22

Pasii care trebuie urmati pentru solicitarea "utilizatorului" si parolei de la SEPECAM online

Dupa cum ati observat, pentru accesarea serviciilor SEPECAM online, vi se cere un nume de utilizator (usuario) si parola (contraseña) aceasta se poate solicita foarte simplu urmand acesti pasi:

1. Intrati pe site-ul http://www.sepecam.jccm.es/
2. Sus in partea dreapta a paginii veti vedea: OFICINA VIRTUAL DEL SEPECAM, dati click pe el
3. Va aparea scris: ¿Qué es la oficina virtual?, iar mai jos un desen, dati click pe acel DESEN
4. SOLICITAR USUARIO, click pe el (in stanga paginii)
5. NATURALEZA DE USUARIO --- DARSE DE ALTA COMO--- aici puneti: PERSONA FÍSICA, apoi SIGUIENTE
6. DATOS PERSONALES--- SOLICITUD PARA PERSONA FÍSICA--- si incepeti sa completati cu atentie datele solicitate:
  • documentul de identitate, 
  • numarul acestuia, 
  • numele, 
  • prenumele, 
  • data nasterii, 
  • sexul, 
  • adresa, 
  • provincia, 
  • localitatea, 
  • codul postal, 
  • numarul de telefon fix sau cel mobil - e obligatoriu cel putin un numar
  • adresa de email - nu e obligatoriu - --insa va recomand sa complectati--
  • apoi ATENTIE! va intreaba unde doriti sa primiti parola si aveti 2 optiuni: acasa sau sa mergeti personal s-o ridicati de la oricare birou de Sepecam
7. NOTA LEGAL, e obligatoriu sa bifati o casuta, apoi dati click pe SIGUIENTE
8. RESUMEN DE LA SOLICITUD, e foarte important sa verificati cu multa atentie datele d-voastra, apoi click pe GUARDAR

O data urmati acesti pasi, va aparea: SOLICITUD REGISTRADA CORRECTAMENTE

IMPORTANT! Daca completati cu o adresa de email, in cateva minute de la terminarea inregistrarii, veti primi un numar de inregistrare, iar in cateva minute, va vor trimite, numele de utilizator si parola.

RECTIFICARE! Incepand cu data de: 15/08/2011, numele de utilizator si parola (daca completati cu o adresa de email), le veti primi prin email in aproximativ o saptamana.

RECTIFICARE! Incepand cu 01/06/2012, numele de utilizator si parola (chiar daca completati adresa de email), le veti ridica personal de la biroul Sepecam.

Mult succes!
Orice nelamurire aveti, puteti lasa comentariul d-voastra mai jos.

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

de: Gabriela

Cititi si: Serviciile SEPECAM online

Cum poti sa-ti verifici vechimea ta laborala ("vida laboral") pe internet?

22 de comentarii:

  1. Bravo, mie mia iesit din prima, si in 5 minute miau trimis usuario si contraseña; usuario e chiar numarul de NIE, iar contraseña apoi a,m putut so schimb cu una ceo retin mai usor.
    BRAVO

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pot sa intru pe imaginea aceea pentru a ma inregistra in sepecam ce pot sa fac pt ca ma intereseaza vizarea carnetului de somaj?

    RăspundețiȘtergere
  3. Va apare ceva scris, cand dati click pe imagine?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara.

    1.Este posibil a creea acesti pasi inainte ca o persoana sa fie luata in evidenta la somaj?
    Daca se poate face inainte ca cineva sa fie inregistrat la somaj,intrebarea mea este:Este 100% sigura aceasta metoda ca va functiona?

    2.Trebuie sa fiu inregistrat la somaj si doar dupa aceea sa fac aceste lucruri pentru a putea viza carnetul de somaj?
    Persoana care vizeaza carnetul de somaj pe internet va trebui sa se prezinte la vreo institutie anume?
    Este suficienta vizarea carnetului online pe toata perioada somajului?
    Multumesc.
    Stima si respect.
    O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara,
    1. Orice persoana care doreste accesarea serviciilor SEPECAM online, poate sa ceara un nume de utilizator (usuario) si parola (contraseña). Nu are nicio importanta daca e sau nu in evidenta SEPECAM-ului.
    2. Este o metoda 100% sigura, de altfel chiar angajatii SEPECAM-ului o recomanda, pentru a se evita aglomeratia
    3. Depinde de tipul de indemnizatie incasata; insa, pe toata perioada de somaj, nu este necesar decat decat vizarea carnetului la fiecare 3 luni, insa sunt cazuri cand la 6 luni te cheama pt. reinnoire de acte

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara.Pentru indemnizatie de somaj este de ajuns decat vizarea pe internet?Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. BUNA SEARA AM VRUT SAIMI DEA SI MIE PAROLA CAT TIMP INTARZIE?
    DACA AM PROGRAMARE PE 29 NOIEMBRIE LA INEM PTR A SEMNA POT SEMNA PE INTERNET?

    RăspundețiȘtergere
  8. Numele de utilizator si parola vor sosi in aproximativ o saptamana. Deci, daca le veti cere chiar azi, atunci cu siguranta pe data de 29 noiembrie, veti putea viza carnetul de somaj pe internet.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Gbriela,am resusit si miam facut si eu cont de usario pentru a semna pe internet doar ca am facut o gafa.cum ar fi din greseala am solicitat parola la empleoeu locuesc in Lepe provincia Huelva am aici in satucu asta Empleo.ce demersuri trebuie sa fac sa obtin parola de la ei ma refer imi trebuie sita ce trebuie sa intreb la empleo pentru a obtine parola de la ei va rog frumos sa imi ziceti multumesc anticipat! o zi buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai nevoie de programare pentru asa ceva. Trebuie doar sa mergi la Empleo si sa-i intrebi in cat timp iti va ajunge numele de utilizator si parola. (deoarece difera de la un oras la altul)

      Ștergere
  10. Multumesc din suflet pentru raspuns.O ZI BUNA>)

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua,ma numesc Stefan si locuesc in huelva am o nelamurire,mi'am facut pe internet contrasenia si parola pentru somaj problema este ca nu am primit nici un mesaj sau mail nici pe internet nici in plic acasa precizez ca am circa o saptamana de cand am facut cont pentru semnarea somajului,dar nu am primit absolut nimic imi putteti zice va rog frumos la cat timp trimit astia parola si numele de intrare_

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stefan,
      Cand au pus in functiune aceasta optiune pe internet, in momentul in care primeai nr-ul de inregistrare, iti trimiteau un e-mail in 2-3 minute, apoi au prelungit termenul intr-o saptamana, iar acum se pare ca dureaza mai mult. Din pacate, nu-ti pot spune cu exactitate cat va dura.

      Ștergere
    2. Buna ziua Stefan.
      In comunitatea de Madrid nu e nevoie sa astepti sa=ti trimita parola .......tb. sa urmezi toti pasii de completare cu datele personale si tu tb. sa alegi parola.Ma surprinde ca in alte comunitati poate fi atit de diferit inscrierea online pt. somaj.
      Ca sa poti sa vizeze online .==== numai in ziua in care tb. sa stampilezi se poate face pe net.====tb. sa introduci datele tale personale...........concluzia ar fi ca pasii sint f. simpli si nu e nevoie sa astepti sa=ti trimita parola in citeva zile dupa cum am citit in mesajele anterioare......PAROLA TB. SA O ALEGI TU.
      asta e precedeul in Madrid si ma indoiesc cum fiind o instituie statala sa aiba alte procedee.Sper sa.=ti fi fost de ajutor.
      O zi buna

      Ștergere
  12. Eu cred ca vei ramane cu indoiala in suflet :) deoarece cu siguranta, in Castilla de la Mancha numele de usuario (care este nr-ul de NIE) si parola ti-o trimit ei; INSA in momentul in care ai intrat pe contul tau cu cele trimise de ei, vei avea optiunea de schimbare a parolei; si atunci DA, vei putea pune tu ce parola vei dori.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua Gabriela. Am nevoie de putin ajutor...Incerc sa-mi fac un cont dar ma impotmolesc la "Documento de identificación : " la "DNI" la Número de identificación ce numar trebuie sa trec ??? seria si numarul din cartea de identitate din romania sau ce altceva....te rog ajuta-ma , Aspet raspunsul tau , multumesc//

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numarul tau de pe NIE verde. (toate datele cerute sunt de aici, din Spania)

      Ștergere
    2. Am gasit , multumesc

      Ștergere
  14. as vra sa stiu daca un an de ajutor de somaj mai primesc in continuare

    RăspundețiȘtergere
  15. buna seara nu pot accesa acest site www.sepecam.jccm.es ore sa schimbat va rog sa imi dati mai multe date si daca puteti sa imi spuneti cu ce trebuie sa completez "declaracion responsable de busqueda activa de emple va rog daca puteti sa imi trimiteti un mail la adresa zbengulici@yahoo.com va multumesc

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.