24.08.2010

581

Anunturi matrimoniale

Deoarece am primit foarte multe propuneri, pentru ca voi, cititorii blogului, sa puteti adauga anunturi matrimoniale, am hotarat sa va fac pe plac.
Deci, daca doriti sa adaugati un anunt, il puteti scrie mai jos, la sectiunea: TRIMITETI UN COMENTARIU. Mult succes!

de: Gabriela

581 de comentarii:

  1. Da, intradevar e o treaba buna. Santem o gramada de romani singuri care ne cautam cu disperare jumatatea, si cine te poate intelege mai bine decat compatriotii nostri? Nu mai departe colegii mei de camera.. care nu au noroc..dau numai peste panarame, care se simt bine, dar dupa aceea ii cobreaza..

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e. Adevarat.

      Ștergere
    2. Ii cobreaza pt ca se lasa cobrati :)

      Ștergere
  2. Asa e, e o idee buna. Eu "din pacate"sant casatorit si nu mai am ce sa caut, dar altii, cine stie? Claudiu

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate ¿' daca te aude nevasta-ta sa vezi ce pacate iti da peste cap

      Ștergere
  3. Caut si eu o fata cuminte din zona Madridului pt relatie serioasa. Mai multe poze aici: http://www.matrimoniale.ro/Vinny/ Id mess: el.tronco89

    RăspundeţiȘtergere
  4. femeie 55 ani caut un barbat fara obligatii in vederea unei relatii serioase(san fernando de hanares)664527787

    RăspundeţiȘtergere
  5. BAIAT sunt ONU DE 33 DE ANI, oh CAUT Las áreas tribales Simpática SI SERIOASA, INTRE 24 SI 34 DE ANI, RELATIE O pentru SERIOASA.COMUNIDAD MADRID.TE 655540783

    RăspundeţiȘtergere
  6. doresc casatorie cu o fata din spnia sau doamna chiar daca are si un copil
    stefan_supercool_37

    RăspundeţiȘtergere
  7. sint o d-na de 46 ani,1,60/75 , blonda, ochi albastri,gospodina,imi plac animalele de companie,muzica ,calatoriile si vreau sa-mi gasesc un barbat pe care sa ma pot baza sufleteste, fizic si financiar .sint divortata ,am 2 copii mari,la casele lor,casatoriti si eu stau singura si magindesc la anii ce vor veni ..... daca ai 47-55 ani,esti sincer si vrei o familie si o viata linistita,ma poti cauta la 0742294443 -tania-

    RăspundeţiȘtergere
  8. doamna singura,as dori sa cunosc un domn,pentru o relatie serioasa.id ladyxxx33

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ma numesc alex am 22 de ani din sevilla asta e id meu as vrea sa vorbim

      Ștergere
  9. Buna,ma numesc Mihaela,sunt din Madrid,am 28 ani,tanara,simpatica si satisfac orce dorinta.Caut un barbat care sa imi ofere doar nopti de placere.Nr.meu este:642877426.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreau sa ma gasesc k tine vreau sa iti dau nopti de placeriii ce parte de madrid stai

      Ștergere
    2. 0040762826751 dak te intr suna-ma sa vorbim si sa stabilim :x te :*

      Ștergere
    3. buna
      mi-ar face placere sa ne cunoastem eu stau in apropiere de madrid am 30 de ani si daca vrei sa ne cunoastem lasa-mi o dresa de mes unde sa te pot contacta pupici

      Ștergere
    4. buna ma numesc iulyan si sant din madrid,am 29 ani si as vrea sa ne cunoastem mai bn!!!id meu stefyiuly19@yahoo.com...pup

      Ștergere
  10. sal sunt adelin am 22 de ani si sunt in spania si caut o fata din madrid intre 18 si 27 de ani pt o rel serioasa am 7 ani in spania cn vrea sa mah contacteze asta e id meu misu_adelin_2009

    RăspundeţiȘtergere
  11. buna ma numesc camelia si locuiesc in barcelona am 38 ani 1,72 caut un barbat pt o relatie de prietenie sau...si mai mult id meu cameliacvc@gmail.com

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ma numesc costel david si as vrea sa ne cunoastem mai bine eu sint din castellon de la plana aproape de barselona sintem de aceiasi virsta si ar fi ne mai pomenit de bine de aceia teas ruga frumos poti da doar un bip si eu te voi suna sa vorbim nr meu este 633722369 sau pe ad costeldavid45@yahoo.es te astept cu mare drag.

      Ștergere
    2. buna camelia miar face placere sa te cunosc locuiesc aproape de carcelona si miar place sa avem oreletie de prietenie sau mai mult ma numesc sandel paa

      Ștergere
    3. sant danut am 30ani si doresc sa lucrez acolo unde esti tu te rog daca ma poti ajuta sincer lucrez an slovenia si as dori sa vin an spania sant meserias an constructii id meu mess danielmen79@yahoo.com mersi si ai ai ancredere

      Ștergere
  12. BUNA, LOCUIESC IN BARCELONA, AM....UF CUM TRECE TIMPUL,...45 DE ANI,CAUT O FEMEIE INTRE 30 SI 50 DE ANI, PT O RELATIE DE PRIETENIE, BAZATA PE SINCERITATE SI RESPECT.
    NU CRED CA ARE NICI O IMPORTANTA, DAR AM 1.81, VREO 85 KG, SI LUMEA ZICE CA N-ARAT PREA RAU, ALTFEL ,... SINT UN TIP DESTUL DE NORMAL, POATE PREA SINCER, ACUM POATE PREA SINGUR, SI CRED CA AM NEVOIE DE TINE .
    MI-AR PLACE SA FI SI TU CAM LA FEL !
    TEL: 692 976 709 (VODAFONE)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,ma numesc simona,si as dori sa vad o fotografie cu tine!adresa mea anomis_carla@yahoo.com

      Ștergere
    2. buna,ma numesc Iuly sunt din huelva as dori sa tinem legatura implinesc 42ani adresa iulicaradu@yahoo.es

      Ștergere
    3. buna sint ELENA AM 45 ANI LOCUIESC IN MADRID dar miar place in barselona adresa misterysecret11@yahoo.es

      Ștergere
    4. buna, daca nu ti-ai gasit jumatatea, suna-ma 698261987

      Ștergere
    5. da as vrea sa te cunosc ma numesc miry lucrez in italia adesa mea este lucamirela @yahoo . com

      Ștergere
  13. buna ma numesc mitrut sant din valencia shi am 34 de ani saten,1.70.62kg ochi verzi caut o fata pentru prietenie daca vrei sa ne cunoastem intra pe mitrut.3200@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  14. Buna!!! locuiesc in Malaga,singur ,fara obligatii,doresc sa cunosc o femeie cu varsta intre 50-55 ani pentru, o relatie serioasa . nu ezitz sa ma contactezi. tel:672913645 Nelu!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna sunt interesata de tine das vrea sa stiu mai multe detali unde lucrezi cu ce te ocupi in malaga

      Ștergere
  15. buna sunt un roman pierdut in spnia. cine ma gaseste sa ma ia acasa sunt un animal cuminte de 33 ani .brunet (tigan romanizat........cu carte)167m ,70 kg ultima adresa madrid spania daca ma gasesti ma poti duce acasa in romania sau tot aici in parsiva asta de tara care este spania va pup si astept sa ma sunati pe nr meu de zgarda 0034698685232

    RăspundeţiȘtergere
  16. pt.o femeie de 47 ani ,timpuls-a scurs ametitor de repede cu cresterea copiilor,serviciu si divort .... . acum sint singura ,in tara deocamdata ,si caut un om linga care sa imbatrinesc ! eu sint gospodina,serioasa ,urasc minciuna si infidelitatea !!! telefon 0769629965 Tatiana - Craiova !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna sant un barbat de 47 ani si locuiesc in madrid si a-si dori sa te cunosc adresa este iacobzaharia@yahoo-es

      Ștergere
  17. Buna!Ma numesc Ionut,am 24 de ani si as dori sa cunosc o fata intre 20-26 de ani pentru o relatie serioasa din provincia de Guadalajara sau Madrid.Nr. meu este 672782259

    RăspundeţiȘtergere
  18. Buna,ma numesc Maryan,locuiesc in Almeria,am 23 de ani,si as dori sa cunosc o fata serioasa,te astept pe marytanase_21@yaoo.com,sau 642897869

    RăspundeţiȘtergere
  19. sint marian din gorj am 47ani div, doresc sa cunosc o doamna care doreste sa intemeieze o familie cu virsta intre38 si 48ani poate a avea si o obligatie stau la casa undeva la tara tel0762265071

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma numesc mirela si as vrea sa ne cunoastem eu acum sint in italia pentru putin timp am47 ani. adesa mea este lucamirela69@yahoo .com

      Ștergere
  20. hola erika ghero aser el amor contigo cuando gheres ??un besitos te aspero carinio mio tel.642....253....919...te aspero...mi vida

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cuando nos podemos encontrar y donde mi telefono es el siguente 642709431

      Ștergere
  21. BUNA MA NUMESC FLORIN , LOCUIESC IN TOLEDO AM 28 DE ANI,CAUT O FEMEIE INTRE 18 SI 35 DE ANI, PT O RELATIE DE PRIETENIE, BAZATA PE SINCERITATE SI RESPECT. AM 1.67 VREO 75 KG, SUNT UN TIP NORMAL SI SINCER SI CAUT O FEMEIE LA FEL astept sa ma contactati LA EEDU25@YAHOO.ES

    RăspundeţiȘtergere
  22. buna sunt alina ...sunt din constanta am 20 ani ,sunt bruneta,ochii caprui,caut o relatie stabila......sunt o persoana serioasa asa ca persoanele care au chef de glume sau aventuri sa se abtina
    frumusika_18_frumusika@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna alina am 21 de ani sant in spania de mult timp si caut o fata pt o relatie serioasa daca iesti interesanta contacteazama 642841260

      Ștergere
  23. vreau sa cunosc o fata pt relatie serioasa
    marius_blackangel@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  24. Ma numesc violeta am 39ani si mam pierdut in spania poate ma gasesti tu sam arati drumul spre o familie fericita bazata pe iubire si incredere.adresa mea este violetaburz@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  25. ma numesc maria sant din romania lucrez in italia sant de religie adventista prin intermediul netului am cunoscut o sora adventista este din romania si lucreaza in paris ma rugat sai fac cunostinta cu un barbat in vedera casatoriei de religie adventist ea are 56 de ani pentru informati contactatima

    RăspundeţiȘtergere
  26. Salut, ma numesc ionut am 30 ani, locuiesc in Madrid din 2004 si caut o fata ( nu neaparat cuminte) pentru prietenie. mes: bradioan1@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  27. sunt MARIUS,am 31 de ani,1,75...65 kg.Despre mine?..baiat bun,sufletist,simpatic,cu simtul umorului,romantic,"muy cariñoso"..cu multa dragoste de oferit.TU,fata singurica,daca esti ca mine...si vrei un suflet cald sa te aline,ma gasesti aici:mariuselcelfrumushel@yahoo.es...sau la telefon 634726063.

    RăspundeţiȘtergere
  28. ..caut suflet pereche ,30-40 de ani din comunidad de madrid, sunt un barbat matur, inteligent, serios, caut o femeie serioasa (cu sau fara obligatii) sa tin la ea, sa o rasfat, sa o iubesc, sa ii fac viata mai placuta..sunt fara ogligatii si nu caut aventuri.. fabiorelio@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  29. ma numesc maria si sunt din timisoara asi dori si eu sa cunosc un domn de vrsta mea de 50 ani atata am si eu sunt vaduva

    RăspundeţiȘtergere
  30. am 17 ani,am un copil,doresc sa cunosk un baiat k varste intre 18-25,sa fie SINCER,matur,sa stie ce vrea de la viatza,imi doresc o familie bazata pe incredere si iubire..my id ..papushika_tuturor0

    RăspundeţiȘtergere
  31. Ma numesc Alin baiat de 28 ani,baiat serios,prezentabil,educat,nefumator.Sunt slab,65 kg,1,75m,ochi albastri cu verde si parul castaniu.Caut o fata umilda pentru intemeia o familie,actualmente sunt in Spania,Valencia si cum sunt in somaj astept orice propunere din partea orisicarei fete,caci de intelegem ma pot deplasa,oriunde sar afla.Al meu msn.este:dan_dan279@yahoo.com si tel.:664838369.Nu doresc aventuri sau alte propuneri indecente.Ofer si cer seriozitate.Multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt serioasa si sunt din romania.mi-ar placea sa te cunosc.eu sunt fumatoare.am 27 de ani in luna aprilie

      Ștergere
    2. sun din romania .am 27 de ani in aprilie.mi-ar placea sa te cunosc.am uitat ma numesc andreea

      Ștergere
    3. Buna,am vzut anuntul tau si as vrea sa te cunosc id-ul meu e animaldebellota2@yahoo.com,besos,radu

      Ștergere
  32. Tanar 37 ani caut prietena draguta in comunitatea Madrid....te simti singura scrie-mi emiliosanea@yahoo.es 642253781

    RăspundeţiȘtergere
  33. hola.caut o fata intre 30 si 35 de ani din valensia tel.642964816

    RăspundeţiȘtergere
  34. Doamna serioasa de 5o ani din Craiova doresc o relatie cu domn de virsta apropiata cu scop casatorie.Ofer si cer seriozitate .pot fi contactata la nr.de telef0040770860321.anonim

    RăspundeţiȘtergere
  35. buna sunt un tp dragut si direct dornic de aventuri de sex sunt ins spania aranjuez nr meu este 662544034 caut doar fete sau femei aventuri de pacere sunt brunet oki verzi 25 de ani

    RăspundeţiȘtergere
  36. .....urasc singuratatea si,de aceea indraznesc sa las acest mesaj cu speranta ca,cineva il va citi!Imi doresc pe cineva alaturi,un barbat inteligent,educat si,care sa stie sa valoreze o femeie.Daca esti inalt, 1,79m -1,85m ,suplu,cu virsta cuprinsa intre 46-49 de ani si iti doresti o relatie serioasa,cauta-ma!Locuiesc linga Madrid.Telefon,642662408.ROG SERIOZITATE!DORIS

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeplinesc majoritatea cerintelor tale, doar ca... nu sant suplu. Ce zici?

      Ștergere
  37. Sunt o fata de 31 ani din Zaragoza si caut sa cunosc un baiat cu varsta cuprinsa intre 28 si36 ani care sa fie din Zaragoza. Cer seriozitate. Id negulicialina@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna sint in zaragoza si as vrea sa ne cunoastem nr meu 602607170

      Ștergere
  38. Ma numesc Mariana, am 47 de ani , 1,65,60 kg,locuiesc in Valencia (Spania) , vreau sa cunosc un domn pentru o relatie serioasa. 647997425

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna,as vrea sa ne cunoastem,idul meu este georgica48@yahoo.com

      Ștergere
  39. Buna!!! Ma numesc Marian , am 37 ani , locuiesc in Madrid,sincer , sufletist,cu simtul umorului,doresc sa cunosc o fata din madrid ,pentru o relatie serioasa bazata pe incredere si sinceritate reciproca . pot fi contactat la tel 632637042 sau astept e_mail :nutamarian74@yahoo.com pup!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  40. Adrian 20 de ani
    salut sunt in spania in huelva si asi vrea sa cunosc o fata in varsta de 20 23 maxim
    ptr mai multe detalii manole_adrian2008

    RăspundeţiȘtergere
  41. Buna,sunt o femeie singura de 35 de ani din Valencia,am 1.66,68 de kg fara obligati.Caut un barbat cu acelasi caracteristici pt.relatie seriosa.Id meu este:menow126@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  42. Daniel din Madrid-caut o fata din Madrid sau de aproape de Madrid pt o relatie serioasa...am 26 ani si sunt in Madrid de 5 ani...628422128...rog seriozitate

    RăspundeţiȘtergere
  43. buna sunt un baiat din comunitatea madrid si as dori sa cunosc o fata pt o relatie, am 29 ani, id ul meu este grigorie.valentin@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  44. sunt un baiat de 21 de ani din madrid si caut aventuri cu femei divortate sau casatorite pana in 40 de ani nr meu 642846589

    RăspundeţiȘtergere
  45. salut .sunt un baiat de 36 ani din madrid si caut o fata intre 28 si 36 de ani fara obligati.email.gicunico@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  46. Barbat de 44 de ani din Zaragoza, cu un aspect fizic placut,si cu alte calitati ce las spre a fi descoperite, doresc o relatie stabila cu o femeie asemanatoare mie .educata si cu simtul umorului bine dezvoltat ID-ul meu:scarface1967@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  47. buna ma numesc stefan 1 80 30 ani 1 75kg caut fata dragutza din zona madrid id marystefan78

    RăspundeţiȘtergere
  48. Salutarii tuturor romanilor din Spania !!!
    Sunt un baiat din Comunidad de Madrid ,singur ,fara obligatii si as dori sa cunosc o fata din aceiasi zona . Daca esti din Madrid ai pana in 35 ani , peste 1,70 inaltime ,singura.... nu ezita sa ma contactezi e_mail: sweet_kiss_es@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  49. Buna! Ma numesc Mircea,am 42 ani ,1,70 ,locuiesc in Madrid.Singur, fara obligatii, caut o fata pentru o relatie serioasa ,bazata pe incredere si respect ! Daca esti interesata ma poti contacta la tel _ 642896623! nu raspundla beep !!! ps. pot fi contactat dupa ora 18.00 !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BUNA SUNT ANGELA M-AR INTERESA SA TE CUNOSC NR MEU DE TEL 6O5443749 SUNA

      Ștergere
  50. Buna sunt un baiat de 24 de ani, locuiesc in Madrid de 6 ani , am o situatie financiara stabila si imi doresc sa cunosc o fata cu varsta intre 18 si 27 de ani. e-mail-el meu e m.madrid001@yahoo.es Multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  51. Sunt un barbat ce sufera cumplit de singuratate si caut o doamna intre 48 si 51 de ani din zona Alcalá de Henares,de inaltime medie si in jur de 55 kg pentru o relatie stabila bazata pe respect,dragoste si intelegere.raspund la e-mail xmanspania@yahoo.es.Se spune ca omul iubeste o singura data in viata…Am auzit ca in viata fiecarei persoane exista; sau au existat persoane specialeare i-au schimbat intr-un fel sau altul cursul vietii. Au aparut pe undeva si au plecat spre ceva; dar au reusit sa lase multe in urma lor. Persoanele speciale nu se cauta; ele vin singure. Nu trebuie sa spui tu ”au fost speciale”; iti vei da seama singur de acest lucru si e speciala numai pentru tine; pentru ceilalti nu inseamna nimic. Bunatatea; loialitatea; increderea; dragostea nu sunt sentimente care se schimba de la o zi la alta si nu vin si pleaca cum am vrea noi sa credem. Ele ori sunt ori nu sunt. Bineinteles ca in multi dintre noi exista toate acestea, dar le tinem ascunse; deoarece ne e frica sa nu fim raniti. Dar in cele din urma va aparea cineva care va scoate la lumina toate acestea chiar daca asteptarea poate dura o viata ; tot ceea ce conteaza este sa stii sa astepti….

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna;Am citit com. tau;sunt o doamna de 44 ani dar din pacate locuiesc momentan in romania;am lucrat in spania acum vb timp in urma;nu am mai putut pleca din anumite motive familiare.Am citit si recitit tot ceea ce ai scris;am cautat aceea pers.si eu zic ca am gasit_o.Acum ramane numai daca vrei sa accepti sa ne cunoastem , lashi un mesaj;mai multe vorbim pe mess.

      Ștergere
    2. Cati ani ai?

      Ștergere
    3. Buna,pt doamna din romania, id-ul meu de yahoo este xmanspania.

      Ștergere
    4. Am 53 de ani,tlf. 642633932.

      Ștergere
    5. Holla!! Stiu e cam tarziu;imi cer scuze nu am mai intrat;am citit mesajul;Daca vei intra pe mess vei vedea ca trebuie sa dai accept unui id :) vom tasta acolo;O seara superba!

      Ștergere
  52. Buna sunt un baiat de 25 de ani caut o fata pentru o relatie seriosa sunt din provicea madrid nr 642600329

    RăspundeţiȘtergere
  53. IO TANAR 27 ANI CAUT O FEMEIE PANA IN 30 ANI DIN COMUNIDAD DE MADRID IO LOCIESC IN GUADALAJARA NUMARUL MEU DE
    TEL 693986161

    RăspundeţiȘtergere
  54. buna,sunt nelu,am 36 de ani,172,76kg.aspect placut, fara obligatii stabilit in suedia caut o fata ptr relatie stabila.ptr mai multe detalii,id,cobra_madrid51

    RăspundeţiȘtergere
  55. buna,am 36 de ani,1,72.76kg aspect placut,si fara obligatii,stabilit in suedia.caut o fat ptr o relatie stabila.id.cobra_madrid51

    RăspundeţiȘtergere
  56. salut tuturor fetelor frumoase.ma numesc ionel, am 34 de ani,1.80,ochi caprui,90 kg.atletic,loc de munca stabil,caut femei cu dorinte ascunse si insatisfeceas,nu sunt pretentios,fac orice.pt mai multe detalii,642742574.va astept fetelor

    RăspundeţiȘtergere
  57. xaoo fetelor..eu sunt dj shaolin..jaja..am 20 ani blond cu ochii albastri..1.75 85kg...eu sunt din castellon...daca doriti sa ne intalnim sau sa vb mai multe sa ne cunoastem ma puteti gasi pe id meu sefu_bogdan_bazatu@yahoo.com ...

    RăspundeţiȘtergere
  58. buna,sunt danny am 25 de ani si caut o relatie seriosa,nu fumez,ocazional beau alcool,sunt de treaba,glumet restu descoperi pe parcurs,id de mess danny_real_love@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  59. Sunt o fata de 31 de ani din Zaragoza si caut o relatie serioasa...Id-ul meu de mess e negulicialina@yahoo.com, numai daca esti din Zaragoza

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna caut pe cineva din zaragoza am 45 ani si restul vorbim.sint o persoana serioasa in care poti avea deplina incredere.daca te intereseaza si vrei sa ne cunoastem id. meu este za42vmluigino te pup

      Ștergere
  60. buna alina, ma intresezi......id-ul meu este lucemars07 daca vrei sa vb.

    RăspundeţiȘtergere
  61. buna numele meu este Cosmin din Madrid am 24 de ani saten ochi albastri 1.75m 60 kg cine este interesata id meu este el_cosminiho@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  62. Buna sunt un baiat din Zaragoza am 36 de ani si caut o fata pentru relatie stabila in Zaragoza.Id-ul meu e misu90adrian@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Sunt Alina, am 32 de ani, sunt din Zaragoza si m-ar interesa sa te cunosc.Nr meu de tel 642673021

      Ștergere
  63. Am 21 ani si as vrea sa cunosc o fata de varsta apropiata din zona madrid ptr o relatie serioasa.nr tel.642997232

    RăspundeţiȘtergere
  64. domn 43 cu simtul umorului cu loc de munca , naufragiat in insula gran canaria orasul maspalomas i-mi caut sufletul pereche sa traim in acesta lume de vis unde nu este iarna niciodata sa incercam sa ne intemeiem o familie id mes gebo46 tel 602453100 mario

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna, daca nu ti-ai gasit jumatatea, suna-ma 689261897-valeria

      Ștergere
  65. Ma numesc Alina, am 31 ani, sunt din Zaragoza si caut un baiat de varsta apropiata, sa fie tot din Zaragoza si sa aiba chef de o relatie sincera.Tel 642673021

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna,am 36 de ani,fara obligatii. stabilit in suedia.caut fata relatie stabila stabilita pe respect intelegere.id-ul meu,cobra_madrid51

      Ștergere
  66. vreo fata frumusik si deskisa la orice din zona irun,san sebastian???lasa un id

    RăspundeţiȘtergere
  67. Buna,am 33 de ani, locuiesc in zona Barcelonei, caut baiat de varsta apropiata pentru relatie serioasa. Caut un ardelean simpatic pentru o fata la fel.
    Id: psi0212@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna am 33 de ani sunt din Hunedoara dar sunt in madrid daca vrei sa comunicam ati las id meu vaduvagigi98@yahoo.com tlf 642939318

      Ștergere
  68. BUNA!MA NUMESC DANIEL AM 38 DE ANI,LOCUESC IN TORREJON-MADRID AM 1,95FARA VICII DIVORTAT FARA OBLIGATII CU IDEI CLARE DORESC O RELATIE SERIOASA BAZATA PE INCREDERE SI RESPECT,CU O FATA FARA OBLIGATII INTRE 1,75-1,85 CARE ISI DORESTE CU ADEVARAT O RELATIE SERIOASA SI COPII.ROG SERIOZITATE IAR INTERESATELE SA SE ABTINA.TEL 698313897 ID rusu_csr@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.Suna foarte bine ceea ce spui si mi-ar placea sa ne cunoastem.Id-ul meu este diane.olteanu@yahoo.com.Pupici..

      Ștergere
    2. buna,Monica e numele meu,daca inca nu ti-ai gasit jumatatea i-ti las ID valeriasol30@yahoo.es

      Ștergere
  69. Buna,
    Ma numesc Florin, am 29 ani si 1,70 inaltime, locuiesc in comunidad de Madrid (mai exact Mejorada) , am o situatie financiara stabila, Sunt interesat in a face cunostinta cu o fata apropiata de varsta/inaltime,fara obligatii, SERIOASA!!! ,pentru a incerca construirea unei relatii.
    ID Yahoo: buradamariana83@yahoo.co.uk
    No Tel: 634001405

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna eu sunt nicoleta mar interesa sa vb mai mult dak vrei sa vb suna la 642658279

      Ștergere
    2. Buna, sincer esti singura care m-a contactat, m-am mutat in madrid (metro bilbao) as vrea sa discutam un pic mai multe doar ca nu aici...
      Te contactez eu zilele astea,

      Ștergere
  70. buna sunt din Zaragoza am 24 caut o fata pt o relatie de durata, id meu de mess este stefan_adrian88@yahoo.com, ceao

    RăspundeţiȘtergere
  71. Buna spune o vorba din batrini ca speranta moare ultima asa ca am hotarit sa merg inainte,ma numesc gabriel locuiesc in centrul barcelonei,servici stabil si destul de bun,divortat din 1995,42 de ani,1,81,78 kg,saten,albastri,sincer,familist ,fidel-caut imposibilul o fata linistita care asi doreste o familie si o viata fericita,sper ca nu cer prea mult (sau poate ca da)daca crezi ca ne putem acorda o sansa astept sa ne cunoastem de aceea voi lasa un id de mess--gabriel_stewen@yahoo.com
    Hasta pronto

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu as fi maritata as considera ca esti barbatul perfect.. asa ca las loc la o domnisoara fara obligatii. Mult noroc.

      Ștergere
    2. locuiesc in madrid . iti las adresa mea si poate comunicam nicol_parla@yahoo.es

      Ștergere
    3. adresa mea este iacobzaharia@yahoo.es

      Ștergere
  72. buna ma numesc alex locuiesc in zona madridului am 30 de ani si caut o fata ptr rel serioasa
    id meu de mess este alexandrumande@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  73. Buna am 23 de ani sunt barbat vreau sa imi gasesc jumatatea o femee sincera,iubitoare din zona madridului.tel 636083478 Id neculaitincu@yahoo.es.pupici

    RăspundeţiȘtergere
  74. buna ma numesc emil am 32 de ani sunt din provincia huesca si caut o fata pentru o relatie serioasa nr de telefon 667302538

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna sunt o fata de 25 de ani din Barcelona id-ul meu este aloona_gabriela vb mai mult

      Ștergere
  75. buna ziua ma numesc denis locuies in barcelona.sunt un baiat inalt dragut educat..cu mult suflet si caracter.caut o fata care vrea o dragoste sincera..pupici si va astept pe id denisdenis8442

    RăspundeţiȘtergere
  76. buna sant cristi am 38 ani si sant in madrid caut pe cineva cu varstra apropiata pt prietenie relatie serioasa 663724540

    RăspundeţiȘtergere
  77. Buna! Ma numesc Gigi,am 32 ani ,1,70 ,locuiesc in Madrid.Singur, fara obligatii, caut o fata pentru o relatie serioasa ,bazata pe incredere si respect ! Daca esti interesata ma poti contacta la tel _ 642939318! nu raspund la beep !!! ps.sau id de mess vaduvagigi98

    RăspundeţiȘtergere
  78. vreau sa cunosc o fata pt relatie serioasa
    iulian_baiat@yahoo stau an madrid mai multe vb am 35 de ani

    RăspundeţiȘtergere
  79. tinar 30 de ani ,casatorit caut femeie casatorita pt relatie extraconjugala;).id messenger:florrinnn.

    RăspundeţiȘtergere
  80. tanar 37 de ani,1,73,brunet destul de dragut,ma numesc andrei,sunt din zona guadalajara,as dosri sa cunosc o fata ptr o relatie serioasa eventual casatorie,din zoana guadalajara sau com madrid,id de mess mottor_30@yahoo.com,sau 642223156 da un bip doar si te voi suna

    RăspundeţiȘtergere
  81. Baiat 34 ani ,1,70 inaltime 75kg sunt din Cluj,nefumator , nu consum alcool,caut fata din jurul madridului pentru o relatie serioasa,
    adresa de mail: eu-in-spania@hotmail.com

    RăspundeţiȘtergere
  82. tanar 22de ani saten spre brunet, okii albastrii 1,75inaltime 73kg sunt din iasi romania lucrez in huelva la o sala sportiva, as dori sa cunosc o fata pentru o relatie serioasa doresc seriozitate daca esti interesa/ta id mes DONT_BREAK_MY_HEART90 sau la tel. 642652107 *DIGIMOBIL*nu deranjati inutil.....o zi buna...

    RăspundeţiȘtergere
  83. Baiat 34 de ani 1,85inaltime 85kg saten ochi verzi din provincia de Huesca caut fata serioasa pentru o relatie serioasa.ID cristiyan2007@yahoo.com rog seriozitate CIAO

    RăspundeţiȘtergere
  84. Tanar 31ani corp atletic, educat, prezentabil , cu loc de munca stabil,caut fata singura din Madrid sau imprejurimi, pentru relație eventual casatorie, îmi doresc copii, nu caut aventuri sau probleme, persoanele neserioase sunt rugate sa se abtina. Id: nache2012@yahoo.com . Răspund la toate mesajele

    RăspundeţiȘtergere
  85. BUNA AM 49 ANI SI MOMENTAN LOCUIESC IN CALPE-BENIDORM,ASI DORII SA CUNOSC UN BARBAT CU VARSTA CUPRINSA INTRE 52-60 ANI PENTRU RELATIE DE PRIETENIE SAU CHIAR MAI MULT,AM INALTIMEA DE 1,50 SI CAM 50-52KG,ROG SERIOZITATE MAXIMA.....IN CAZ DE VRETI SA MA GASITI LASATI UN NUMAR DE TELEFON SAU O ADRESA DE MESSENGER

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. domn 43 /182/85 madrid cu simtul umorului doresc sa cunosc o doamna serioasa care stie ce vrea in vederea unei relatii de lunga durata eventual casatorie adresa mea de mess este gebo46

      Ștergere
    2. buna ziua pentru doamna din calpe-benidorm id- miguelciobanu1,,as dori sa ne cunoastem,,

      Ștergere
  86. Tanar 36 ani atletic, educat, prezentabil , cu loc de munca stabil,caut fata singura din talavera de reina pentru relati eventual casatorie, îmi doresc copii, nu caut aventuri sau probleme, persoanele neserioase sunt rugate sa se abtina. Id:mosudoroftei40@yahoo.es 642621189

    RăspundeţiȘtergere
  87. Barbat tanar si nelinistit :) caut o fata draguta pentru o relatie fara compromisuri de ambele parti ................ id meu este bubaxfrh@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  88. buna sunt ionut am 31 de ani si sunt din zaragoza doresc sa cunosc o fata cu varsta intre 22 si 32 daca se poate din apropierea orasului.vorbim mai multe pe mess.ionelcociu.sau la nr.de tel.642717973.

    RăspundeţiȘtergere
  89. buna baiat momos 24 ani cu un copil caut femeie panan 30 de ani vb pe mess soare_soare_antonio pop

    RăspundeţiȘtergere
  90. singur 37 de ani as dori sa cunosc o femeie de varsta apropiata din comunitatea madrid pentru prietenie eventual casatorie rog seriozitate fara bipuri 642637285

    RăspundeţiȘtergere
  91. Singur 33 de ani locuiesc in Sabadell as dori sa cunosc pe cineva pentru o relatie de prietenie sau chiar mai mult nr meu este 649088268

    RăspundeţiȘtergere
  92. Buna tuturor, ma numesc ana am 21 de ani locuiesc in valencia si am gasit acest site din intamplare si am zis sa imi incersc norocul... as dori sa cunosc baieti cu varsta cuprinsa intre 21-26 din apropiere sau nu pentru o relatie serioasa . id-ul meu roxanailiescu@ymail.com astept persoane serioase

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ana sunt Alin am25 ani stau in granada daca doresti sa ne cunoastem astept un sms la 642827699

      Ștergere
    2. Hola. Me llamo Alex, tengo 26 anitos, vivo en Barcelona. Si quieres conocerme...mi correo es alexandro_dj2004@yahoo.com
      Que te vaya bien! Ciao

      Ștergere
  93. Buna la toata lumea sunt Ionut si sunt din zona Barcelonei am 33 ani as dori sa cunosc persoane de virsta apropiata id_ul meu este ion_232002@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  94. Buna sunt Alina am 30 de ani sunt dintr-un oras de pe langa Alicante Si as dori sa cunosc si eu un barbat de varsta asemanatoare pentru o relatie serioasa si de lunga durata , nu doresc aventuri asa ca cei care cauta asta sa se abtina , Uneori suntem atat de dornici sa oferim cuiva totul incat nu gandim daca aceea persoana chiar merita sa primeasca totul . Ai nevoie langa tine de cineva care sa iti dea un pic de energie atunci cand puterile te lasa ... Sa te indrume cand te simti dezorientat.. Sa te tina in brate cand esti dezamagit... Sa te ajute sa te regasesti atunci cand esti pierdut .... Daca crezi ca esti aceea persoana pe care eu o astept atunci astept mesajul taul la adresa. alinamiha21@yahoo.es..

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar daca iti place viata in Franta pe coasta de azur da mi un semn?!

      Ștergere
    2. Buna Alina... mi-a placut ce ai scris si cum gandesti...id meu este juliandelaroda@yahoo.es ....locuiesc in Madrid

      Ștergere
  95. buna fetelor am 33 ani 1 69 75 sant un roman din timis mam pierdut de 2ani an franta locuiesc langa paris si sper sa ma gaseasca cineva pentru o relatie serioasa astept raspuns va pup fetelor

    RăspundeţiȘtergere
  96. Domn elvetian 37ani cu situatie financiara foarte buna doresc sa cunosc doamna /domnisoara 19 ani-22ani numai in vederea unei relatii serioase, /casatorie. Poate avea si un copil pana in doi ani. Toate conditiile si voiajul ptr a ne cunoaste sant asigurate. Rugam cu poze frumoase la adresa yahoo messenger: nokja. nokja@yahoo. com Raspund 100%la mail. 0041767549803

    RăspundeţiȘtergere
  97. Sarut mana iubirea mea , te-am cautat peste tot timp de 8-9 ani ...oare aici erai ¿? nu prea cred dar hai sa incercam , locuiesc in Granada , am 29ani , 1,85m , saten, verzi , 85-90kg , nu servesc alcool si nici nu fumez, crestin-ortodox, baiat de casa, imi caut jumatatea daca am si eu asa ceva , id meu - kostyarmy2004@yahoo.com mai multe detalii pe mess ....pupici :*

    RăspundeţiȘtergere
  98. sunt un barbat de 47 de ani din comunitatea madrid si caut o femeie de virsta apropiata pentru o relatie de prietenie ca sa alung singuratatea.nu doresc aventuri.rog seriozitate.
    id-ul meu este dumitruxx@gmail.com.
    Telefon - 642 760 445

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.Ma numesc Ana si am 47ani sunt din Barcelona.Mi-ar placea sa vb ti-am dat add in lista mea de mess.la revedere:*

      Ștergere
    2. Buna Ana, nu am primit adresa ta, te rog sa-mi trimiti,daca vrei,un mesaj pe numarul de telefon 642760445.

      Ștergere
  99. Buna locuiesc in zaragoza ,servici stabil ,26 de ani ,doresc sa cunosc o fata nu conteaza varsta.dak este careva interesata sa lase un mes

    RăspundeţiȘtergere
  100. Buna, locuesc in Huelva provincia Andalucia am 22 de ani 1,72inaltime73kg parul saten ochii albastrii fumator, doresc sa cunosc o fata serioasa si sa stie ce vrea de la viatza, daca esti interesata sa ma cunosti baga id-ul COSTEL_OLARIU1990 rog seriozitate! o zi buna.

    RăspundeţiȘtergere
  101. baiat 23 d ani madrid caut fata femeie cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 pentru prietenie relatie serioasa....id:diablo.diablo89@yahoo.es doar lume serioasa.

    RăspundeţiȘtergere
  102. doamna singura 51 de ani doresc sa cunosc baiat tanar pana in 25 de ani pentru a avea o relatie serioasa zona madrid.arat foarte bine pentru varsta care o am.ma intereseaza de la 18-25.id valeanu.simona.sunt din alexandria romania.spania madrid coslada.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mamaie, 51 de ani raman tot 51, oricat nu ti-ai dorii... Chiar crezi ca un tanar de 18-25 s-ar putea uita la o femeie de varsta ta? Coboara cu picioarele pe pamant si cauta-ti unul de varsta apropiata cu a ta!!

      Ștergere
    2. Cu varsta m-as incadra... insa ai omis un lucru: cum stai financiar?

      Ștergere
    3. buna!! am 24 ani ,simpatic ,cu simtzul umorului,financiar stau bine (thx goog),cred ca ma incadrez ,as dori sa te cunosc !Un saludo!

      Ștergere
    4. buna.....vreau sa vb si sa ne cunoastem.....lasa-mi adresa de mess sau facebook.te pup

      Ștergere
  103. buna.ma numesc daniel,am 25 de ani locuies in madrid si as vrea sa cunosc fete pt prietenie si poate si mai mult.id meu de mess este bullseyes91

    RăspundeţiȘtergere
  104. Buna, locuesc in Huelva provincia Andalucia am 22 de ani 1,72inaltime73kg parul saten ochii albastrii fumator, doresc sa cunosc o fata serioasa si sa stie ce vrea de la viatza, daca esti interesata sa ma cunosti baga id-ul COSTEL_OLARIU1990 rog seriozitate! o zi buna.

    RăspundeţiȘtergere
  105. caut femei fara prejudecati ,zona madrid /pt relatii ,ofer ajutor financiar.id:danapostu31

    RăspundeţiȘtergere
  106. Tanar si nelinistit caut tanara si nelinistita intre 35-45 ani sa ne linistim si sa ne unim inimile zbuciumate de suferinta vietii --- imidoresc jumatatea pe vecie sufletul meu te cauta... steaua mea norocoasa...astept nerabdator ..Valentin --Madrid --tel.642212545

    RăspundeţiȘtergere
  107. Buna sant Cristian Malaga 29 ani

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna,daca esti inca liber,ID valeriasol30@yahoo.es

      Ștergere
  108. Buna,...sunt Iulian, locuiesc in Madrid si as dori sa cunosc o fata ...id meu este juliandelaroda@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  109. Buna!Sunt un baiat de 35 ani ,singur,munca imi ocupa aproape tot timpul,cu toate acestea simt ca lipseste ceva in viatza mea.Poate tu esti acel ceva ce ma poate face fericit si eu sunt (poate) acel ceva ce te poate face fericita! Daca esti o fata dragutza cu simtul umorului si iti doresti sa schimbi ceva in viatza ta nu ezita sa ma contactezi. e-mail timtommy246@yahoo.es nu stau pe mess,doar citesc mesajele ,daca poti lasa-mi un nr de tel ! Gracias!!

    RăspundeţiȘtergere
  110. buna ma numesc alex sunt in sevilla si as vrea sa cunosc o fata intre 19-30 ani sa stye ce vrea de la viata,o relatie de lunga durata id alexa_mures_2009.tel 622203617

    RăspundeţiȘtergere
  111. salut tuturor ma numesc marius si sint din zaragoza am 45 ani fara obligatii,serios,muncitor si caut si eu ca multi altii un suflet bun ca sa ne facem viata mai frumoasa cu respect,intelegere.toti am plecat din romania pentru a ne face un trai mai bun dar cind ne uitam in urma vedem doar anii nostri chinuiti printre straini si lipsiti de fericire.cine doreste sa ma cunoasca id. mess. za42vmluigino

    RăspundeţiȘtergere
  112. singur sincer 43 de ani as dori sa cunosc o doamna de varsta apropiata fara obligatii sincera din comunitatea madrid pentru prietenie eventual casatorie rog seriozitate fara bipuri 642902890

    RăspundeţiȘtergere
  113. hmmm, adresa mea de mail e similianu@yahoo.com, si cea de facebook simi similianu, daca exista vreo fata iubitoare care vrea o relatie de foooarte lunga durata ... si ii sunt ok , atunci astept un semn... :)

    RăspundeţiȘtergere
  114. Barbat de 50 de ani,din Comunitatea Valenciana caut o doamna cu varsta apropiata pentru prietenie de lunga durata/casatorie.Nu consum alcohol,si sunt o persoana destul de agreabila,cu stare materiala bunicica...mai multe o sa afli la nr de telefon:632762740.

    RăspundeţiȘtergere
  115. Buna, ma numesc Claudiu , am 25 de ani, locuiesc in Arganda del Rey Comunitatea de Madrid si as dori sa cunosc o fata serioasa si de treaba(nu neaparat sa locuiasca in apropiere) pentru o relatie stabila. Nu fumez nu beau sunt baiat de casa, educat. Lasa-mi un mesaj la dresa hasselblad_1987@yahoo.com si vom vorbi mai multe si mai detaliat. Rog seriozitate!

    RăspundeţiȘtergere
  116. Buna,ma numesc Ruben,am 20 de ani,blond,ochi caprui doresc sa cunosc o fata cu varsta apropiata pentru prietenie(preferabil din Comunidad Valenciana).Mai multe o sa vorbim pe fb(Ruben Paun) sau la nr:632559737.Sa se abtina materialistele...

    RăspundeţiȘtergere
  117. Buna toturor.Ma numesc Marius si sunt din Comunitatea Valenciana,am 44 de ani,fara vicii,manierat,stare materiala buna si as dori sa cunosc o doamna cu varsta apropiata in vederea intemeierii unei relatii de lunga durata.Pentru a ne cunoaste mai bine,ne putem auzi la tel:602805521.Salutari tuturor...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Marius, as dori sa te cunosc! Am 38 de ani, titrata, cu simtul umorului, doritoare de familie si copii. Mai multe amanunte le poti gasi la id-ul Lirael37

      Ștergere
  118. buna tuturor..sunt din tulcea am 23 de ani..sunt singur caut o fata singura de trb care sa i placa distractia ......fetele care vor sa ma cunoasaca sa ma cotacteze la id bobo_nicusor.....va asta..pwp

    RăspundeţiȘtergere
  119. buna sunt elena am 24 de ani si sunt din orihuela:alicante...vreau sa cunosc un baiat frumos tare contact la id helenayoufirst@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  120. Am perseverat,asteptat si sperat!!!Inca mai astept!!Daca esti pregatit pentru a cunoaste cu adevarat o fata care isi doresti o familie si are ideile clare,nu ezita sa imi scriila:sperantalbastra@yahoo.es.

    RăspundeţiȘtergere
  121. buna sunt alex am 24 de ani 1.70 60 de kg sunt venit de curant in spania si as dori sa cunosc fete singure pentr o relasie serioasa id meu este al3xiynom2yahoo.com, nr de tel 642306379 astept sa fiu contactat

    RăspundeţiȘtergere
  122. Inginer, 36 ani, dragut, romantic, caut fata draguta, inteligenta si sufletista in vederea unei relatii serioase/ casatorie. 642810901

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ovidiu!Ti am trimis un mesaj la numarul de telefon lasat.In cazul in care nu l-ai primit insist in a-ti lasa o adresa de mail:sperantalbastra@yahoo.es
      Astept un semn de la tine.Iti doresc numai bine!!

      Ștergere
  123. Sal.Sunt Ruben din comun.valenciana,20 de ani,blond ochii caprui,as dori sa cunosc o fata din apropiere cu varsta apropiata pentru prietenie...
    Numarul meu de tel este:632737165

    RăspundeţiȘtergere
  124. vasile solter 56 caut o doamna intre 45 si 55 de ani,pentru pretenie din castilla-manchea,astept mesaje,,642676282,rog seriozitate.

    RăspundeţiȘtergere
  125. Buna. Ma numesc Iulian am 31 de ani am 1,78 , brunet , ochii verzi locuiesc in Madrid-Madrid . Caut o fata serioasa cu varsta intre 20-30 de ani care isi doreste o familie sistie ce vrea de la viata. id meu e iulian25cl@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  126. buna ma numesc andreea am 27 de ani si i-mi doresc sa intalnesc un barbat care sa stie ce vrea de la viata.eu sunt o persoana sincera care vrea o relatie serioasa si fara mallos rollos.abstenerse cei care vor aventuri.cei interesati ma pot gasi pe adresa (unacica@yahoo.com)

    RăspundeţiȘtergere
  127. Buna sunt un baiat de 20 de ani si as vrea sa cunosc o fata sincera si simpatic si cuminte :) sunt un baiat de 1.72 ochi albastri musculos 3 tatuaje si 2 piercinguri sunt din Torrejon de Ardoz Madrid. Daca vrei sa ma cunosti adresa mea de mail e b_rabit09@yahoo.com . Multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  128. Sunt un baiat de 20 de ani :P ochi albastri musculos. Sunt din zona Madrid Torrejon de Ardoz si as vrea sa cunosc o fata simpatica si sincera. Contactul meu e b_rabit09@yahoo.com Multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  129. MA NUMESC CATALIN AM 32 ANI SI CAUT SI O FATA PT. CASATORIE AM DOUA FETITE DE 8 SI 9 ANI ROG SERIOZITATE AM 1,63 SI 58KL PWP SAU MA GASITI PE YAHOO MESSENGER TARARACATALIN_NYKO

    RăspundeţiȘtergere
  130. Sunt un baiat din apropiere de Madrid, 33 ani, slabut, 174cm, 65kg situatie financiara buna, serios si iubitor. doresc sa cunosc o fata care doreste sa intemeieze o familie si sa fie iubita cu adevarat.
    Mobil: 673 890 828

    RăspundeţiȘtergere
  131. barbat 42 ani din madrid atletic cu viata facuta doresc sa cunosc o d-na fara obligatii fara probleme financiate cu un corp atletic ingrijita si cu simtul de femeie,daca existi cautama la 693944775 alex

    RăspundeţiȘtergere
  132. buna sunt romanca de 25 ani caut un barbat pentru relatie de prietenie eventual casatorie id meu este brunetyka_ta25

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ti-am trimis email ,sper sa-l fi primit.

      Ștergere
  133. Interesant anuntul tau:Speranta,,,,,am tot incercat sa vb cu tine,dar nu dai nici un semn.Probabil ca te conectezi destul de rar sau poate....nu te intereseaza.Iti las o adresa in eventualitatea ca te vei razgandi,in spatele cuvintelor tale sunt convins ca exista o inteligenta deosebita:danidumitru71@yahoo.es

    RăspundeţiȘtergere
  134. buna .am 36 ani si caut o fata intre 30 si 38 ani.pt prietenie .nu am obligati tel 617230756

    RăspundeţiȘtergere
  135. Asa cum soarele alunga noaptea in fiecare dimineata, exista viata si bucurie dupa necazuri si dezamagiri.. Imi doresc un barbat puternic, cu suflet cald, dragut, care sa stie sa-mi fie alaturi pe drumul vietii.Am 41 ani, bruneta, titrata, fire sincera, sufletista. Georgeta, Comunidad de Madrid id yellow_rose1170@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  136. buna sint nicu stau in Getafe am 36 ani caut fete fara prejudecati,cu chef de distractie,daca ieste vreo fata interesata poate suna 664436763.pupici

    RăspundeţiȘtergere