mama lucreaza la matura pe strada, are probleme cu spatele, si abea se mai poate misca pentru 500 de lei pe luna. Nu putem sa ne permitem nimic, pentru ca din banii care ii ia mama plateste datoriile la magazinele care ne mai dau de mancare pe datorie, si la oamenii care ne mai dau bani imprumut. Iar mama trebuie sa dea toate datoriile, pentru ca daca nu le da, noi numai avem ce manca. Mai merg si eu cu tatal meu dupa fiare vechi, iar un kilogram de fier este 50 de bani, ganditi-va cate kilograme trebuie sa gasim noi ca sa luam paine si mancare in ziua acceea sa nu rabdam de foame. Eu sunt la liceu in clasa a9a, vin acasa, ma schimb, nu mananc nimic daca nu e, ma schimb si ma duc sa caut fiare. Daca gasesc cateva fiare bine. Daca nu, cautam pe la vecini de mancare. Va trimit acest mesaj de la calculatorul unui vecin, care ne mai ajuta si dansul din cand in cand cu ce poate si dansul. Va rugam din tot sufletul, si din toata inima, daca vreti, si daca puteti sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti, ca sa putem sa avem si noi macar cate ceva de mancare dupa o zi pe alta. Daca vreti si daca puteti sa ne ajutati si pe noi cu ce puteti dumneavoastra, eu va multumesc din toata inima si din tot sufletul, iar Dumnezeu sa va binecuvinteze pe dumneavoastra si pe familia dumneavoastra. Sper din tot sufletul ca ne veti ajuta. Va multumesc mult de tot. Daca vreti sa ne ajutati, va las numarul meu de telefon. 0731806200 . Va multumesc si sper ca ne veti ajuta.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. buna ziua sant un tata disperat care a ramas cu sotia si copilul de 2 jumatate pe drumuri prietenul meu cel mai bun ma lasat in strada fara banii fara mancare nu doresc nimic alceva decat daca se gaseste o persoana cu inima mare sa ne ajute sa plecam in tara aici nu ne ajuta nimeni si cu un copil mic prin parcuri noaptea ne este frica sa nu ne gaseasca protectia copilulului sa nil ea pt ca pt copilul meu sant in stare de orice nr meu de cuenta este2810005851 cajamar si nr meu de telefon este 642629589 va rog din suflet ajutati ma sa mi duc familia in tara mai ales baietelul de 2 ani jumatate ne am saturat de atata foame dumnezeu sa va binecuvinteze dorin

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba Dorine!!! Vorbesti numai minciuni, tu si nevasta-ta sunteti niste nerusinati, faceti numai rau la lume si apoi va plangeti ca va lasa in parcuri . ???? Minti cu nerusinare, ca omu´ala inca te tine pe degeaba la el in casa , nu dormi in parcuri!!!Sunt oameni aici cu adevarat necajiti!!..La munca cu voi , mincinosilor, RUSINE SA VA FIE!!NU VA PLACE MUNCA EXCROCILOR CE SUNTETI , TU SI NEVASTATA TA !

      Ștergere
  16. Dragi romani,

    Va scriu in ajun de sarbatori cu o rugaminte de ajutor. Ma numesc Alina Enea si incerc sa strang bani pentru a salva viata unui copil de 17 ani, Stefan, bolnav de cancer tibie stanga. Pana in acest moment am reusit sa strang 3.000 euro insa are nevoie de minim 12.000 euro pentru a putea achizitiona o proteza. Aceasta proteza il ajuta sa ii inlocuiasca partea de os afectata. Mai multe detalii despre caz puteti gasiti pe pagina mea de FB sau la urmatoarele link-uri: http://www.primatv.ro/stiri-focus/ajutor-pentru-stefan.html
    Va rog share-uti pe pg dvs. de FB povestea lui Stefan si poate cu ajutorul nostru, al tuturor vom putea salva viata lui Stefan!
    VA ROG SA NU RAMANETI INDIFERENTI SI INSENSIBILI LA ACEASTA DRAMA.
    AJUTATI DIN SOLIDARITATE UMANA, DIN SUFLET PENTRU SUFLET.
    NU TREBUIE SA TI SE INTAMPLE PERSONAL CA SA INTELEGI DRAMA PRIN CARE TRECE CATALIN SI FAMILIA SA.
    IN VIATA CEL MAI IMPORTANT ESTE SA FACI BINE.
    O POTI FACE SI TU.
    DUMNEZEU SA NE AJUTE!

    Va multumesc anticipat pentru sprijin!
    Sa aveti Sarbatori luminate!

    Cu drag,
    Alina Enea

    RăspundețiȘtergere
  17. Cu siguranta sunt oameni cu probleme multi dintre cei care au scris aici si imi pare rau ca personal nu ii pot ajuta. Insa cateva dintre anunturi mi se par tare suspecte au tenta de jmenari care vor sa pacaleasca lumea sunt sigur ca niste borfasi de 20 si ceva de ani vor sa para pensionari de 51 cu probleme saraci iti mai vb si de Dumnezeu ca sa te convinga daca e asa sa va fie rusine nespalatilor .

    RăspundețiȘtergere
  18. Slujire crestinaaprilie 30, 2013

    Se apropie Sarbatorea Pastelui cu o mare insemnatate pentru noi ca si crestini. Suntem obisnuiti ca in aceasta perioada sa mergem la biserica, sa ne vizitam pritenii si rudele si sa avem in casele noastre hrana din belsug.

    In acelasi timp, pe strazile Bucurestiului traiesc zeci de copii ai strazii care nu se pot bucura partasia unei familii si de mesele pline de care noi ne bucuram. In ultimii ani, asociatia noastra a organizat cu ocazia Sarbatorilor de Pasti, o masa calda pentru 120 de copii ai strazii din Bucuresti.

    Am dorit sa le aducem o raza de speranta, un strop de bucurie si o vorba buna, celor care nu au avut parte de o familie, educatie, copilarie sau…o masa calda. Din nou, in anul acesta dorim sa fim alaturi de ei pe strada cu ocazia Sarbatorilor de Pasti, oferindu-le ce le lipseste cel mai mult acestor copii: o masa calda…

    Va invitam sa fiti alaturi noi in acest proiect umanitar, sponsorizand o masa calda pentru acesti copii. Pe langa hrana calda pe care o vom oferi, dorim sa le oferim si un pachet cu alimente. O masa calda ne va costa 12 lei / copil + 15 lei pachetul cu alimente = 27 lei/ copil.

    In total vom avea nevoie de 3240 de lei pentru aceasta actiune. Ca de fiecare data, pe langa pachetul oferit, vom avea ocazia ca sa le vorbim despre dragostea lui Dumnezeu, pe intelesul lor cat si sa le oferim celor care stiu sa citeasca cateva brosuri cu mesaj crestin.

    Facem un apel la toti fratii care pot si doresc sa sprijine financiar aceasta actiune, sa ne contacteze.

    Cei care doriti sa sponsorizati aceasta actiune, puteti face donatii in modalitatile prezentate mai jos:

    1. Online cu cardul, aici: http://slujirecrestina.ro/doneaza/

    2. Prin PayPal, aici: http://slujirecrestina.ro/doneaza/

    3. In conturile asociatiei crestine umanitare Speranta pentru Romania, deschise la Raiffeisen Bank:

    -IN LEI: RO 39 RZBR 000 006 001 204 2338 deschis la Raiffeisen Bank

    -IN EURO: RO 24 RZBR 000 006 001 218 9757, la Raiffeisen Bank, CODE SWIFT: RZBRROBU

    Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa de email: misiuneaslujirecrestina@gmail.com, sau telefon: 0749 402 098, 0766 365 833 sau 0257 356 352

    RăspundețiȘtergere
  19. Slujire crestinamai 02, 2013

    Echipa de misiune ,,Slujire Crestina” va invita sa directionati 2% din impozitul pe venit pentru copii bolnavi de cancer si leucemie. Asociatia noastra se implica in cazuri umanitare: copii bolnavi de cancer si leucemie, batranii strazii, copii strazii, familii sarace, copii saraci care nu pot merge la scoala, persoane cu handicap, etc.

    Toate aceste categorii defavorizate si cazuri umanitare pot fi rezolvate cu ajutorul dvs, FARA SA TE COSTE NIMIC. Cum? DONEAZA 2% din impozitul pe venit catre asociatia crestina Misiunea Speranta pentru Romania in anul fiscal 2013. Statul roman iti ofera posibilitatea sa DONEZI 2% din impozitul tau pe venit catre un ONG. NU TE COSTA NIMIC!

    Acesti bani oricum ii dai statului roman. Alege sa DONEZI 2% catre asociatia crestina umanitara Misiunea Speranta pentru Romania si poti deveni partenerul nostru, poti salva sau poti schimba vietile unor oameni care au nevoie de tine.

    Promoveaza mai departe in biserica ta, la prietenii, rudele si cunoscutii tai, campania noastra: ,,DONEAZA 2% din impozitul pe venit catre copii bolnavi de cancer si leucemie”.

    CUM POTI DONA CEI 2%?

    Acceseaza acest link http://www.slujirecrestina.ro/2-2/, sau viziteaza site-ul nostru www.slujirecrestina.ro, mergi la meniul de sus ,,DIRECTIONEAZA 2%”, descarca formularul de completat de pe site si urmeaza pasii indicati acolo. Formularul este gata completat cu datele noastre, completeaza datele tale si depune-l la agentia fiscala de care apartii, pana in maxim in data de 25 Mai, 2013

    Prin aceasta donatie vei contribui FARA SA TE COSTE NIMIC la salvarea copiilor bolnavi de cancer si leucemie, sustinand prin contribuitia ta, interventiile chirurgiale sau tratamentul impotriva bolii. Pastreaza aceste cazuri in rugaciunile tale si urmareste regulat actiunile noastre prezentate video pe site.

    Iti multumim ca esti partenerul nostru in slujirea semenilor pentru Slava si Gloria lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  20. Slujire crestinaiunie 04, 2013

    To subscribe to, "Slujire Crestina", click the link below:
    http://slujirecrestina.ro/cgi-bin/dada/mail.cgi/n/slujirecrestina/romaniinspania-gabriela/hotmail.es/Kja9rPaqRVfeA/

    VEZI VIDEO AICI: www.slujirecrestina.ro

    In urma cu putin timp ne-a sunat Andrada… Cu un glas trist ne-a spus ca a fost contactata de medicii din Italia care o asteapta la tratament pe 15 Iunie. A continuat cu vocea tremuranda spunandu-ne ca acest tratament este cel mai important si ,,poate fi decisiv” pentru lupta impotriva leucemiei. Tratamentul din 15 Iunie va fi cel mai complex de pana acum incluzand analize si investigatii foarte amanuntite, urmate de tratament medicamentos, raze si tot ce tine de lupta impotriva acestei boli.

    Chiar daca Andrada are emotii, medicii italieni sunt optimisti si cred ca Andrada va invinge leucemia. Insa emotiile Andradei sunt si ale noastre pentru ca pana acum avem doar 700 de euro (suma donata de Libraria Maranatha din vanzarea de carti crestine) din cei 2 000 de euro de cat are nevoie pana pe 15 Iunie.

    Daca pana acum luna de luna costul tratamentului si a cheltuielilor se ridica la 1 500 de euro, de data aceasta Andrada are nevoie de 2 000 de euro. De aceea, facem un apel la toti cei care pot si doresc sa o ajute pe Andrada ca sa poata avea cei 2000 de euro pana pe 15 Iunie. Mai jos va prezentam un material video cu un mesaj din partea bunicului Andradei.

    Mai jos va prezentam modalitatile prin care puteti dona pentru Andrada. Va rugam sa specificati destinatia donatiei: PENTRU ANDRADA!

    1. Online cu cardul, aici: http://slujirecrestina.ro/doneaza/

    2. Prin PayPal, aici: http://slujirecrestina.ro/doneaza/

    3. In conturile bancare deschise la Raiffeisen Bank, pe numele Asociatiei crestine Misiunea Speranta pentru Romania, de mai jos:

    -IN LEI RO39RZBR0000060012042338 deschis la Raiffeisen Bank

    -IN EURO RO24RZBR 0000060012189757, la Raiffeisen Bank, CODE SWIFT: RZBRROBU

    Echipa Slujire Crestina
    www.slujirecrestina.ro

    Mailing List Powered by Dada Mail
    http://slujirecrestina.ro/cgi-bin/dada/mail.cgi/what_is_dada_mail/

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. buna ziua, locuiesc de 3 ani in spania,madrid, nu am loc de munca, mi-a expirat pasaportul, am doi copii unul de 2 ani si unul de 14 ani, vreau sa ma intorc acasa in romania. unde pot apela sa cer ajutorul poate ma vor ajuta cu transportul din spania in romania VA ROG MULT DE TOT AJUTATI-MA, VA ROG MULT DE TOT AM FOARTE MARE NEVOIE. SUNT LA LOCUTORIU , NU AM INTERNET ACASA, VA MULTUMESC CELOR CARE MA VOR AJUTA CU CEVA INFORMATII.

    RăspundețiȘtergere
  23. Slujire Crestinaoctombrie 12, 2013

    VEZI VIDEO AICI: http://slujirecrestina.ro/catre-fratii-care-se-intorc-din-strainatate-prin-arad-si-bihor/

    Tot mai multi frati crestini care sunt stabiliti in strainatate si care revin in tara prin Arad sau Bihor, ne contacteaza pentru a vizita si a ajuta cu alimente adapostul pentru batranii strazii din comuna Batar, jud. Bihor.

    40 de batrani, marea majoritate dintre ei luati de pe strada, primesc din partea noastra zilnic si gratis: adapost, hrana, ingrijire si dragostea unei familii crestine. De asemenea, aici batranii sunt ajutati sa Il cunoasca pe Dumnezeu, multi dintre ei si-au incheiat alergarea pe acest pamant impacati cu Domnul, dupa cei aici L-au cunoscut pe Hristos ca Mantuitor.

    Acest adapost pentru batranii strazii este intretinut numai cu ajutorul donatiilor si sponsorizarilor dvs. Am pornit prin credinta si mergem prin credinta. Au fost si perioade grele, cand cu greu am reusit sa avem ceva de pus pe masa acestor batrani. Dar, intotdeauna Domnul a trimis prin oameni in ultima clipa cele necesare.

    De cele mai multe ori, primim cele necesare doar pentru cateva zile, traind mereu si mereu in felul acesta experiente cu Dumnezeu. Am invatat in felul acesta dependenta de Domnul si am primit asigurarea ca aceasta lucrare este in mainile Lui.

    In acest context, facem un apel la toti fratii din strainatate care au pe inima lucrarea lui Dumnezeu pentru ajutorarea batranilor strazii sa viziteze acest adapost atunci cand se intorc in tara.

    Simpla vizita a unui strain conteaza enorm pentru acesti batrani. Singuri, ai nimanui, unii parasiti de familie, apreciaza foarte mult cand cineva vine si vorbeste cu ei si le asculta povestea de viata.

    Adapostul pentru batranii strazii are nevoie de alimente pentru hrana zi de zi. Tot mai multi frati care se intorc din strainatate in tara aleg sa ofere alimente pentru batranii strazii si sa ii viziteze. Facem un apel la toti fratii care se intorc in tara prin judetele Arad si Bihor, sa viziteze adapostul pentru batranii strazii si cei care pot si doresc sa aduca alimente ca ajutor.

    Este nevoie de alimente: ulei, zahar, faina, paste fainoase, fasole, cartofi, mazare, suc de rosii, etc.

    Adapostul pentru batranii strazii se afla la 20 de km de orasul Salonta. Cei care vin dinspre Arad sau Oradea trebuie sa ajunga in orasul Salonta, de aici trebuie sa se abata de la drumul european Arad-Oradea, spre comuna Batar.

    Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa de email: infosperanta@gmail.com, Telefon: 0749 402 098 sau 0766 365 833

    Cu respect

    Echipa Slujire Crestina

    RăspundețiȘtergere
  24. Slujire Crestinaoctombrie 21, 2013

    VEZI VIDEO AICI: www.slujirecrestina.ro

    Stimati frati

    Echipa de Slujire Crestina face un apel catre toti fratii din tara si din strainatate sa il ajute pe Swizen, un tanar din Uganda, sa isi poata plati taxa scolara la Facultatea de Medicina Victor Babes din Timisoara, in valoare de 3 221 de euro. Taxa aceasta trebuie platita pana in data de 31 Octombrie.

    Daca taxa scolara nu va fi platita, nu va mai primi dreptul de sedere in Romania, va fi obligat sa paraseasca tara in cel mai scurt timp, desi nu are bani de avion si nici un viitor in tara lui.

    Noi, cei de la Slujire Crestina, credem cu toata taria, ca asa cum Dumnezeu ne-a ajutat sa ii platim taxa scolara in ultimii doi ani ne va ajuta si in anul acesta.

    Noi, cei de la Slujire Crestina, credem din toata inima ca Domnul poate sa ii ofere acestui tanar, cei 3 221 de euro in cele 11 zile care au mai ramas pana la sfarsitul lunii.

    Swizen il iubeste pe Domnul si crede la randul lui ca Cel care i-a oferit in toti acesti ani fondurile necesare pentru taxa scolara nu il va lasa anul acesta, ci ceea ce a inceput va duce la bun sfarsit cu el.

    Swizen intra in al IV-lea an la Medicina in Timisoara si este pentru a treia oara (al treilea an) cand Slujire Crestina ii plateste taxa scolara. Swizen nu are pe nimeni in Romania iar familia lui din Uganda nu il poate sustine. Pentru ca Swizen sa ajunga in Romania, tatal lui si-a vandut toata averea, adica toate vacile familiei si o locuinta. Visul lui Swizen este sa devina medic cardiolog.

    Povestea lui de viata, felul in care a ajuns in Romania, marturia VIDEO celor care pana acum l-au ajutat, le puteti gasi aici: www.slujirecrestina.ro

    Facem un apel la toti frati care doresc si pot sa il ajute pe Swizen cu donatii, sa ne contacteze la adresa de email misiuneaslujirecrestina@gmail.com, telefon: 0766 365 833 sau 0749 402 098

    Cei care doriti sa faceti donatii, va rugam sa folositi modalitatile prezentate mai jos:

    1. Doneaza online cu cardul, aici: http://www.slujirecrestina.ro/doneaza/

    2. Doneaza online prin PayPal, aici: http://www.slujirecrestina.ro/doneaza/

    3. Doneaza prin transfer bancar in conturile de mai jos deschise la Raiffeisen Bank, pe numele asociatiei crestine umanitare Misiunea Speranta pentru Romania:

    -IN LEI: RO 39 RZBR 000 006 001 204 2338 deschis la Raiffeisen Bank

    -IN EURO: RO 24 RZBR 000 006 001 218 9757, la Raiffeisen Bank, CODE SWIFT: RZBRROBU

    Cu respect
    Echipa Slujire Crestina
    www.slujirecrestina.ro

    RăspundețiȘtergere
  25. Andreea Stefdecembrie 07, 2013

    Impreuna sa incercam sa o ajutam pe Nora.Orice ajutor cat de mic,fie in presa scrisa si/sau online ,pe retelele de socializare si/sau radio-tv sunt binevenite la fel ca si orice suma din partea persoanele care au posibilitatea de a o face.Se poate citit povestea ei pe http://chifornora.tumblr.com/ . VA MULTUMESC IN NUMELE NOREI SI A FAMILIEI EI,Andreea Stef.

    RăspundețiȘtergere
  26. ~SALVEAZA O INIMIOARA~INIMIOARA MICUTEI NICOL~ Pe 17.01.2014 micuta fetita Nicol va pleca la Hospital Universitario Gregorio Marañon pentru control si atunci va fi programata si cea de a treia operatie la inimioara ei miciuta,micuta dar...plina de iubire . DAR ... ESTE UN DAR ... FOARTE MARE pe data de 28.02.2014 ai expira asigurarea de sanatate(taheta) ,de aceea rog persoanele din Madrid-Spania care pot sa ajute acest mic sufletel pur,curat,nevinovat dar avand inimioara bolnavioara sa poata sa fie operata a-3-a oara in acelasi spital si sa-i prelungeasca taheta cu minim sase luni incepand cu 01.03.2014,altfel in Romania...poate...nu stiu sigur,dar...se poate fi un esec... S-a rezolvat cu taheta pana pe 28.02.2014 si daca va fi programata pentru operatie dupa aceasta data,medicii spanioli nu o vor opera ca nu are taheta valabila.Are doar 7 anisori~Un mesaj de suflet pentru voi. Am cunoscut acest caz care m-a cutremurat...al acestei minunatii de fetita care isi doreste sa traiasca, iar parintii fetitei lupta pana la capat sa-i ofere tot ce e mai bun, sa ajunga la medicii cei mai buni, la cele mai specializate clinici si spitale, dar ei s-a lovit de o bariera pe care nu o pot trece singuri. Au nevoie de bani pentru a trece de aceasta bariera, 15.000 Euro. Copilaria este perioada cea mai frumoasa din viata fiecarui om, cand inocenta si optimismul se citesc in ochisorii sinceri si plini de viata ai fiecarui pui de om ce se afla la inceputul calatoriei lui prin viata; reprezinta startul intr-o lume noua, necunoscuta ce incet-incet urmeaza a fi descoperita. Si cum altfel iti poti petrece mai frumos copilaria decat inconjurat de familia iubitoare si printre numeroasele jocuri si jucarii ce transforma fiecare clipa intr-un basm,sa alergi,sa zambesti...nu ca micuta NICOL nu poate alerga...oboseste...nu poate zambi...de imensa durere din pieptuletul ei micut,fragil...inimioara ei oboseste repede si bate atat de tare...de la nastere viata o traieste mai mereu prin spitale si branule in manuta si avand tot mereu lacrimi in ochisorii ei scumpi de durere...mereu este internata in spitale fara mamica ei...alte lacrimi curg din ochisorii ei ca doua margelute...lacrimi de tristete...Prea multa durere...prea multa suferinta intr-un corpulet atat de micut,firav,fragil... Insa, viata ne spune uneori povesti in care printii s-au transformat in broscoi, iar printesele in albine…asa arata copilaria micutei Nicol care a avut nesansa de a se naste in familie numeroasa si nevoiasa fara posibilitati materiale care sa le asigure macar strictul necesar si au fost loviti si de aceasta problema medicala severa. Inocenta copilariei inca mai aduce o licarire de speranta in ochisorii ei, insa, noi, adultii, ne uitam de multe ori neputinciosi la ea si la sumele de bani de care depinde sanatatea si fericirea ei .
    Nu este nevoie sa oferim sume fabuloase, ci sa ne unim fortele si sa daruim fiecare cate un pic din picul nostru. Nu lasati indiferenta si pretextul ca sunt prea multi copii bolnavi pentru a-i putea ajuta pe toti sa-i franga aripile micutei NICOL. Putem face schimbari mari cu pasi mici, uitandu-ne in jurul nostru si actionand, cu resursele noastre limitate. Ganditi-va cum va fi cand parintii fetitei vor putea sa mearga mai departe cu banii daruiti de voi, vor putea sa lupte in continuare, altfel, vor sta pe ganduri si se vor framanta, vor plange si se vor uita neputinciosi la scumpa lor copila care nu intelege problemele oamenilor mari. ~ NICOL TREBUIE SA INVETE MAI DEPARTE ~ NICOL TREBUIE SA IUBEASCA MAI DEPARTE ~ NICOL TREBUIE " SA TRAIASCA " MAI DEPARTE ~ FI SPRIJINUL EI...are mare nevoie de ajutorul tau...NU STA SI NU FI INDIFERENT. Titular: Salvari Angela BANCA TRANSILVANIA CONT : Lei: RO65BTRL0070120AS14345XX CONT : Euro: RO09BTRL0070420AS14345XX ; Cod SWIFTBIC : BTRLRO22BTA ; http://inimioarapentruniki.wordpress.com/povestea-mea/ ; 0751985810 ; 0749869184

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua,
    Am un bebe de 7 luni diagnosticat la nastere cu Sindrom Down si Sindrom Mieloproliferativ. Pentru terapii avem nevoie de 260$ lunar, plus 950$ evaluarea initiala. Tot ceea ce am declarat mai sus poate fi dovedit prin acte (scrisori midicale/bilele de iesire din spital). Credeti ca putem fi ajutati? Multumesc anticipat!
    Contact: floryna_l@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Sunt bolnav de basedow.va rog sa ma ajutati sa ma fac bine.cont ES7121002621030110600295 caixa bank spania

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna seara. Ma numesc Margareta R. Suntem o familie cu sase copii. Patru fetite si doi baieti. Eu nu pot muncii din cauza vederii. Sotul meu munceste doar cu ziua. Fetita cea mare trebuie aa nasca peste o luna. Tata copilului a parasito..Suntem foarte tristi. Nu am posibilitatea de ai cumpara nici macar un costumas cu care sa il scoatem din spital. Avem mare nevoie de ajutorul dva. (((Hainute ptr bebele care va sa vina)))primim orice nu va este de trebuinta. Noua neva fii..Primim tot prin donatie hainute ptr ceilalti copilasi ai mei. Va las nr. Meu de tlf. 0756366466.**Margareta...Locuim in Baia Mare...Sunten o familie crestina care il iubeste pe Dumnezeu. Va multumesc. Domnul sa va binecuvanteze. Sa nu ne uitati.

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.