romaniinspania-gabriela.blogspot.com Web analytics

10

Care este durata de acordare a indemnizatiei de somaj?

Pentru 12 luni de zile cotizate la Asigurările Sociale, solicitantului îi corespund 4 luni de șomaj. Perioada maximă de acordare a indemnizaţiei de şomaj nu poate depăşi 720 de zile.

Perioada cotizată în ultimii şase ani... Durata de acordare a indemnizatiei:
  • De la 360 la 539 de zile... 120 de zile
  • De la 540 la 719 de zile... 180 de zile
  • De la 720 la 899 de zile... 240 de zile
  • De la 900 la 1.079 de zile... 300 de zile
  • De la 1.080 la 1.259 de zile... 360 de zile
  • De la 1.260 la 1.439 de zile... 420 de zile
  • De la 1.440 la 1.619 de zile... 480 de zile
  • De la 1.620 la 1.799 de zile... 540 de zile
  • De la 1.800 la 1.979 de zile... 600 de zile
  • De la 1.980 la 2.159 de zil... 660 de zile
  • Peste 2.160 de zile... 720 de zile
Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.
    Cititi si: Cum se calculeaza suma cuvenita ca indemnizatie de somaj?...

    Indemnizatia de somaj

    Ajutorul suplimentar de somaj

    10 comentarii:

    1. buna ziua gabriela.ma numesc robert si sunt din bucuresti.am lucrat in spania din anul 2005 pana in prezent.anul acesta am luat somaj 880 euro in perioada 20 iunie-20 octombrie.mi sa dat o damanda renovada pe 20 septembrie .am fost la aceasta data la semnat si mi sa dat alta demanda pentru data de 20 decembrie 2010.vreau sa stiu ca dupa cele 4 luni de somaj voi beneficia de alte luni de somaj deoarece pe 20 decembrie ma duc sa semnez alta demanda.cand am fost in decembrie nu mi sa cerut alte acte pt prelungirea somajului.mi sa spus sa vin la semnat in decembrie ,si atat.tot am auzit de formularul e 302 si libret familiar(si vreau sa stiu aceste acte pentru ce imi sunt de folos).si vreu sa stiu daca aceste acte imi trebuiesc pt prelungirea de somaj si cam cat mai am dreptul de prelungirea de somaj ,dupa cele 4 luni de somaj.

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Robert,
        1. Una dintre obligativitatile tale cat timp esti somer, e sa-ti vizezi carnetul de somaj indiferent daca incasezi vreo indemnizatie). Acesta se vizeaza o data la 3 luni.

        2. Formularul E 302 este o adeverinţă cu privire la membrii familiei lucrătorului salariat aflat în situaţie de şomaj, care trebuie luaţi în considerare pentru calculul prestaţiilor.

        3. Pentru a-ti raspunde cat timp mai beneficiezi de somaj, am nevoie de cateva informatii, cum ar fi: ce fel de contract ai avut (in ce domeniu ai lucrat), varsta, responsabilitatile tale familiare. Aceste detalii sunt f importante.

        Ștergere
      2. Lucrez la fructe an almasen din ianoarie si vrea sa stiu cate zile cotizate am si daca am dreptu la somaj paro

        Ștergere
    2. Buna ziua Gabriela.Sunt Alin din craiova si vreau si eu sa completez la ce a spus Robert.Colegul meu a vrut sa spuna ca noi am lucrat in 5 ani dar doar cate 3 luni pe an si abia ne-am incadrat pentru 4 luni somaj.Vrem sa stim doar daca la sfarsitul acestor 4 luni trebuie sa fim acolo pentru a face cerere pentru a primi in urmatoarele 6 luni ajutor de somaj.Multumim anticipat!

      RăspundețiȘtergere
    3. BUNA GABI TE ROG SA IMI ESPLICI MAI CLAR SE MAI DA INCA UN AJUTOR DE SOMAJ.?? EU AM LUAT 4 LUNI DUPA CARE AM INTRAT IN AJUTOR DE 6 LUNI SI MAI AM DE LUAT PINA IN 7AUGUST ACUM 2011. SI AM AUZIT CA SE MAI DA INCA UN SUPLIMENT DE AJUTOR CARE NU ARE DE LUCRU IADEVARAT SI CE ACTE TREBUIE? SUNT CASATORITA NU AM COPII AM 43 DE ANI SOTU LUCREAZA SI ARE SALARIUL MINIMUL PE ECONOMIE TE ROG SPUNEMI ? ITI MULTUMESC.ASTEPT UN RASPUNS.

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Mirela,
        Cred ca te referi la subventia acordata de Zapatero pe o perioada de 6 luni. Intradevar, subventia se acorda persoanelor care au terminat orice tip de ajutor si au responsabilitati familiare. Insa, ATENTIE, ea se acorda o singura data!

        Ștergere
    4. buna.din 2007 am acumulat361 zile lucrate in agriculturasi60de zile lucrate in regim general am in total 421 de zile spune-mi te rog la cite luni de somaj am dreptul multumesc

      RăspundețiȘtergere
    5. Buna ma numesc Maria am terminat perioada de 2 ani in care am primit 426 de euro ajutor am 3 copii, sotul lucreaza cu 900 euro si as vrea sa stiu daca se mai acorda ceva in continuare in cazul meu? Va multumesc!

      RăspundețiȘtergere
    6. am 56 de ani.am luat somaj 6 luni cu e301.mai departe nam putut sa mai fac nimic. acum lucrez in agricultura 2-3 zile pe saptamina. ce si cum trebuie sa fac sa obtin ajutorul de peste 55ani.iti multumesc din inima.

      RăspundețiȘtergere
    7. buna ziua am avut somaj in 2011 ,nu am luat ajutorul de somaj ,lucrez de 7 ani in spania in 2012 anm acumulat 4 luni si 17 zile ,beneficiez de ajutor?va multumesc anticipat

      RăspundețiȘtergere

    Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.