7

Pasaportul simplu electronic pentru cetatenii romani adulti cu domiciliul in Romania

Pentru obtinerea unui pasaport simplu electronic pentru adulti trebuie sa prezentati urmatoarele documente:
  • Cartea de identitate, cartea de identitate provizorie sau, după caz, buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate, în original. Cartea de identitate provizorie poate fi acceptată doar dacă este însoţită de certificatul de naştere, în original;
  • Paşaportul anterior, dacă este cazul;
  • În cazul declarării furtului/pierderii paşaportului simplu, este necesară prezentarea dovezii eliberate de organele de poliţie a statului de reşedinţă cu traducerea efectuată de un traducător autorizat de Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti din Romania a carui semnatura este autorizata de cadre seful Sectiei Consulare Madrid
  • În cazul distrugerii paşaportului simplu, se va prezenta paşaportul distrus sau deteriorat sau fragmente din acesta.
  • In cazul schimbarii numelui, va trebui sa prezentati si sentinta de divort, certificatul de casatorie sau documentul din care reiese respectiva schimbare.


NOTA
SE RECOMANDA CA PERSOANA CAREIA I SE VA FACE PASAPORTUL SA FIE IMBRACATA IN PARTEA SUPERIOARA A CORPULUI IN CULORI INCHISE SI/SAU INTENSE, EVITANDU-SE CULORILE DESCHISE SAU IMBRACAMINTEA IN CAROURI SAU CU DUNGI DE CULOARE DESCHISĂ.

Sursa: Ambasada Romaniei la Madrid 

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci apasati LIKE, pentru a afla si altii de ea. 

Cititi si: Obtinerea pasaportului simplu temporar in Spania

7 comentarii:

  1. cat ma costa un pasaport pentru copil de 3 ani

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 100 de euro.

      Alte taxe consulare, le gasiti aici:

      http://romaniinspania-gabriela.blogspot.com/2011/11/taxe-consulare.html#more

      Ștergere
  2. buna va comentez am o situatie ,,am fost casatorita si mam divortat din anumite probleme nu am putut schimba buletinul in romania pt ca am fost nevoita sa plec din tara ...din romania miau sp ca pot ramane cu numele de la fostul sot ca nu e nicio problema ,,dar am dat de alta am pasaportul caducat si vreau sal schimb in bilbao ,intrebarea mea este ar fi vro problema ??? am vevoie de un numar de telefon .multumesc andrea

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua!am si eu o nelamurire in privinta celor cu dubla cetatenie din Italia daca mi-a expirat buletinul si am doua domicilii unul in tara si unul in italia mi se poate elibera un buletin nou in Romania?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Gabriela imi poti spune daca imi pot face pasaportul Castellon in cazul in care am si buletinul si pasaportul expirate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gianni,
      Pasaportul nu il poti solicita fara prezentarea cartii de identitate in termen de valabilitate.

      Ștergere
  5. În cât timp se eliberează pașaportul în Castellón?

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.