3

Spania: Cum se obtine un pasaport simplu?

Aceasta postare nu mai este de acualitate. Noutati referitoare la obtinerea unui pasaport simplu le gasiti aici.
Începând cu data de 18.12.2008, cetățenii români aflați în străinătate pot depune cereri de paşapoarte simple la Secția Consulară, nemaifiind necesară împuternicirea unei persoane din România, care să depună actele.

Cererea va fi însotită de următoarele documente, în original si 3 fotocopii:

A. Pentru adulti:
  1. certificat de nastere;
  2. certificat de căsătorie românesc (dacă e cazul);
  3. sentinta de divort rămasă definitivă si irevocabilă (dacă e cazul);
  4. certificat de deces sot (dacă e cazul);
  5. buletin/carte de identitate/adeverintă provizorie de identitate, valabile;
  6. pasaportul anterior sau declaratia de furt de la politie, tradusă;
  7. 5 fotografii color tip pasaport.
  8. Taxa consulară: 60 euro (în cazul pasaportului furat, se adaugă o taxă de 25 euro, reprezentând legalizarea semnăturii traducătorului).
Termen de soluționare: 3 luni

B. Pentru copil (este obligatorie prezenta ambilor părinti/reprezentant legal) :
  1. certificat de nastere minor;
  2. carte de identitate/buletin de identitate/pasaport părinti, valabile;
  3. pasaportul anterior, dacă e cazul;
  4. carte de identitate pentru minorii peste 14 ani;
  5. 5 fotografii color tip pasaport
  6. Taxa consulară: 90 euro (în cazul pasaportului furat, se adaugă o taxă de 25 euro, reprezentând legalizarea semnăturii traducătorului).
Termen de solutionare: 3 luni

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

Cititi si: Introducerea pasapoartelor simple electronice

Referitor la eliberarea pasapoartelor turistice in Romania, exista si conditii de exceptie...

Valabilitatea pasapoartelor turistice in Romania, se modifica altfel...

Taxe consulare

3 comentarii:

  1. BUNA ZIUA AM O PROBLEMA SI NU STIU UNDE SA MAI SUN CA NU MI RASPUNDE NIMENI EU STAU IN IBIZA ISLAS BALEARES SI IN FEBRUARIE IMI EXPIRA PASAPORTUL SI AS VREA SA STIU DACA E VRUN CONSULAT IN PALMA DE MALLORCA SAU IN ALTA PARTE SI CE ACTE IMI TREBUIE EU AM MUTATIE IN IBIZA ASTEPT UN RASPUNS MULTUMESC FRUMOS

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Insulele Baleare sunt in jurisdictie la Consulatul Roman din Barcelona.

    Adresa: C/San Juan de la Salle 35 bis (08022); Intrare pentru public: Alcoy 22
    E-mail: consuladogeneralenbarcelo@telefonica.net
    Telefon: 0034-934 341 108; 934 341 139; 0034-934 340 220; 0034-934 182 752; 0034-934 185 088; 0034-934 183 507; 0034-934 161 535; 0034 932 547 666
    Telefon urgenţe: 0034 661 547 853
    Fax: 0034 934 341 109
    Consul General: Radu IONESCU

    2. Actele ce-ti trebuiesc pentru eliberarea pasaportului, le gasesti in postarea de mai sus, avand nevoie de programare prealabila.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum pot sa imi fac pasaport daca nu am detinut niciodata unul?imi trebuie cita inainte de a ma prezenta la consulat?si cat timp dureaza pana este gata?ast raspuns.multumesc

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.