45

Persoane cautate

Daca ati cautat o persoana draga voua, si nu ati reusit s-o gasiti, aveti sanse mai mari de reusita prin intermediul nostru,
punand un anunt mai jos, la rubrica: TRIMITETI UN COMENTARIU

45 de comentarii:

  1. nu pot sa o gasesc pe sotia mea care sete placata in Spania, in Malaga, am vorbit cu autoritatile care m-au indrumat de la una la alta si nu pot rezolva nimic. VA ROG AJUTATI MA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUNT DISPERAT.
    tl87uby@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. De peste opt luni,nu mai am nicio veste de la fratele meu,plecat in Madrid de cinci ani.Se numeste PREDA GEORGE,nascut in CRAIOVA,la 29/09/1957.V rog mult s ma ajutati,tel.0745877328.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna....Dana, Ciprian, Lenuta din Sagunto,sau cel putin acolo stateati in 2005....ce mai faceti?suntem Maricel si Kamelia ONU din Anglia,...speram sa mai comnunicam daca vedeti acest mesaj.
    All the best!
    mc7onu@yahoo.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma numesc Iliescu Daniela si o caut cu durere si disperare pe sora mea VOICU MARIANA plecata in spania de 5 ani.Suntem din CALARASIiar ea nu are acte decat pasaportul care cred ca a expirat.o stiam in VALENCIA si cunostea un marocan numit DAVID SEBASTIAN TALAU.De 3 ani nu mai stim nimic de ea.Acasa o asteapta 2 baieti minori si parinti indurerati.Cum as putea sa o gasesc?

    RăspundețiȘtergere
  5. CUM POT STERGE UN ANUNT POSTAT AICI?MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu, personal, nu poti; insa spune-mi care anunt vrei sa-l stergi si am sa ti-l sterg eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Va rog sa ma ajutati sa dau de o persoana - DOLTU MIRELA - stabilita in zona Madrdului si originara din SATU MARE.
    Si eu sunt din Satu Mare, lucrez la Peniteniarul Satu Mare si nu mai stiu nimic de prietena mea MIRELA din anul 2008.
    tcosmin74@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunati la ambasa spania si datio in urmarirede de la politia rimana

      Ștergere
  8. ramonanebuna@hotmail.comfebruarie 03, 2012

    MA PUTETI AJUTA SA MI GASESC SOTUL DIN BILBAO?NU M AI STIU NIMIC DE EL DE CATIVA ANI SI TREBUIE SA DISCUT CU EL PROBLEMA DIVORTULUI.EU SANT DIN ROMANAI IAR EL ESTE spaniol..va multumesc,

    RăspundețiȘtergere
  9. Caraza dan constantin din bacau (danutz_dtz19) 22 de ani si lehadus gheorghita ZIS GEO tot din bacau 38 de ani sunt priceputi in toate ,sub umbrela sc carazaconstruct din galati si sc mega bloc medgidia se s-au pus pe capatuiala, din munca altora. ajutati de complici ,acestia pun la cale fraude de mii de euro. atentie la firmele escrocilor sc carazaconstruct din galati si sc mega bloc din medgidia SC AUTOTRANS SERVICE MIRCEA VODA SC GELAR SRL BACAU ,SC COS AND CONSTRUCT SRL MIRCEA VODA , acompaniaza cincu daniel ,BOHAN IULIAN ,DIACONESCU MARINEL SI DIACONESCU NICOLAE DIN MIRCEA VODA , LEHADUS GHEORGHITA din bacau str infratirii 58 este atat de marsav incat si-a escrocat pana si prietenii apropiati cu sume importante de bani . CARAZA DAN CONSTANTIN 22 ANI ,este indeaproape sustinut de tatal sau CARAZA TEOFIL din bacau str marasesti 159/a/37 ,cel care ar fi trebuit sa fie primul in a lua atitudine impotriva acestor comportamente infractionale ,rusine caraza teofil !!!,aleasa educatie.

    MADAM LEHADUS ,PENTRU CA ESTI PLATITA DIN BANI PUBLICI ,AS VREA SA TE HOTARASTI ,DORESTI SA RAMAI INVATATOARE LA SCOALA ION CREANGA DIN BACAU ,ASTA PRESUPUNE SA TE DELIMITEZI CATEGORIC DE COMPORTAMENTUL INFRACTIONAL AL SOTULUI TAU ESCROCUL LEHADUS GHEORGHITA ,SAU DEMISIONEZI SI TE INROLEZI IN ECHIPA DE IMPOSTORI DIN CARE FACE PARTE SINISTRUL LEHADUS GHEORGHITA !
    DIN POSTURA DE CONTRIBUABIL ,ITI CER SA ALEGI !
    NU DORESC SA PLATESC SALARIUL CELEI CARE PROTEJAZA O HAITA DE IMPOSTORI !

    RăspundețiȘtergere
  10. MA PUTETI AJUTA SA MI GASESC SOTUL ,Struc Nicolae Ioan plecat ca si sofer pe TIR, nu mai stiu nimic de el de o luna .
    Sunati va rog la numarul 0747060938 Gabi.
    Adresa de email este gabistruc@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. atentie si la firmele "administrate de tepari sc carazaconstruct din galati si sc mega bloc din medgidia SC AUTOTRANS SERVICE MIRCEA VODA SC GELAR SRL BACAU ,SC COS AND CONSTRUCT SRL MIRCEA VODA , Acesti tepari penali din bacau ,caraza dan constantin si leha dus gheorghita actioneaza sub obladuirea unui locotenent din gruparea infractionala a lui Bahaian,condamnat in urma cu putin timp ,respectiv GRUIA GHEORGHE ,din silistea constanta . Daca rasfoim prin articolele de la acea vreme ,2010 ,in presa locala de constanta ,cu privire la bahaian ,sunt cateva referiri si la acest personaj cel putin sinistru GRUIA GHEORGHE ,DESCHIZATOR DE DRUMURI PENTRU ,BOSCHETARII DE FIRME FANTOMA ! POLITIA ROMANA ,TREZESTE-TE!

    RăspundețiȘtergere
  12. buna ziua. stie cineva unde locuieste florin bacoci tarciciu? lumea spune ca in pioz, sau loeches...are datorii la multi romani, care au lucrat pentru el in constructii, in madrid si alcala de henares. politia nu-i face nimic, dar sper sa nu mai dea teapa si la altii. o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) asta a facut si-n romania :))) vad ca continua si acolo

      Ștergere
    2. Am fata dispăruta scripcariu i Viorica sunând o758847233 sunâne mata e pe moarte

      Ștergere
  13. buna gabriela. sper ca prin acesta anunt sa afle si alte persoane de tepele pe care le da florin bacoci tarciciu, din pioz, sau loeches, care ia muncitori in constructii, fara contract,fara seguro si apoi le da 100-200 de euro pe luna. are datorii si la statul spaniol, dar nimeni nu-l opreste. telefonul lui:642267936.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ziua, florin bacoci tarcisiu locuieste in pioz dar are un bar in loeches care se numeste teide. il puteti gasii in acest loc

      Ștergere
  14. Constantina Burceaaugust 23, 2012

    Va rog din suflet sa ma ajutati sa-mi gasesc fratele !Eplecat ın Spania cu sotia şi copilul şi lucreaza ın Andaluzia.respectiv Moguer şi se numeşte BURCEA PETRİŞOR.nascut pe 21 03 1971.Sotia lui se numeşte Simona-İoana.iar baiatul Catalin.Mii de multumiri anticipate.

    RăspundețiȘtergere
  15. caut o persoana pe nume Avadanei Neculai nascut in coarnele caprei jud iasi din surse am aflat ca se afla in spania daca cineva il cunoaste si ma poate ajuta sunt sora lui si din 1996 nu stiu nimik de el daca cineva il cunoaste ma poate suna la nr tel 603355350 sau e-mail cameliaalexalina@yahoo.it. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. buna ziua .. caut pe fratele meu plesia dumitru plecat in spania de 1 an si cv si nu stim nimic de el .nascut in judetu buzau com cochirleanca daca al cunoaste cineva va rog sa ma anuntati e-mail c_lya2008@yahoo.com va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua.Imi caut verisoara pe nume Pal Mihaela Maria, stiu ca in urma cu aproximativ 1.5/2 ani era invatatoare in Spania, avea 2 copii si cam atat.Va rog sa ma anuntati pe email maria_sebestyen@yahoo.com(sunt verisoara ei din partea tatalui Monica)

    RăspundețiȘtergere
  18. caut o persoana pa numele dumitrof steluta locuieste in spania nu stiu orasul daca cineva stie ma gasiti pe email viobas_73@yahoo.com fam. basarabeanu

    RăspundețiȘtergere
  19. Stefania Adrianaianuarie 18, 2013

    buna ziua.imi cer mii de scuze ca deranjez dar sunt disperata si nu stiu unde sa mai incerc.imi caut sora cu disperare.stiu ca e plecata in spania din anul 2005 si de atunci nu mai stiu nimic de ea.ultima data am dat-o la politia din orasul Valencia iar politia de acolo mia spus ca au cautat-o in orasul Alicante.Dar nici acolo nu a fost de gasit.Numele ei este Pavaluca Mariana nascuta la data de 3.01.1985.Imi cer mi de scuze ca imi permit sa apelez la dumneavoastra.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  20. am o sora an spania nu mai stiu nimic de ia de 2 luni si are telefonul ancis am luat legatura cu ambasada spaniei ma redirectionat la sevilla si am sunat la apel de urgenta mia zis sai dau numaru sa sune si ei si ma anunta ce sa fac. Email: florindima26@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  21. caut o veche prietena LENUTA CHIDEAN din Lujerdi eu sint DINA DIN CLUJ si pot fi contactata pa acest EMAIL :
    husar_dinaiosif@yahoo.com .

    RăspundețiȘtergere
  22. IL CAUT PE OPREA EUGEN CRISTINEL LUCREAZA IN AGRICULTURA HUELVA , ALBACETTE, VA IMPLOR DATI-MI INFORMATII DESPRE EL E SOTUL MEU SI NU STIU NIMIC DE EL DE MULTA VREME cornrlia__oprea2006@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Caut o prietena pe nume Serbanoiu Nicoleta Irina din Pitesti.Stiu ca este in Spania,dar nu stiu in ce oras.Poate stie cineva sau poate are chiar un numar de telefon.Multumesc!
    valentinmarin80@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Diana Malinasaugust 17, 2013

    Ma numesc Diana Malinas si as dori sa stiu care este procedura pe care autoritatile spaniole o au in vedere in privinta localizarii persoanelor date disparute, la nivel national?Va rog sa ma ajutati, nu stiu nimic de tatal meu de aproape doua luni si imi este groaznic de greu. Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Tatal meu se numeste DOMNESCU BUCUR IOAN, este nascut in 11 august 1962.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  26. daca il cunoasteti careva pe magazin sebastian george este undeva in zona madrid a avut un audi a3 si doresc sa transcriu masina pe mine.am cumparato din ro de la cine a vindut el dar nu ia dat nici o copie de pas sau nie va rog trimiteti un sms cu nr lui de tel sau cum pot lua legatura cu el la nr 602626889

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua,

    Ma puteti ajuta va rog frumos sa imi gasesc tatal? Ultima data am vorbit cu el acum 4 zile, trebuia sa vina in Romania. Autocarul care trebuia sa-l aduca a ajuns, insa nu si tatal meu. Din cate stiu de la soferul autocarului, tatal meu este undeva in Girona.

    Va rog sa ma ajutati cu orice informatie. Ma puteti gasi la 0746961133 sau pe mail la serbanoanaalexandra@gmail.com.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. familia Nicoara sotul sofer pe camion international si inca doua famili care locuies acolo 667041652 locuieste in Girona poate te pot ajuta

      Ștergere
  28. Nici eu nu stiu de mama mea din anul 2001 a plecat la munca in spania si nu sa mai intors numele ei e neculae genoveva si ultima data a fost vazuta la Madrid daca ma puteti ajuta unde sa ma mai adresez nr meu de tel e 00393772544524 sau un raspuns pe sito va rog

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua,

    Am o prietena Maria care isi cauta fratele plecat in Spania. Numele lui este Porumbel Mitica si este nascut in 1968. Multumesc adresa mea de e-mail este eugenn08dec@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  30. Buona sera,sono amico di Maricica Gheorghita madre disperata che cerca sua figlia Angelica Laura Gheorghita nata il 06-06-1984 Castana occhi azzurri L'ultima volta vista tre anni fa a Madrid.Abbiamo cercato in diversi siti Spagnoli ed in uno BOCM abbiamo trovato questa dicitura ANGELICA LAURA, GHEORGHITA 14018458G C A-0006221/2010.non sappiamo come fare per poter sapere se questa persona è la stessa che cerchiamo.Se qualcuno gentilmente può fornirci delle informazioni se la persona che cerchiamo è lei.Grazie di cuore.Il mio numero cell 3888952541 mia e-mail angeloasta63@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua ..va rog pote ma puteti ajuta am un frate an Madrid aproape de castelion si nu mai stiu nimic de el de 3 ani se numeste Ciociu Nicolae ..va rog ajutatima pote al voi gasi ..ma numesc David Mioara Laura ..nr de tel ..0771236930..Adr email ..Mioaralaura10@yahoo.com. Va Multumesc. ..

      Ștergere
  31. Ileana.niculi@gmail.comseptembrie 25, 2015

    Buna ziua. Va rog frumos am o prietena pe numele de LUPAN dumitra si nu stie nimic de baiatul sau cu numele Lupan Marius neculai plecat in spania Din 2001 cum as putea da el.eu ma numesc Niculita Ileana si cu ajutorul dumneavoastra poate reusesc sai fac surpriza doamnei Lupan Dumitra sasi gaseasca baiatul va multumesc Din tot sufletul

    RăspundețiȘtergere
  32. BUNA AM FATA DISPARUTA SCRIPCARIU IONELA VIORICA IASI SUNA MAMA E PE DUCA SUNA 0758847233 0742969756

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna seara doresc sa va facem cunoscut faptul ca numita (Scripcariu Ionela Viorica) este nascuta la data de 20 decembrie 1981 fiica lui Roman Elena. Mentionam faptul ca sub numita a disparut din spania de unde a venit cu numitul Raul Rosila din Romania din anul 2007 mai mult de atat investigatiile cu privire la indentificarea lui Scripcariu Ionela Viorica au esuat datorita a cunostintei cauzei de fapt pe considerentele faptului ca sunt suspiciuni grave cu privirea la disparitia numita Scripcariu Ionela Viorica care nu este de gasit. Sau facut demersuri peste demersuri, respectiv investigatii prealabile atat intreaga familie cat si oameni de rand sau implicat in aceasta investigatie. Pe langa aceste aspecte au fost sesizate toate organele de politie cat si spaniole dar nici pana in ziua de astazi acestia nu au binevoit sa investigheze disparita fetei. De asemena solicitam respectuos sa ne sprijiniti cu privire la identificarea numitei Scripcariu Ionela Viorica nascuta la data de 20 decembrie 1981. Alaturat va atasam si poze acestea http://imgur.com/a/8WL0C acest barbat este cel care a luat fata din Romania sub pretextul ca se va casatorii cu ea si ca o sa-si faca o familie daca aveti informatii la aceste 2 persoane ne puteti contacta la urmatoarele numere de telefoane: 0757534069 si 0742969756 sau 0758847233 ne puteti contacta si pe adresa de email asociatiaviitorulfamilialiasi@yahoo.com va rugam sa nu sunati cu numere private deoarece aceste numere pot fi considerate suspecte caz in care suntem nevoiti sa solicitam celor de la serviciul SRI pentru a va identifica va multumim pentru intelegere si cooperare in cazul in care cunoasteti fata din poza care v-am atasat-o va rugam sa ne contactati indiferent de ora fie noapte fie zi va multumim.

    RăspundețiȘtergere
  34. Salut ma numesc Lavinia vreau din tot sufletul sa gasesc o persona este forte important sa gasesc aceasta persona va rog din inima ajutati- ma nu mai stiu cum sa fac sa o gasesc pe fata domnului Tãsicã Gioga sunt machedoni,stiu ca locuiau in constata ea era dentista doar atât stiu despre ei va rog ajutati-ma

    RăspundețiȘtergere
  35. am fata disparuta de 8 ani va rog uitativa pe net la documentar dragostea ucide cineo vede in orce tara segen sunati la politie la oras tara unde o vedeti 0758847233 o cheama scripcariu ionela

    RăspundețiȘtergere
  36. Îl caut pe Gheban Mitica din Timișoara.

    RăspundețiȘtergere
  37. Gheban Mitica,este dispărut de 6 ani. Familia îl cauta.

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.