23

Taxe consulare valabile incepand cu data de 04 iunie 2010


Aceasta postare nu mai este de actualitate. Noile taxe consulare le gasiti aici.

Nr. Crt.












SERVICIUL CONSULAR











TAXA
1. AUTENTIFICARE PROCURĂ/ DECLARAŢIE CONSULARĂ 60 euro
2. DECLARAŢIE DE CĂLĂTORIE COPIL 70 euro
3. LEGALIZARE COPIE 30 euro
4. LEGALIZARE SEMNĂTURĂ TRADUCĂTOR 60 euro
5. EDICT 50 euro
6. ÎNREGISTRAREA NAŞTERII COPILULUI LA CONSULAT (pe baza certificatului medical constatator al nasterii, legalizat cu Apostila de la Haga si tradus, in termen de 15 zile, fara a mai obtine certificat de nastere spaniol). Se taxeaza legalizarea semnaturii traducatorului actului constator – 60 euro GRATUIT
7. ÎNSCRIERE CERTIFICAT NAŞTERE SPANIOL
cu părinţi români, în termen de până la 6 luni de la naşterea copilului
155 euro
8. ÎNSCRIERE CERTIFICAT NAŞTERE SPANIOL
cu părinţi români, în termen de peste 6 luni de la naşterea copilului
220 euro
9. ÎNSCRIERE CERTIFICAT CĂSĂTORIE SPANIOL
cu cetăţeni români, în termen de până la 6 luni de la înregistrarea căsătoriei la autorităţile străine
155 euro
10. ÎNSCRIERE CERTIFICAT CĂSĂTORIE SPANIOL
cu cetăţeni români, in termen de peste 6 luni de la înregistrarea CĂSĂTORIEi la autorităţile străine
220 euro
11. ÎNSCRIERE CERTIFICATULUI DE DECES (pe baza certificatului de deces spaniol, legalizat cu Apostila de la Haga si tradus). Se taxeaza legalizarea semnaturii traducatorului certifIcatului de deces spaniol – 60 euro GRATUIT
12. OBTINERE DUPLICAT CERTIFICAT DE NASTERE/ CĂSĂTORIE DIN ROMANIA, fara Apostila de la Haga 50 euro
13. OBTINERE DUPLICAT CERTIFICAT DE NASTERE CĂSĂTORIE DIN ROMANIA cu Apostila de la Haga 85 euro
14. PROCURA PENSIE GRATUIT
15. OBTINERE CAZIER JUDICIAR din Romania, fara Apostila de la Haga 35 euro
16. OBTINERE CAZIER JUDICIAR din Romania, cu Apostila de la Haga 70 euro
17. Inscriptia consulara 50 euro
18. Verificarea autencititatii permisului de conducere romanesc 50 euro
19. Eliberare adeverinţă permis de conducere în limba spaniolă 50 euro
20. Eliberare orice altă adeverinta consulara 50 euro
21. CĂSĂTORIE OFICIATA IN CONSULAT intre cetăţeni români 210 euro
22. CĂSĂTORIE OFICIATA IN CONSULAT intre cetatean roman cu cetatean strain 435 euro
23. OBTINERE PRIMA CARTE DE IDENTITATE,
intre 14 ani si 18 ani, in functie de continutul fiecarui dosar
Intre 240 si 340 euro
24. PASAPORT MORTUAR GRATUIT 


Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

23 de comentarii:

  1. Astia sant complet nesimtiti...chiar cred ca pot iesi din criza urcand astfel taxele consulare?... Sa le fie rusine!

    RăspundețiȘtergere
  2. aceste taxe mi se par unele chiar enorme...sint nesimtiti..muncim pe branci ca sa castigam un ban printre straini si ce sa vezi...tot ai nostri ne jupoaie...RUSINEEE..

    RăspundețiȘtergere
  3. dupa ce ca nu poti vorbi cu nici un operator nu poti sa-ti faci o programare nici pe internet acum ridica preturile ca sa se umple ei de bani.la CASTELLON la consulat daca mergi personal te trateaza ca pe o ultima carpa si sunt foarte ironici.In loc sa fie mai draguti ptr ca datorita noastra au loc de munca si foarte bine platit ei te umilesc.RUSINEEE.Acum sa ajuns sa spui consulatul ROMAN si tragi apa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca aveti nevoie de declaratie de calatorie pentru copil si e dificil sa mergeti la consulat nu va mai faceti griji, puteti sa o faceti direct la notarul spaniol. In La Rioja m-a costat 43€ declaratia, 15,5€ Apostila, 4,5 € trimiterea in tara, si 16€ traducerea legalizata in tara(depinde cum negociati cu traducatorul, mie mi-a luat 15 ron/pagina.) Total 79€, dar nu am fost sa stau pe la cozi interminabile sa isi bata joc de mine conationalii pe care noi ii platim si care nici macar nu au bunul simt sa raspunda la intrebari online, nu stiu de ce mai au net. Plus ca am economisit aproape 30€ cat m-ar fi costat drumul dus-intors la Bilbao. Asa ca dragi angajati ai consulatului, cand voi mai avea acte ce nu e musai sa se faca de catre voi, prefer sa dau bani statului spaniol, ca de aici imi castig painea. Voi sa mai furati si de la altii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo! De astfel de sfaturi avem nevoie! Mersi mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. De asemenea, dupa ce ajungeti in tara incercati sa vorbiti cu un notar sa aflati care e situatia exacta. Am citit pe net ca se poate face o procura pentru celalalt parinte (daca de exemplu se afla cu copilul in tara si vin in vizita) sa il scoata din Romania de cate ori vrea pe parcursul a 1, 2, 3 ani, sau cat se specifica si ca o copie legalizata a acestei procuri ar tine locul vestitei declaratii de calatorie, insa deocamdata nu pot sa ma interesez exact.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa vedeti in Zaragoza ce moaca de moaca de bidon umflat are,parca s-ar fi trezit din somn tot timpul.Daca cumva nu ai inteles ceva,se inerveaza parca ar rezolva ceva.Iti raspunde incruntat si face spume la gura ca Vadim.Oare dintr-o tara mare ca Romania nu s-au putut gasi niste oameni civilizati,amabili sa-ti raspunda cu placere la problemele care le intiminam aici?Spanilii sint oameni civilizati ,oriunde mergi iti raspunde foarte amabil.DE CE ATITA AROGANTA?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de tarani ce sunt.in romania nu aveau ce sa mance si aici sun importanti.ai dreptate cu *bidonu*de la zaragoza :)

      Ștergere
    2. AROGANTA= atitudine de mandrie dispretuitoare, ADEVARAT! Asta e atitudinea care o au consilierii nostri care sunt platiti de noi.

      Ștergere
  8. Ce taxe nesimtite ati pus.Extraordinar e strigator la cer.Va bateti joc de proprii cetateni BISNITARILOR.Cum vreti sa mai traga lumea acasa?Retrageti-va si consulatele acasa, ca dupa ce ca taxele sint asa de mari,ne si trateaza ca pe vremea birocratiei comuniste batindu-si joc de oameni.DECIT ASA MAI BINE FARA CA NE DESCURCAM NOI ASA CUM AM FACUT_O SI PINA ACUMA....zaragoza....

    RăspundețiȘtergere
  9. nici la consulatul din madrid nu e mai bine, aceleasi fetze buhaite de atata prostie si mandrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Madrid ii mai rau (sau cel putin mie asa mi se pare).
      Se plimba cu cafelele in mana, te cheama o data la 15 min,vorbesc cu tine f ironic, etc
      Dar cea mai mare problema este faptul ca nu avem un WC, domnule. Cum e posibil asa ceva? Intr-o institutie publica ca aceasta? Asta e cea mai mare RUSINE. Stam de dimineata pana seara acolo si trebuie sa ne facem necesitatile prin parcuri sau la benzinarii. Frumos am ajuns! Nici o problema, principalul e ca avem niste SUPERTAXE CONSULARE. Unde se aduc acesti bani???

      Ștergere
  10. intebarea mea este urmatoarea:ACESTEA TAXE SUNT TAXE DE URGENTA? va rugam frumos aplicati preturi mai corespunzatoare!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. fratilor un sfat cati ani aveti de spania?cei ce aveti 10ani legal interesativa si renuntati la cetatenia romana,ca si asa nu avem de castigat nimic cu aceste taxe exorbitoare

    RăspundețiȘtergere
  12. e un lux sa fi roman!!

    RăspundețiȘtergere
  13. AM FACUT CALCULUL TOATE ACESTE TAXE SUNT MAI MARI DECAT SALARIUL MEU PRAPADIT ...RAMAN MURITOARE DE FOAME ...CE RUSINE ...IAR IN ROMANIA LA FEL Am mers sa iau apostila de la haga ..si din taxa in taxa , din loc in loc pentru convalidarea studiilor ,,,cand in sfarsit aveam toate stampilele si trebuia sa solicit cu toate documentele mi-au cerut o cantitatea asa de mare ca nici nu am mai avut pentru aplicarea stampilei ..eram in fata ghiseului si ma simteam neajutorata , si umilita si ma simteam ca sunt un gunoi pentru faptul ca sunt saraca dupa 33 de ani de munca atat in tara cat si in spania ,,si dupa atata alergatura am ajuns la 10 la 1cm de a avea stampila aplicata pe diplomele de studiu si nu am mai putut sa o iau ..atata ura aveam in acel moment ca asi fi fost capabila sa-i strang de gat pe orice jigodie care ne conduce in ultimii 22 de ani ...mi-am jurat ca voi lupta pentru ca romanii sa aiba aceleasi drepturi si sa fie respecatti in u.e. merg si organizes manifestatii si nu-i voi lasa sa profite de bunatatea noastra ,,m-am saturat ... pentru elebeerarea uni pasaport spaniol se plateste 8 euros la noi in tara 80 de euros ..o rusine suntem inconvoiati de atatea dari si taze si impozite exact ca pe vremurile cotropitorilor turci , austro-ungarilor ..fanariotilor etc...nimic nu s-a schimbat toti isi bat joc de romani...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putine persoane care au "curajul" sa vorbeasca asa de deschis ca d-voastra. BRAVO!

      Ștergere
  14. E strigator la cer astfel de taxe RUSINE SA VA FIE CA NE JUPUITI .Am o pensie de boala de 475 €, imi spuneti si mie cum pot plati aceste taxe "ENORME" Am nevoie de niste acte din tara si nu stiu daca voi putea rezolva. NEMERNICI CE SANTETI .SI IN TARA SANT NISTE PRETURI DE PARCA OAMENI AR LUCRA PE EURO. RUSINE SA VA FIE

    RăspundețiȘtergere
  15. Ceausescule România te necesita,o zice un băiat de 27 de ani.
    Păcat că ne fură în hal de hal,am băgat actele ca să îmi scot cetățenia Spaniola,chiar dacă am 5ani cu o spaniola,îmi scot cetățenia spaniola pe contul meu.
    Nu vreau să am de aface nimic cu România,chiar dacă în sufletul meu ramane România (Pitești).Din cauza guvernului româniei, toți românii din străinătate nu or să se întoarcă ,,acasă".
    Pentru ce??
    Păcat de românii din România ca nu is dau seama că Noul Orden Mundial a ajuns si in Romania,or să ne bage ai € si o sa ajungem si mai rău cu Spania.
    Vorbind de taxele de la consulat este o exagerare extraordinar de mare ,care se numește TALHARIE TALHARESTE PE TALHAR.
    În fine...

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.