12

Obtinere pasaport simplu temporar in Spania

Aceasta postare nu mai este de actualitate! Noi informatii referitoare la eliberarea pasaportului simplu temporar in Spania, le gasiti aici. Atentie! Pentru obtinerea documentelor de calatorie, respectiv titlu de calatorie, pasapoarte electronice temporare, simple si CRDS este necesara solicitarea unei programari la datele de contact mai jos mentionate, sau direct la sediul Sectiei Consulare.

PAŞAPORTUL SIMPLU TEMPORAR se elibereaza cetatenilor romani care nu mai poseda un document de calatorie valabil, iar în perioada imediat următoare au nevoie urgentă demonstrata de un paşaport valabil. Pasaportul temporar are o valabilitate de maxim un an si se elibereaza doar o singura data.

Noua procedura de eliberare a pasapoartelor electronice si a titlurilor de calatorie presupune prezenta obligatorie a solicitantului la sediul Consulatului, inclusiv a minorilor, avand in vedere ca este necesara prelevarea amprentelor, fotografia si semnatura digitala. De asemenea, este necesara prezentarea in original a tuturor actelor necesare eliberarii documentelor de calatorie.

Documentele necesare
pentru eliberarea paşaportului simplu temporar:
  1. Cartea de identitate/buletinul de identitate/pasaportul expirat
  2. In situatia pierderii/furtului , denuntul facut in fata autoritatilor spaniole, tradus de catre un traducator autorizat de Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti din Romania.
  3. Pentru minori, este necesara prezenta ambilor parinti cu documente de identitate valabile (cartea de identitate/buletinul de identitate/pasaportul), precum si certificatul romanesc de nastere al minorului.
Termen de eliberare: in aceeasi zi.

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

Sursa: Ambasada Romaniei in Madrid

Cititi si: Spania: Pasapoarte biometrice, numai cu programare la consulat

Spania: Introducerea noului sistem de eliberare a documentelor de calatorie

Taxe consulare valabile incepand cu data de 04 iunie 2010

12 comentarii:

  1. nu am nici un act valabil mia expirat si buletinul cum sa fac programarea prealabila pentru ami face pasaport temporar eu stau in valladolid. Ionel

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ionel,
    Pentru a-ti face programare, trebuie sa suni la numerele de telefoane: 0034-917 344 004, 917 345 667, 913 720 832 si 917 342 993, de la Consulatul din Madrid.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziuaAs avea si eu o problema!
    sunt in spania de 2 ani si tocmai ce am realizat ca buletinul meu a expirat pe 06.08.2011,pasaport nu detin iar certificatul de nastere nu este european.
    Am citit pe pagina dumneavoastra de net si am vazut ca imi pot face un pasaport provizoriu,in cazul meu este posibil acest lucru si daca se poate sa imi spuneti de ce acte am nevoie si cat costa.

    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveti nevoie doar de buletinul expirat. Pretul e de 80 de euros.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna ziua sunt din barcelona si am cartea de identitate expirata ...asi vrea sa mi fac pasaportul temporar ..imi puteti da o adresa din barcelona unde asi putea sa ma duc .va multumesc Razvan

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Razvan,
    Consulatul de la Barcelona:
    Adresa: C/San Juan de la Salle 35 bis (08022); Intrare pentru public: Alcoy 22

    E-mail: consuladogeneralenbarcelo@telefonica.net

    Telefon: 0034-934 341 108; 934 341 139; 0034-934 340 220; 0034-934 182 752; 0034-934 185 088; 0034-934 183 507; 0034-934 161 535; 0034 932 547 666

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua ,problema mea este ca mi a expirat si buletinu si pasaportu sunt din LOGROÑO (la rioja) pot sa fac si buletinu si pasaportu electronic in bilbai sau trebuie sa ma duc in RO

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ziua sunt din toledo,trebuie sa schimb pasaportul copilului pana la sfarsitul anului.puteti sa-mi spuneti daca pot sa vin la ciudad real sa-l schimbati.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua,
    care ar fi cel mai apropiat consulat de Alicante?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lia,
      Alicante este in jurisdictie la Consulatul Romaniei de la Castellon de la Plana

      Adresa: Calle Larra, nr. 2, Castellon de la Plana

      Telefon: 0034-964 216 172; 964 216 163; 964 203 351; 964 203 342; 964 206 764

      Fax: 0034-964 257 053

      E-mail: secretariat@consulatcastellon.e.telefonica.net

      Program de lucru cu publicul:
      De luni pâna joi: 9.00 – 14.00 (preluare acte) și 16.00 – 17.00 (eliberare acte).

      Nu se lucrează cu publicul în zilele de sărbătoare românești și spaniole.

      Consul: Dl. Valeriu Liviu POPA

      Ștergere
  10. sunt in spania si mi a expirat buletinul.anul trecut m am casatorit in romania dar am ramas cu numele de fata.acum as vreasa plec in romania dar nu pot sta mai mult de 5 zile.intrebare mea este:daca imi scot pasaport provizoriu ma pot intoarce din romania tot cu acelasi pasaport avand in vedere ca raman cu numele de fata???va rog frumos raspunde ti mi.multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. buna ziua ma numesc Alin , mi-am pierdut buletinul ... acuma nu am de cat un denunt de la mosos.. ce trebuie sa fac sa imi fac un pasaport provizoriu ?

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.