0

Certificatul de ”inscripție consulară”

Certificatul de ”inscripție consulară”este documentul pe care oficiile consulare ale României din Spania, îl eliberează, la cererea cetățenilor români,
sub forma unui certificat în limba spaniolă care cuprinde toate datele de identificare din România ale titularului-solicitant și atestă fapul că acesta a fost înscris în evidențele oficiului consular.

Certificatul de ”inscripție consulară” este documentul folosit în Spania de cetățenii români în două situații: completarea dosarului pentru obținerea cetățeniei spaniole și încheierea căsătoriei în fața autorităților spaniole locale.

Pentru eliberarea atestatului solicitantul trebuie să se prezinte la Consulat personal.

Documente necesare, eliberate de autoritățile române, care se prezintă în original la consulat:
  • pașaportul românesc sau cartea românească de identitate valabile;
  • certificatul de naștere al solicitantului;
  • certificatul de căsătorie al solicitantului (în cazul persoanelor căsătorite);
  • sentința de divorț a solicitantului (în cazul persoanelor divorțate);
  • certificatul de deces al soțului/soției (în cazul persoanlor văduve);
Sursa: Ambasada Romaniei la Madrid

Daca vi s-a parut utila postarea, atunci dati click pe butonul "Imi place", pentru a afla si altii de ea.

Cititi si: Taxe consulare

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.