9

Obtinerea pasaportului simplu electronic


IMPORTANT! Incepand cu data de 01 februarie 2013 nu mai este necesara programarea pentru solicitarea pasaportului.
Va puteti prezenta la Sectia Consulara de luni pana joi intre orele 10.00-15.00.
In cazul in care, din motive intemeiate, doriti programare, va rugam sa transmiteti solicitarea la adresa programari@consuladoderumania.es sau la numarul de fax: 0034 914 165 025.
Taxa consulară este 100 euro, iar termenul de eliberare este de aproximativ 30 zile lucrătoare de la data depunerii cererii.
Pasaportul simplu electronic se elibereazã cetatenilor romani cu domiciliul în Romania (conform legii, o persoana poate avea un singur domiciliu şi o singură resedinta) si cetatenilor romani cu domiciliul în strainatate.
Noua procedura de eliberare a pasapoartelor electronice si a titlurilor de calatorie presupune prezenta obligatorie a solicitantului la sediul consulatului, inclusiv a minorilor, avand in vedere ca este necesara prelevarea amprentelor, fotografia si semnatura digitala. De asemenea, este necesara prezentarea in original a tuturor actelor necesare eliberarii documentelor de calatorie. 

Sursa: Ambasada Romaniei la Madrid

Cititi si: Taxe consulare

9 comentarii:

  1. Nu am inteles nimic,ori te prezinti,ori nu te prezinti?
    Cum vine aia,nu mai este nevoie de programare,dar daca vrei programare...?
    Cine e prost sa vrea programare daca nu este nevoie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna gabriela.Pasapoartele copiilor expira in ceva timp.Sotia este in spania si eu am venit in romania.Poate solicita ea reinnoirea pasapoartelor sau trebuie sa ma duc si eu neaparat.Eu ajung tocmai in august.Poate locui copii pina ajung eu acolo fara pasapoarte sau se intimpla ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA,Cum aflu cind e gata pasaportul?MERCI WWW.ESTE CLAU 3@YAHOO.ES la

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intrati pe acest link:

      http://romaniinspania-gabriela.blogspot.ie/2013/01/pasapoarte-primite-la-ambasada-romaniei.html#more

      Ștergere
  4. un am nici un act cum pot sa obtin buletinul sau pasaportul aici in madrid

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, fetita noastra are pasaportul expirat i.am cerut deja altul di mi.au spus ca dureaza 30 de zilep.avem o urgenta si trebuie sa calatorim pana in franta, o sa mergem cu masina .credeti ca o sa avem probleme.multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu v-as sfatui sa nu riscati; deoarece legal nu se poate calatori fara niciun act de identificare in termen de valabilitate.

      Ștergere
  6. Vreau sa stiu daca am trebuie programare pt a face pasaportul copilui sunt din teruel

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am inteles nimic ,ce acte sunt necesare pentru ai elibera un pasaport baiatului meu de 16 ani eu am domiciliu aici in spania traiesc aici de 12 ani si nu ma mai intorc niciodata sa traiesc in romania nu am nici un domiciliu in romania traiesc cu un cetatean spaniol de 10 ani si am o fetita de 2 ani jumate cu el voi ramane aici pentru todeauna.

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.