12.07.2011

7

Acte necesare pentru solicitarea ajutorului suplimentar de somaj in Spania

Dupa cum am mai scris si in alta postare, sunt diferite subventii care se acorda persoanelor care au lucrat mai putin de 360 de zile in ultimii 6 ani.
Foarte multi dintre voi cunoasteti conditiile de acordare, insa nu multi cunosc documentele de care au nevoie pentru solicitarea acestuia.

Documente necesare:
  • cerere-tip pentru solicitarea indemnizaţiei de şomaj ("solicitud de subsidio de desempleo")
  • NIE, ORIGINAL - pasaport sau carte de identitate in valabilitate
  • certificatul de casatorie, ORIGINAL, daca e cazul ("libro de Familia")
  • cerificatul de nastere al copilului/copiilor, ORIGINAL, daca e cazul
  • adeverinţă completată, semnată şi ştampilată cu perioada cotizata la Asigurările Sociale; solicitantul va cere acest act firmei sau firmelor la care a lucrat în ultima perioada: ("certificado/s de la empresa/s")
  • declaratia de venit cea mai actuala depusa, ORIGINAL, ("declaracion de renta")
  • document de la primaria unde sunteti inregistrati in care sa figureze toate persoanele care locuiesc in casa"(certificado de empadronamiento colectiva"), ORIGINAL
 Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.
    De: Gabriela 

    Cititi si:  Tipuri de subventii

      

    7 comentarii:

    1. Buna Gabriela!Ma numesc Ionela.. Am terminat somajul pe data de 25.10.2011,am lucrat in agricultura la capsuni.Sotul este in Romania impreuna cu ,copilul meu care este elev.Cat trbuie sa aiba sotul meu salariul,pt a putea eu benificia de ajutor de somaj aici in spania.Am inteles ca exzista un barem la venitul pe famile din Romania pt a putea eu benificia de ajutor de somaj aici in spania.Multumesc,anticipat!

      RăspundeţiȘtergere
    2. Buna Gabriela!
      In primul rand te rog sa ma scuzi ca revin cu un mesaj pentru a cere cateva informatii suplimentare.
      In data de 14 februarie 2012 mi se termina ajutorul suplimentar de somaj ( cei 426 de euro aporobati pe o perioada de 2 ani, respectiv 720 de zile.
      Mentionez ca in aceasta perioada am intrerupt ajutorul de somaj, deoarece in perioada septembrie 2010 – martie 2011 am lucrat cu contract de munca si am acumultat inca 210 zile cotizate.
      Astfel, din 5 aprilie 2011, dupa expirarea contractului de munca, mi s-a aprobat restanta de ajutor de somaj care mi-a ramas din cei doi ani aprobati, respectiv pana in 14 februarie 2012.
      Intrebarea mea, conteaza cele 210 zile cotizate in aceasta perioada? Voi mai putea beneficia de ajutor suplimentar de somaj?
      Va multumesc !
      Cu respect,
      Daniel Muresan

      RăspundeţiȘtergere
    3. Ce reprezinta imprimatul U6 cerut de INEM pentru a obtine ajutodul de somaj ? Imi cere acest imprimat din tara (Romania). Stiti cumva de unde as putea obtine acest act,imprimat?

      RăspundeţiȘtergere
    4. Buna ziua!Am terminat facultatea la sfarsitul lui iunie 2011.Normal trebuia sa ma inregistrez la somaj imediat dupa ce am terminat; si daca in 60 de zile nu am gasit de munca, pot beneficia de somaj.Eu in schimb, nu am stiut ca trebuie sa ma inregistrez la somaj....doar mi-am cautat de munca si nu am gasit inca.Daca tot am vazut ca nu imi gasesc am zis in noiembrie sa cer somaj si m-au refuzat doar pentru faptul ca nu m-am inregistrat la ei imediat dupa ce am terminat scoala.Ce este de facut acuma?Pot beneficia de somaj totusi?Multumesc!

      RăspundeţiȘtergere
      Răspunsuri
      1. Da, aveai un termen de 60 de zile deoarece era vorba de incasarea unei subventii. Din pacate, una dintre conditiile de acordare ale acesteia e respectarea acestui termen. Nerespectarea unei conditii duce la respingerea dosarului.

        Ștergere
    5. Multumesc, Gabriela!Ca sa concluzionam, nu mai am nici o sansa sa obtin somaj?!De ajutor social imi poti spune ceva?
      O zi superba!
      Cu stima,
      Anamaria

      RăspundeţiȘtergere
    6. Buna ziua Gabriela,
      Am si eu o nelamurire, mi-au cerut pentru solicitarea ajutorului de somaj ´´acta de matrimonio legalizada´´ si nu am nici o idee unde se face. Trebuie tradus certificatul de casatorie si pus apostila de la Haga, sau ...?... unde se face? (eu sunt in Palma de Mallorca)
      Multumesc anticipat!
      Sanatate si numai bine.

      RăspundeţiȘtergere