1

Oferta de munca pentru Huelva

HUELVA. Busco camarero camarera con experiencia para bar en Huelva capital,
contrato de media jornada, que no sea menor de 25 años. Teléfono: 635 02 72 79.

Un comentariu:

  1. BUNA SEARA,DRAGA GABRIELA!MA NUMESC CLAUDIU DAN SI LOCUIESC IN ROMANIA.IMPREUNA CU SOTIA MEA AM LUCRAT IN SPANIA LA FRUCTE IN ZONA LLEIDA PESTE 3ANI.AVEM CARTE VERDE SI N.I.E.,CONT LA IBERCAJA ACTIVE IN 2011 DAR INCA NU AVEM NICIUN CONTRACT LA FRUCTE IN SPANIA ANUL ASTA.EU AM 37ANI IAR SOTIA 30ANI.AVEM 2COPII MINORI DE 7 SI 9ANI.NE DESCURCAM GREU CU EXISTENTA,AVEM MULTE DATORII ACUMULATE IN URMA MORTII TATALUI MEU.TE RUGAM DIN SUFLET DACA AI PUTEREA SA NE AJUTI IN GASIREA UNUI LOC DE MUNCA LA FRUCTE PENTRU CA AICI AVEM EXPERIENTA SI POATE VOM PUTEA LA SFARSIT DE CONTRACT SA OBTINEM SI SOMAJUL.EU AM 339ZILE COTIZATE IAR SOTIA ARE 350ZILE.ANUL TRECUT NU AU VRUT SA NE ACORDE SOMAJ FIINDCA NU INDEPLINEAM 360ZILE.TE RUGAM CONTACTEAZA-NE LA TEL.0040767833331.MULTUMIM MULT!!!

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.