71

Indemnizatiile de somaj in Spania

Indemnizatiile de somaj sunt indemnizatii acordate lucratorilor care pierd locul de munca impotriva vointei lor.
In cazul in care lucratorul paraseste voluntar locul de munca, inseamna ca a renuntat cu buna stiinta, chiar daca era apt pentru munca; din acest motiv nu are dreptul de a incasa indemnizatie de somaj.

Insa, vechimea acumulata la acea firma, nu se pierde. Daca va gasiti altceva de munca, chiar pentru o luna, veti avea dreptul la indemnizatia de somaj, de pe toata perioada acumulata.

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

de: Gabriela

Cititi si: Spania: Tipuri de subventii

  

71 de comentarii:

  1. si unde trebuie sa ne adresam pentru a beneficia de aceasta indemnizatie?

    RăspundețiȘtergere
  2. buna,am si eu o intrebare,am lucrati cam 3ani in spania in hostelerie,cotizati la s.s.de 3 ani am intrerupt munca,ma aflu in tara si as vrea sa stiu daca am dreptul la ceva indemnizatii-somaj,etc.am in ingrijire 2 copii si rezidenta si permis de lucru in vigoare in spania.gracias

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a avea dreptul la indemnizatia de somaj, actele trebuiau depuse in termen de 15 zile, de la incetarea contractului de munca. In cazul d-voastra, puteti cere acest ajutor doar in momentul in care veti mai lucra cu contract de munca in Spania. In momentul incetarii acelui contract, se va tine cont si acei 3 ani cotizati de d-voastra la S. S.

      Ștergere
  3. Buna. As dori sa stiu o informatie. Daca ai somaj in Spania si stai in Romania, care este site-ul pe care se intra pt a afla in ce stadiu a somajului te afli? Stiu ca exista un site pe care intri si cu NIE poti afla asta. Multumesc anticipat.Ile

    RăspundețiȘtergere
  4. buna seara daca am terminat ajutorul de somaj in septembrie iar in noiembrie trebuia sa schimb demanda si nu am schimbat_o in ianuarie mai pot lucra cu contract?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu are nicio legatura una cu alta.

      Ștergere
  5. Daca sunt angajat cu forme legale (CM) in Romania , INEM-ul poate verifica acest lucru si imi poate suspenda somajul ? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. buna gabriela!Ma numesc Tino si sunt dat de baja din agricultura din 30 06 2011 si{m-am dat si eu de baja}si nici demanda en alta la i.n.e.m nu am... >inainte de 22 iulie< Acum am cerut vida laboral si in ea arata ca am 373 de zile. Mai am speranta sa obtin somaj sau altceva ? mai ales ca ma intereseaza sa ma agat de ceva sa pot ramane /in carti/ ca sa ma pot angaja din nou. Nu am cerut cind trebuia ,eu fiind convins ca nu am nr. de zile ... sunt un fraier ! MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Solicitarea unei indemnizatii trebuie facuta in termen de 15 zile de la incheierea contractului de munca. Cum nu mai muncesti din 30/06/2011, e clar ca ai depasit acest termen. Insa, daca vei mai munci legal, acele zile se vor acumula la cele lucrate.

      Ștergere
  7. am avut somaj 4 luni pana in august anul trecut ,iar acum am ajutor de somaj
    dar trebuie sa semnez in februarie.am 2 copii studenti in
    intretinere.trebuie sa mai duc alte acte?va multumesc mult mult caci
    datorita dvs am avut anul trecut actele necesare chiar si e302. Pirvu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la INEM va vor trimite o scrisoare in care va vor comunica de ce documente veti avea nevoie, daca e cazul.

      Ștergere
  8. va rog mult sa imi raspundeti cat puteti de repede:am 46 de ani<am avut
    somaj<acum aj de somaj dar in februarie tr sa merg la semnat pt ca trec cele
    6 luni.am 2 copii studenti.ce acte tr sa mai duc?va multumesc mult mult
    faceti minuni!
    Pirvu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D-le Pirvu,
      Ce tip de ajutor de somaj ati avut? Pe ce perioada? Sau e vorba de vreo subventie?

      Ștergere
    2. am 46 de ani,2 copii studenti,anul trecut am beneficiat de 4 luni somaj pana
      in august,apoi am dus E302,CN ale copiilor<adev de studenti,in dec pe 30 am
      fost la semnat cand mi s-a spus ca ma incadrez la 24 de luni de aj de somaj
      dar nimic in scris.In februarie trebuie sa merg iar la semnat si vreau sa
      stiu daca mai tr sa duc ceva acte.acum am subsidio VA MULTUMESC MULT

      Ștergere
    3. D-le Pirvu,
      In momentul in care trebuie sa duceti acte la dosar, va vor trimite scrisoare prin posta sa va anunte (in cazul in care cel care analizeaza dosarul considera ca mai are nevoie de ceva anuma).

      Ștergere
  9. Buna ma numesc Cornel sunt in somaj de 17 luni ,am lucrat in soania cu acte 7 ani ,si ma.r interesa dupa ce termin somajul daca se ma da ajutor???multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cornel,
      Daca vei avea dreptul la ajutor de somaj, depinde doar de veniturile familiei tale.

      Ștergere
  10. Buna ziua.va rog din suflet sa imi ziceti si mie care este minimul de pionale in spania pentru a putea beneficia de somaj cu formularu e301,precizez ca am130 de pionale facute in agricultura si doi ani in romania in ultimii sase ani sunt astia.eu am formularu la mine dar nu stiu daca as putea sa imi bag somaju su vekimea de aici.imi puteti da un raspuns va rog frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua!
    As dori o informatie. Pentru a beneficia de indemnizatie de somaj trebuie sa fi contribuit minim 360 de zile ( un an) in spania fara intrerupere ?Am beneficiat de somaj, apoi ajutor de somaj ( cei 426 de euro) timp de 2 ani. Au fost perioade cand am intrerup ajutorul de somaj (426 euro) deoarece am lucrat cu contract de munca, in anul 2010 – 2011 – 9 luni iar in anul 2012 – 3 luni.Contractul actual il am incheiat pe o perioada de 3 luni si mi se va incheia in septembrie 2012. Dupa expirarea contractului voi putea beneficia de indemnizatie de somaj ? Pe ce perioada ? 4 luni sau 3 luni ? Va multumesc!
    Cu respect,
    Daniel Muresan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniel,
      Exista subventii care care se acorda persoanelor care au lucrat mai putin de 360 de zile in ultimii 6 ani, insa trebuie indeplinite anumite conditii. Cum nu stiu care este situatia ta familiara, varsta, sau responsabilitatile tale, nu iti pot da un raspuns concret.

      Mai multe informatii referitor la acest aspect, le gasesti aici:

      http://romaniinspania-gabriela.blogspot.com.es/2011/07/tipuri-de-subventii.html#more

      Ștergere
  12. Revin cu cateva informatii legate de situatia mea familiara. Am 34 de ani, sunt casatorit si am un copil de 3 ani.Sotia mea nu lucreaza. Nu cred ca am fost explicit in mesajul anterior...vroiams a intreb daca voi mai putea beneficia de somaj, daca am cotizate 360 de zile, avand doua contrecate la intervale diferite, unul de 9 luni si unul de 3 luni. Am inteles ca s-a modificat legislatia si dupa noile reglementari trebuie sa muncesti 12 luni - un an de zile fara intrerupere pentru a putea beneficia de somaj in spania. In situatia mea cumuland cele 360 de zile prin doua contracte la intervale diferite si beneficind in anul 2009 de somaj , iar apoi de ajutor de somaj(cei 426 de euro pe o perioada de 720 de zile - 2 ani) mai am dreptul la somaj sau alta subventie?
    Va multumesc pentru informatii.
    Cu respect
    Daniel Muresan

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniel,
      Daca legile nu se vor modifica pana in septembrie 2012 cand ti se va termina contractul, vei beneficia de o subventie de 421 de euro pe o perioada de 21 de luni.

      Ștergere
  13. Buna Gabriela!Ma numesc George Sunt in somaj de 2 luni,primesc 4 luni,as dori sa stiu daca dupa terminarea celor 4 luni se poate prelungi.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. George,
      Incasezi indemnizatia sau ajutorul de somaj?

      Ștergere
  14. sory_oly@yahoo.esiulie 01, 2012

    draga, GABRIELA,Ma numesc SORIN am 36 ani sant casatorit si am o fetita de un an.AM lucrat cu contract 5 luni jumate in agricultura,,en regimen agrario,,si as dori sa stiu daca pot sa beneficiez de ajutor familiar tinand cont ca eu am luat inainte somaj,aj.somajsi cei 399.00 pe o perioada de 6 luni,si nevasta primeste cei 426 euro ca aj familiar.Doresc un raspuns imediat. VA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  15. buna Gabriela ma numesc Georgiana am 45 ani am lucrat in agricultura si am somaj 4 luni asi dori sa stiu daca am dreptul la un ajutor de somaj mentionez ca nu am minori in intretinere sau alte obligatii familiare

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca am avut somaj si l-am intrerupt ptr doua luni in care am fost angajata pot sa-l mai solicit in continuare?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  17. bina ziua gabriela ,iti multumesc pentru ajutorul dat pana acum,o intrebare ;in decembrie o sa primesc ultima luna de somaj in total au fost 10 luni,pentru 3 ani munciti. vreau sa stiu daca se mai acorda vreun ajutor sau vreo prelungire stiu ceva de 420 da nimic exact,am 29 ani si nu am copii,si nu sant casatorit.crezi ca se mai da ceva?iti multumesc inca o data si sa ai o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  18. buna,am si eu ceva nelamuriri,as putea primi somaj dak lucrez din 2003 si nu am luat somaj deloc,eu acu, lucrez pana in septembrie la sf,nu stiu dak se calculeaza din 2003 sau cum,multu,esc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca patronul firmei va incheia contractul de munca, atunci veti avea dreptul la indemnizatia de somaj.

      Ștergere
  19. buna seara ma numesc georgeta si as dori sa aflu daca dupa al doilea somaj mai pot lua si al doilea ajutor de somaj si ce acte imi sunt necesare.am varsta de 47 de ani si la primul ajutor de somaj nu am avut nevoie de formularul E 302.MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
  20. buna gabriela am 378 zile cotizate pe nomine am lucrat aproape 15 luni in spania in almasen in lleida la fructe 7 luni si jumatate si 7 luni in almeria in almasen de tomate am fost la inem in lleida sa depun actele pt somaj si baiatul de acolo de la masa mi-a spus ca nu am dreptul la somaj pt ca nu am decat 310 zile pt somaj restul fiind pt vechime nu inteleg nimic la unii li se adauga zile si mie mi se ia 70 de zile de ce? am 4 emprese cu toate zilele am toate nominele nu inteleg ce s-a intamplat stiu ca la 360 zile cotizate ai dreptul la 4 luni de somaj ce pot sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna!Am 10 luni lucrate in Spania, nu am beneficiat de somaj, am terminat contractul astazi, 21 octombrie, vreau sa depun actele pt ajutorul de somaj, mi am facut programrea la INEM pt data de25.10.2012 joi,se poate semna in aceeasi zi cum depun actele sau ma reprogrameaza pentru o alta zi?Am auzit ca trebuie sa stau 15 zile in concediu inainte de depunere, este adevarat|?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna! Eu stau de 1 an si ceva in spania cu acte in regula, dar inca nu am fost angajata nicaieri cu contract de munca. In acest caz pot beneficia de indemnizatia de somaj? Sau pot sa ma inscriu la bolsa de trabajo la INEM?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Pentru a putea beneficia de ajutor de somaj sau de alt tip de subventie, trebuie ca mai intai, sa muncesti cu contract de munca (sa cotizezi la Seguridad Social)

      2. Orice cetatean roman care detine NIE se poate inscrie la SEPE (vechiul INEM) ca fiind in cautare de loc de munca (demandante de empleo)

      Ștergere
  23. Multumesc frumos pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna Ziua .
    As vrea sa stiu daca in timp ce primiesc indemnizatie de somaj din spania sunt obligat sa stau acolo, si as mai vrea sa stiu daca pot sa imi transfer bani din spania intr-un cont din romania ?
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. dna eu am in ianuarie 2013 56 ani in 2011 am luat 426 euro anul trecut nu mi a mai dat deoarece sotul era n aj somaj n am lucrat niciodata sin pens medical gr 2 in rominia locuim aici avem casa ce fac se poate sa mi mai dea va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  26. ma numesc daniela si as dori un raspuns din partea d voasra.am lucrat cu contract de 4 ore ,6 luni si am virsta de 48 de ani .in prezent sint in ajutor social pe o perioada de 6 luni pina in 10 aprilie 2013 .As dori sa stiu daca mai am dreptul la ajutor in continuare dat fiind faptul ca nu am nimic de lucru si sotul meu este si el fara munca si fara ajutor social.Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daniela,
      Nu stiu ce numesti tu "ajutor social", pentru ca un astfel de ajutor nu exista. Spune-mi cu exactitate ce tip de ajutor incasezi.

      Ștergere
  27. BUNA GABRIELA,MA NUMESC DANIELA ,AM LUCRAT CU CONTRACT 6 LUNI IAR LA SFIRSITUL CONTRACTULUIMI S A APROBAT UN SUBSIDIO DE 426 EURO PE O PERIOADA DE 6 LUNI DIN 2 NOV 2012 PINA IN 10 APRILIE 2013 .DAT FIIND FAPTUL CA EU AM LUCRAT MEDIA HORNADA AJUTORUL ESTE DE 213 PE CARE IL PRIMESC ,AS DORI SA STIU DACA IMI MAI POT PRELUNGII ACEST AJUTOR SAU NU ,SOTUL MEU DE ASEMENEA ESTE LUAT IN EVIDENTA LA INEM PTR UN SUBSIDIO DESPUES DE 52 ANOS DIN NOIEMBRIE 2011 SI INCA NU A PRIMIT NIMIC .IN IUNIE 2012 A PRIMIT SCRISOARE SA ISI REFACA HIRTIILE INCA O DATA LE A PREZENTAT IN TIMPUL NECESAR SI DE ATUNCI SEMNEAZA LA 3LUNI DAR NU I A VENIT NICI UN RASPUNS NICI NEGATIV NICI POZITIV ITI MULTUMESC CA EXISTI SI CA ESTI DE UN REAL SPRIJIN ROMANILOR

    RăspundețiȘtergere
  28. Daniela,
    1. Pentru persoanele care au terminat de incasat orice tip de ajutor de somaj sau subsidio exista PLAN PREPARA. Acesta se acorda pe o perioada de 6 luni. Suma acordata este de 426 de euro/luna sau 450 de euro/luna (in cazul in care aveti cel putin 2 copii in grija). Insa ATENTIE, acest ajutor se acorda O SINGURA DATA.

    2. Cat despre situatia sotului tau, nu mi se pare normal ca de atata timp nu a incasat niciun ban. Sfatul meu e sa sune personal la 901 11 99 99, unde ii va analiza direct dosarul. ATENTIE, sa nu sune din Romania!

    RăspundețiȘtergere
  29. buna Gabriela
    ma numesc Nicolae si as vrea sa ati parerea.
    in mai implinesc 31 ani. lucrez in spania cu contract din 12.12.2007 fara intrerupere. avand in vedere ca baiatul meu a implinit 5 ani in ianurie eu si sotia ne-am gandit sa ne intoarcem in romania sa incercam sa punem ceva pe picioare(o mica firma A.F). as vrea sa stiu, daca ajung la o intelegere cu seful meu sa ma lase in somaj, pot incasa tot somajul pentru a parasii spania? ce conditii ar trebui sa mai indeplinesc?

    RăspundețiȘtergere
  30. buna ma numesc geanina lucrez din 2007 in spania am bagat somajul in 2010 lam intrerupt lam bagat din nou in 2011 am luat 4 luni dar ajutorul nu lam mai bagat ca munceam ,intrebarea mea este,daca am acumulat in 2012 4luni si 17 zile mai beneficiez de vreun fel de ajutor anul acesta ,mentionez ca miau ramas 200 zile de la primul somaj,le voi pierde ?in agricultura am lucrat ,va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  31. Lucrez din 2005in spania in agricultura intrebarea mea este:am luat prima data somaj in 2010.lam intrerupt lam bagat in 2011am luat diferenta.ajitorul nu lam mai bagat ca am gasot de munca in 2012 am acumulat 4luno si 17zile daca lucrez don nou cu contract mao beneficiez de vreun ajutor?cand am bagat somajul mi-au ramas 200de zilemi se mai pun?va multumesc din suflet .va doresc un paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna intrebarea me e daca am mai putin de 360zile beneficiez de vreun fel de ajutor .nu am luat ajutorul niciodata doar somaju si ce axte imi trebuie ?sa iau formularul 302din tara.am si livreta de familie nu sunt cununata si copilul e pe nimele sotului imi va folosi livreta?va miltumesc

    RăspundețiȘtergere
  33. se mai poate depune dosarul de somaj pentru spania si anul acesta? mentionez ca in 10 zile fac cele 360 zile lucratoare? ce demersuri trebuiesc facute? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ziua d-na Gabriela,as avea si eu o intrebare,lucrez la o impresa din august 2010 in august fac 3 ani si patronul mi-a zis k nu poate sa ma tina mai mult de 3 ani cu contract k e obligat sa imi faca indefinit cea ce un ii convine sa faca la nimeni asa ceva si mi-a propus sa ma fac autonom si continui tot la el,eu acum am dreptul la somaj si nu stiu ce sa fac sa nu il pierd,intrebarea ar fi dak pot sa ma fac autonom si sa iau tot somaju odata?am inteles k se poate.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua d-na Gabriela,am si eu o o intrebare, eu lucrez la o intr.-o impresa din 2010 acum in agust fac 3 ani si patronu mi-a zis k la 3 aniimi incide contractu k un poate sa imi faca definitiv si sa ma fac autonom si sa lucrez tot la el dar ca autonom,intrebarea ar fi,eu cum am dreptu la somaj un stiu cum sa fac sa un il pierd si daca pot sa il obtin tot odata dak ma fac autonom?am inteles k se poate dar un stiu cum sa procedez.Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua d-na Gabriela, ma numesc Ionel, am si eu o intrebare ,lucrez in spania la aceeasi fabrica de 3 ani jumate prin trei contracte 2 de cate 6 luni si unul indefinit,fara intreruperi,in toamna am inteles ca vor da mai multi angajati in somaj intrebarea mea este daca exista o varianta pentru a incasa somajul tot fara sa ma conditioneze sa raman pe teritoriul spaniei?, si cat ar trebui sa incasez avand o nomina de aproximativ 1000 de euro in mana nu sunt casatorit si nu am copii si am 30 de ani?VA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  37. Vasile T Miulie 27, 2013

    MA NUMESC VESILE T M AM 58 DE ANI AM TERMINAT SOMAJUL NORMAL DE 2 ANI,MAM PREZENTAT PEDTRU DEPUNEREA ACTELOR PENTRU AJUTOR,SI MIA CERUT SA DEPUN ACTE PENTRU:MAYORES DE 55.LEAM DEPUS DE 34 DE ZILE SI NU MIA VENIT NICI O SCRISOARE DE INSTIINTARE,OARE MA VA PLATI DIN PRMA LUNA,SAU DUPA CE IMI VINE REZOLVAREA?MA VA PLATI ANTICIPAT?VA ROG SA-MI DATI UN RASPUNS.VA MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Vasile,
      In momentul in care vi se va aproba dosarul veti primi o scrisoare de instiintare,iar banii ii veti primi retroactiv.

      Ștergere
    2. se poate face ajutorul plan prepara si daca esti strain ,adica nu ai cetatenie spaniola ?

      Ștergere
  38. Buna ziua,
    Sotul meu a lucrat trei ani la rand cu contarct d emunca pe perioada d evara in Spania. Acum ell zice ca are zilele necesare pt a-si face dosarul de somaj.Intrebarea me aeste despre ce documente are nevoie, in ideea in care el a zis sa ii trimit actele gen certificat nastere casatorie nastere copil legalizte si cam atata. Oare nu trebuie traduse in spaniola mai intai? si cat primeste somajul 4 luni am inteles trebuie s astea in spania?avem si un copil de trei ani care a beneficiat de alocatie aici in tara, mai poate beneficia de alocatie sau ceva ajutor din spania? Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  39. ce acte necesare trebuie pt somaj dupa ce patronu ati da Debaja

    RăspundețiȘtergere
  40. buna
    vreau si eu sa stiu daca dupa .somaj,ajutorul de somaj se mai da vreun ajutor

    RăspundețiȘtergere
  41. daca am lucrat in spania imi pot baga somajul in romania ?va rog sa imi raspundeti pe facebook la adresa mario_cupi sau pe e-mail mariusclaudiu42@yahoo.com.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  42. as dori sa stiu daca dupa 10 ani de munca in agricultura in Spania ,cu o interventie chirurgicala la umarul drept ptr ruptura de tendon,avind si degetele nmainii stangi retezate partial din timpul copilariei,pot beneficia de vreun fel de pensie .Mentionez ca am rezidenta definitiva si toti acesti ani cotizati.Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  43. bani mi baga dupa o luna sau mai tre sa astept..mentionez faptul ca am bagat somajul in 5 iunie,si mia venit o scrisoare acasa cu aprobarea somajului pe care scrie..fecha de incio de pago10.07.2014

    RăspundețiȘtergere
  44. VASILE T. M.ianuarie 06, 2015

    VASILE.T.M,AM DEPUS TOATE ACTELE PENTRU-SUBSIDIO,MAYORES DE 55 DE ANI DE 1 AN SI SAPTE LUNI.AM CERUT INTRE TIMPSA-MI DE SI IDEMNIZATIEA DE 426 E, MAU BAGAT IN AJUTOR 6 LUNI DUPA CARE IN RAI 11 LUNI,SAU TERMINAT-DAR REZULTATUL LA SUBSIDIO MAIORES DE 55 -NU A MAI VENIT. DE CE OARE?-MULTUMES!

    RăspundețiȘtergere
  45. Am si eu o intrebare.zilele de la somaj care iti raman , le pierzi? Sau se adauga la urmatorul somaj?

    RăspundețiȘtergere
  46. BUNA DIMINEATA¡AM si eu o intrebare...ce pot sa fac daca la inem mi a luat 560de zile si mi au dat decat 4luni de somaj in loc de 6cat e dreptu.


    RăspundețiȘtergere
  47. Cum pot sa fac sa bag actele de somaj fara sa mai vin in spania???

    RăspundețiȘtergere
  48. buna ziua daca am lucrat an camp la capsuni si am pe la vida laboral 380 de zile lucrate dar nu la aceiasi firma si am atrerupt 3 ani nu am mai fost din motive am nascut asi putea sa beneficiez de samaj si ce acte ami trbu de si anul 2016 o sa plec din nou la cntract si am libro de famile ce drepturi asi putea avea va multumesc din suflet o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna gabriela ,numele meu este iulian si as dori sa ma lamuresti cu o problema.Din 2007 am lucrat in spania cu acte in regula dupa ce mi terminat contractul am beneficiat de somaj si ajutor de somaj.in anul 2014 in luna aprilie am fost la inem si mam de baja de la ajutorul de somaj.Din anul 2015 luna mai lucrez in franta cu actele de spania (nie) momentan am 233 de zile lucratoare as dori sa stiu daca cu aceste zile am dreptul la somaj in spania sau de cite zile as mai avea nevoie pt a beneficia din nou de somaj in spania (prezentind formularul U1)de la firma din Franta.multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  50. pe 4 iunie am bagat dosarul somaj pe 20 iunie am primit o scrisoare in care aveam o datorie din 2012 am platito 241 euro la casa asigurari am facut contestatie am depus chitanta si datoria este in zero dar au trecut aproape 2 luni si bani nu au intrat in cont nu au verificat dosarul nici acum dupa o luna de cind am platit datoria unde sa ma adresez nustiu

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna ziua!mă numesc Ramona am 27 de ani si muncesc in Spania cu contract de 8 ani,in curând voi intra in șomaj dar vreau să mă întorc în țară și să mă înscriu la facultate.este posibil să iau șomajul în România dacă demonstrez că voi studia acolo?

    RăspundețiȘtergere
  52. Ce acte trebuie la dosar pt șomaj? Și unde trebuie băgate?

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.