0

Justificari pentru orice

Când întârziem la serviciu invocăm că am lucrat acasă până târziu...

Scuzele reprezintă metoda perfectă pentru a scăpa de responsabilitate. Şi, într-un fel sau altul, cu toţii apelăm la ele - când intrăm în conflict cu o autoritate (şefi, profesori, părinţi, organele statului), cu partenerul de viaţă sau chiar cu prietenii.

În ultima perioadă, pe tot mai multe site-uri şi bloguri, din România, dar şi din străinătate, au apărut exemple de scuze des folosite sau care dau rezultate. Pe baza acestora, am încercat să stabilim, fără a avea pretenţia unui clasament, care sunt justificările utilizate frecvent.

La serviciu...
-am probleme de sănătate
-am probleme cu copilul
-am avut o problemă în casă: inundaţie, curgea caloriferul etc.
-am fost blocat în trafic
-am lucrat acasă până târziu pentru serviciu

La şcoală...
-am întârziat un pic şi nu m-a lăsat portarul să intru
-nu a sunat ceasul
-mi-a fost rău
-am rămas blocat în lift
-a venit o mătuşă şi nu avea cheie

În raport cu părinţii...
-prietenii mei au făcut asta, nu eu
-profesorul nu mă poate suferi
-copiii au ceva cu mine; m-am apărat
-nu mi-am dat seama cât era ceasul
-am uitat să fac ce mi-aţi cerut; rezolv data viitoare

În faţa legii...
-nu am avut timp să fac actele
-am avut o urgenţă medicală şi am depăşit viteza
-am avut o problemă medicală şi nu am putut veni
-nu am primit solicitarea din partea dvs.
-nu am fost în ţară

Faţă de partenerul de viaţă...
-nu a costat foarte mult
-nu mi-am dat seama cât e ceasul
-mă simt rău, nu pot să fac asta
-am prea mult de lucru la serviciu
-nu am auzit telefonul

Faţă de prieteni...
-am prea multă treabă la muncă
-mi s-a stricat telefonul
-am avut probleme cu părinţii
-nu am avut suficienţi bani
-am o problemă de rezolvat în familie.

Sursa: ziarul Adevarul

Cititi si: Iata ce nu stiai despre floarea careia ii porti numele

10 motive pentru care era mai bine inainte

Cei 10 "DACA"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.