27

Cum poti sa-ti verifici vechimea ta laborala (vida laboral) pe internet?

Actualizarea la aceasta postare, o gasiti aici.


Deoarece am primit foarte multe intrebari referitoare la vechimea laborala (vida laboral), am hotarat sa va indrum pas cu pas ceea ce trebuie sa faceti pentru a  va putea verifica chiar d-voastra aceasta informatie.

1. Intrati pe site-ul: www.seg-social.es

2. Jos in stanga paginii apare sectiunea: LO MÁS VISITADO, dati click pe VIDA LABORAL

3. INFORME DE VIDA LABORAL

4. ACCESO AL SERVICIO

5. SOLICITUD DEL INFORME DE VIDA LABORAL 

6. Va aparea un chestionar pe care trebuie sa-l complectati foarte atent cu urmatoarele date:
  • PRENUME SI NUME DE FAMILIE (NOMBRE Y APELLIDO),
  • NR. DE LA SERVICII SOCIALE (NÚMERO DE AFILIACIÓN A LA SEGURIDAD SOCIAL),
  • ADRESA DE E-MAIL (CORREO ELECTRÓNICO),
  • NR. DE NIE (NR. DE IDENTIFICACIÓN),
  • ADRESA din Spania care iti apare pe NIE (TIPO Y NOMBRE DE LA VIA, NÚMER),
  • COD POSTAL (C P),
  • PROVINCIA (PROVINCIA)
  • LOCALITATEA (LOCALIDAD)
Dupa ce ati terminat de completat, verificati inca o data datele introduse si daca sunt corecte atunci, apasati pe

7. ACEPTAR

Din acel moment cererea d-voastra este inregistrata cu un numar ce va aparea la NÚMERO DE REFERENCIA.

In termen de 24 de ore veti primi un e-mail cu situatia laborala ceruta.

ATENTIE!  Daca mai doriti pe viitor sa verificati situatia d-voastra laborala e recomandat sa pastrati numarul de inregistrare.

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

de Gabriela

27 de comentarii:

  1. multumim si ar trebui sa fim mai uniti.sa mergem si la votareca esta foarte important si or sa ne dea mai multa atentie noua cetatenilor romani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Da, cam asa ar trebui...

      Ștergere
  2. buna...mi-am cerut vida laboral si de ce mi se trimite la adresa din spania?nu se poate sa imi trimita numai prin e-mail?si in cazul cand o sa cer din romania tot pe adresa de spania ce il am pe DNI o sa imi trimita sau la ce adresa sa imi cer cand ajung in Romania?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-ai cerut "vida laboral" de pe internet? Sau personal?

      Ștergere
    2. Da mi-am cerut vida laboral pe internet si mi-au trimis e-mail ca imi va fii trimis raspunsul la domiciliu!

      Ștergere
    3. Asa e. Tocmai am verificat si eu, si se pare ca mai nou, iti trimite "vida laboral" la domiciliul din Spania.

      Ștergere
  3. pana la urma vida laboral se primeste prin e-mail sau se primeste in scris la adresa de pe NIE? si acele coduri postale sunt ale oraselor sau cum? de exmplu pentru SEVILLA CALLE ODIEL 5, ce pun 41 sau 41010?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. "Vida laboral" se primeste la adresa mentionata
      de d-voastra

      2. Codul postal de la localitatea de unde locuiti (din 5 cifre)

      Ștergere
    2. Dar codurile postale din Ro au 6 cifre!Deci se poate primi Vida Laboral la adresa din Romania?

      Ștergere
    3. Dar codurile postale din Ro au 6 cifre!Deci se poate primi Vida Laboral la adresa din Romania?

      Ștergere
  4. buna seara,va rog sa ma lamuriti in urmatoarea problema:pe vida laboral am 675 de zile,in 20 de luni, in decursul a 3 contracte 2009/2011.lucrez in zona Almeria ,in agricultura.Patronul mi-a spus ca inca nu pot lua somaj pentru ca nu am suficiente zile,pe nomina pune 10 sau 12 zile,jumatate din zilele lucrate.Se poate lua somaj ? Va multumesc pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara,cite zile trebuiesc cotizate pentru a se putea lua somaj?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Informatiile cautate de tine, le gasesti aici:

      http://romaniinspania-gabriela.blogspot.com/2011/07/tipuri-de-subventii.html#more

      Ștergere
  6. ce sa intampla nu mai se poate scote vida laboral prin internet?va rog raspundeti-mi

    RăspundețiȘtergere
  7. buna dimineata sint valerica as dori si eu un raspuns de la dum.am lucrat cu contract de munca 1 an si o luna imi scrie pe vida laborar nu am mers in alea 15 zile sa depun actele de somaj mai pot depune actele cineva mia zis ca pot dar trebuie sa platesc nustiu ce cotizatie ca un contract de munca pe trei sau zile sau cite zile cer eu e adevarat sau ce trebuie sa fac ca acum am un an de cind nu lucrez cu acte va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Valerica,
      Intradevar, daca cineva iti va face un contract de munca chiar si pentru o zi, atunci vei putea solicita ajutorul de somaj.

      Ștergere
  8. uitati ce raspuns primesc de la ei "Los datos que Vd. ha aportado en su petición de informe no son coincidentes con los existentes en las bases de datos de la Tesorería General de la Seguridad Social, por lo que no es posible el envío del informe solicitado. Puede Vd. dirigirse a cualquier Administración de la Seguridad Social para regularizar sus datos." si am introdus adresa de pe tarjeta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ati trecut numarul corect de la Seguridad Social?

      Ștergere
  9. da, l-am introdus de pe tarjeta de la seguridad social

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar nu iti mai trimite Vida Laboral pe mail...iti vine doar pe adresa de Esp ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna tuturor. Poate ma puteti ajua. Cum pot obtine informe de vida laboral daca in momentul de fata locuiesc in Romania? Am lucrat o perioada de 4 ani in Spania cu contract de munca. Nu as vrea sa merg pana in Spania. Multumesc. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua ma numesc georgiana si am facut pas cu pas pt a primi vida laboral problema e ca imi da un fel de eroare genu (numero de documento incorect)si imi apare la nie rosu ce ar putea fi am zcris corect toate campurile si NIE la fel?

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ma numesc Calin,momentan locuiesc in Romania cum pot sa obtin vida laboral fara sa ma deplasez in Spania,am nevoie pt angajare in Romania pt calculul vechimii,am incercat prin internet dar nu ma lasa sa accesez paginile respective,iar solutia sa mi o trimita la adresa de pe nie nu e viabila,nu mai locuiesc acolo din 2005,va multumesc anticipat!!!

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.