3

Serviciile SEPECAM online in Spania (Castilla de la Mancha)

Pentru a evita aglomeratia si asteptarea la acele cozi interminabile, SEPECAM a lansat un serviciu online disponibil 24 de ore din 24, http://www.sepecam.jccm.es/ .
Aceste servicii sunt:
  • vizarea cartii de somaj
  • cererea unui duplicat a cartii de somaj
  • informatii personale
  • oferte de munca
  • inscrierea d-voastra intr-o oferta de munca
  • inscrierea la cursuri profesionale
Pentru apelarea acestor servicii aveti nevoie de solicitarea unui "utilizator" (usuario) si o parola (contraseña). Intr-o postare urmatoare am sa va indrum pasii care trebuie sa-i urmati pentru a intra cu usurinta in posesia acestora.

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

de: Gabriela

Cititi si:  Cum poti sa-ti verifici vechimea ta laborala ("vida laboral") pe internet?

3 comentarii:

  1. Foarte bine, eu am intrat pe pagina, dar habar nu am cum sa cer -usuario- ala. Unde trebuie sa intru??
    Pe cand cealalta postare??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intrati aici:

      http://romaniinspania-gabriela.blogspot.com/2011/06/pasii-care-trebuie-urmati-pentru.html#more

      Ștergere
  2. Am auzit eu ca se poate sa semnezi pe internet de acasa chiar din Romania, sa nu mai trebuiasca sa vii pana in Spania. E tareeeeee!

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.