74

Intrebari diverse

Daca doriti sa adresati o intrebare (un comentariu) care nu are legatura cu niciun domeniu afisat pe blog,
il puteti scrie la rubrica: TRIMITETI UN COMENTARIU.
Mult succes!

74 de comentarii:

  1. Gabriela nu ma poti ajuta cu numaru de telefon de la ceva avocata romanca din Zaragoza?? Astept un raspuns

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este un notar roman, fata in fata cu consulatul, mai bine zis fata in fata cu intrare la parcare la hotel, la etajul 1 e doamna

      Ștergere
  2. cum pot verifica daca au intrat baiii in contul bancar ce mi-a fost deschis de juzagdo-fogosa la banesto barcelona,eu ma aflu in tara in acest moment.Mentionez ca am dat in judecata empresa la care am lucrat. multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a putea verifica situatia contului d-voastra bancar, trebuie sa solicitati personal din banca numar de identificare (usuario) si parola (clave).

      Ștergere
    2. pnt gabriela. multumesc frumos pnt raspuns

      Ștergere
  3. daca ma aflu in romania cum pot intra in posesia numarului de indentificare banca si parola in buna siguranta. multumesc cu respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu veti putea. Trebuie sa va prezentati personal la banca.

      Ștergere
  4. Buna, daca suntem pensionari si dorim sa cumparam un apartament in Spania, fara imprumut bancar si sa locuim acolo ca cetateni romani, ce trebuie sa facem? Sigur ca ma intereseaza asigurarea de sanatate, dar nu ma intereseaza sa transfer pensia acolo. Ce ma sfatuiti?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,sotia mea a nascut in Spania in urma cu o luna.Ne- a fost eliberat certificat de nastere spaniol.Intrebarea noastra este :cum putem intra in posesia in posesia unei foi de drum,cum se pune apostila si unde trebuie sa ajungem pentru aceste lucruri?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna , ma puteti ajuta va rog si pe mine, prietenul meu e din 2010 in spania se supune ca are dreptl de munca, daca nu ar fi asa cum ar putea obtine dreptul de munca? Sa angajat si patroni sunt dispusi sai faca contract ar fi vre-o problema daca merge cu oferta de munca sa obtina numarul de la seguridad social? Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Informatiile le gasiti aici: http://romaniinspania-gabriela.blogspot.com.es/2012/03/cum-ma-pot-angaja-in-spania-in-urma.html#more

      Ștergere
    2. da fara nici o problema poate sa ai faca un contract de munca permanent sau temporar depinde de patron

      Ștergere
  7. Nicolae Dorin Moldovanoctombrie 23, 2013

    Buna,stau intrun centru pentru persoane cu discapacidad unde fac un curs de intretinere,reparatii de calculatoare si componente microinformatice.A trebuit sa merg la Ciudad Real ca sa-mi fac un pasaport.Romanii din Albacete mi-au cerut 250 euro doar ca sa ma duca ,si o persoana de unde stau ,ce este intr-un scaun(silla) cu rotile,ma dus pina la consulat cu masina sa si am platit doar benzina.
    Cind am intrat in consulat mi sa zis ca-ci fara aprobarea consulului nu poate intra o persona ce nu este romana,pentru ca le poate face probleme.ca-ci de eram in Romania in Bucuresti pe nu stiu ce strada ma dadeau afara din consulat.As vrea sa stiu ce era sa fac¿sa las un om ce ma ajutat mai mult ca un roman sa ste-a in strada mai mult de doua ore?Mai mult in situatia care este?Asa am ajuns si noi?Nu ma mira faptul ca spañolii se poarta urit cu romanii,si vor sa ne dea afara din tara lor.As vrea sa stiu de ce este acest comportament in acest consulat,mai mult ! Sa pus sa rida cind leam spus caci nu-l las afara pe acest om.Cine i-mi poate raspunde?Pentr-u ca este incredibil ce mi sa intimplat,mi-a fost mie rusine de romanii mei,de tara mea.Si ma-i ales de acest om.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca e rusinos dar e absolut normal. O persoana intra intr-un consulat sau ambasada daca vrea sa ceara azil politic. Eu am patit aceasi faza in Zaragoza doar ca au intrat 2 persoane de la guardia civila si consulu ia dat afara, si si-au sunat sefu si au iesit afara scuzanduse. Au incalcat teritoriul Romaniei fara permis

      Ștergere
  8. buna,traiesc in spania,poate cineva sa imi spuna ce trebuie sa fac pentru a deschide un bar in aragon-spania

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intreaba la camera de comert din zaragoza

      Ștergere
  9. buna,gabriela.inainte de toate,iti doresc ca sarbatorile de iarna sa te gaseasca sanatoasa,si ,sa iti aduca pace in suflet,liniste,si indeplinirea dorintelor.multumim,pt acest site minunat pe care il administrezi. acum,as avea si eu o intrebare..la care sper,sa ma luminezi. eu,lucrez cu contract in spania,in agricultura.si,anul ce vine,ma reintorc.pana plec in aprilie,vreau,ca in luna februarie sa ma casatoresc.tin sa precizez ca din data de 23 oct 2013,beneficiez de somaj,timp de 4 luni.vreau,sa stiu.daca acest fapt,imi da dauna la incasarea banilor de pe urma acestui somaj. si,ce pasii,trebuie sa urmez,cand revin la contractul de munca in spania,anul ce vine,cu schimbarea numelui dupa casatorie.multumesc anticipat. la multi ani,stimata doamna.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau sa plec an romania an luna aprilie 2014 de pasti si vreau sa mai iau 4 persoane cu mine an masina, am furgoneta mare cu 6 locuri.cu antoarcere an spania an cel mult 2 saptamani- tel. 642324882 SILE sau e-mail: sile75@hotmail.com SERIOZITATE

    RăspundețiȘtergere
  11. As vrea sa stiu ce vechime trebuie sa aiba o femeie pentru a dispune de somaj dupa nastere?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a dispune de somajul complet trebuie sa ai cotizate 360 zile in regimul "cuenta ajena" (deci nu ca autonom) pentru a dispune de 4 luni de somaj. Daca ai mai mult, iti da mai mult somaj. De mentionat este ca concediul de maternitate la care ai dreptul se ia ca si cum ai fi lucrat in toata perioada de maternitate, deci cotizeaza pentru somaj.

      Ștergere
  12. George Vadinmartie 12, 2014

    Sunt pensionar in România si am casa in Spania si număr NIE.Daca doresc sa ma stabilesc in Spania,sa plec definitiv din România,cum voi beneficia de asistenta medicală,in Spania,in ce limite ,va fi le fel de restrictiva ca in România, sau mult mai avantajoasa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aceasta este o tema foarte controversata. din cate stiu daca ai peste 8.000 pensie pe an, atunci nu ai dreptul la sanatate aici decat la urgente, dar cu PP acum chiar daca ai nie nu e usor sa ai sanatate, pt ca si cei care sint spanioli au pierdut dreptul asta.

      Ștergere
  13. Stii cumva cum pot obtine cazierul din Spania, multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se poate. Mai multe informatii, aici:

      http://romaniinspania-gabriela.blogspot.ie/2011/11/procurarea-de-acte-din-romania.html#more

      Ștergere
  14. Buna dimineata.As vrea sa stiu cat are valabilitate o imputernicire din Spania pentru Romania.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua!As dori sa stiu cum se calculeaza concediul,media paga..Lucrez in aceeasi casa de aproape 2 ani de zile.Salariul este de 800 cu 2 media paga si vacanta.As vrea sa stiu cat imi corespunde din media paga si concediu.Am avut concediu in august(o luna)apoi in decembrie 8 zile.Data plecarii este la sf lunii mai.Va cer ajutorul fiidca vreau sa fiu sigura,nu am pe nimeni aici cu care as putea''compara''calculul meu.Lucrez de interna,din iulie 2012.Iar daca plec din Spania,pot cere ceva la mana,un document,care sa ateste ca am lucrat la ei in tot acest timp si care imi va servi in Romania?Desi inainte de a lucra la ei am mai avut un job de externa cu acte in regula..Multumesc mult!O zi buna tuturor si un Paste Fericit!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tin sa precizez ca lucrez cu acte in regula.Multumesc din nou.

      Ștergere
  16. Buna. Nu precizezi daca ai contrat tiempo completo o parcial. Oricum concediul e 30 de zile naturale de obicei din care 15 zile alegi tu cand vrei sa le iei si 15 aleg patronii. In caz ca nu iti da fiestele nationale s-ar mai putea suma inca 14-15 zile dar asta e mai greu. Nu inteleg ce act vrei sa ai la mana ca sa areti in romania cum ca lucrezi aici. Singurul act ar fi contractul. Media paga nu exista cred ca te referi la pagas extraordinarias. Iar nu specifici daca in aia 800 iti includ deja paga extra sau ai 14*800 salarii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.Contractul il am timpo completo.Am fiestele libere si castig 800 de euro pe luna(ca interna),800 de euro vacanta(cele 30 de zile de concediu)+2 media paga(400+400).Dupa calculele mele ar trebuie sa imi dea 266 de euro(asa zisa media paga)pentru cele 4 luni de zile pe care le mai am pana in luna mai,iar cele 8 zile le-am bagat la zile de vacanta,iar pentru 9 luni de zile imi iese16 zile jumatate(16,50) de vacanta pe care ar trebui sa mi le iau,scazut cele 8 zile de vacanta de care am beneficiat in iarna.Ar mai ramane 8 zile jumatate de vacanta(8,50).Calculand 800(vacanta)impartit la 22(zile de vacanta)=36,36 euro pe zi de concediu.Asadar36,50x8,50(zile care imi mai raman de vacanta)=309 euro.Deci ar fi un total de 575 de euro de care cred ca as putea beneficia..Dupa calculele mele..E posibil sa nu fi calculat bine..Multumesc si Paste Fericit!

      Ștergere
  17. Concediul sint 2, 5 zile pe luna muncita. Deci pana in mai inclusiv ai avea 10 zile minus cele 8 din iarna iti raman 2 zile platite. Media paga cum ii zici tu e paga extra si nu te plateste bine pt ca ar fi 2*800 nu 400 pt ca sint salarii intregi. Dar dupa cum merg treburile e bine ca te platesste si atat. Si ar fi 400/6 luni * 5 luni aprox 333 euri pana in mai inclusiv. Daca pleci tu nu ai drept la somaj si nici la indemnización.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua!

    Dar acum in aprilie 2014 cum mai sta treaba cu locurile de munca in Spania?
    Tare vreau sa ma stabilesc acolo!... cu familie cu tot!

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai nu te uiti la stiri. Aici avem 26% somaj asa ca munca nu este mai deloc.

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna doamna gabriela.....am un baiat de 5 ani locuies in spania tatal e in romania dar inca nu am putut divota de el ......cu totul ca el este cu altcineva si are si o fetita......vreau sa stiu daca pof beneficia de un ajutor pt baiat tinand cont ca am toate actele in afara de livretul de familie ......as fi recunoscatoare daca puteti sami raspundeti...sau ce pot face pt baiatul meu va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna...........as dori si eu sa stiu daca calatoresc in Vietnam imi trebuie vreo viza sau sa platesc ceva la ambasada?mentionez ca am pasaport.....multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  22. buna
    am o intrebare, cum pot intra in posesia unui document pentru a ma putea casatori aici in Spania?
    imi cere "acreditar documentalmente, con certificado del consulado de su país en españa, si la ley personal de su país, le exige la publicación de edictos/proclamas al contraer matrimonio civil" si nu stiu cum il pot obtine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua, ma numesc Cosmin, am o intrebare. Sunt in ajutor familiar, 426 €, in septembrie trebuie sa ma duc pentru a 2-a oara sa cer inca 6 luni de ajutor la ei la masa la INEM. Problema este ca maine pot pleca in Germania si sa lucrez legal cu toate actele in regula. Ce pot sa fac in situatia asta ca sa nu am probleme nici in Germania nici la INEM aici. Pot lucra si sa iau pana in Septemebrie ajutorul, apoi prin lipsa mea de la masa, ajutorul se va taia, sau oprii ? Sau in momentul in care ma da de alta in Germania o sa apar in Spania ca lucrez inafara teritoriului Spaniei? .... Sincer nu stiu ce sa fac in situatia in care sunt acuma....vreau sa las totul in regula in Spania, dar as vrea sa iau si ajutorul pana in septembrie cel putin....Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca lucrezi legal nu poti sa iei ajutor. Trebuie sa anunti la inem cand incepi munca caci daca nu ai grija ca pot sa iti dea si amenda si sa returnezi toti banii

      Ștergere
  24. Daca am facut scoala de soferi in Romania si am luat sala, pot sustine examenul la strada in Spania ?

    RăspundețiȘtergere
  25. geta chivuiulie 03, 2014

    As dori sa ma interesez daca pot obtine alocatia europeana pentru copilul meu ce locueste in Rominia .Eu si sotul meu lucram in Spania avem contracte de munc din 2008 si as dori sa stiu de ce acte am nevoie si unde se fac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspunsul e da. Mai multe informatii primesti la seguridad social dar sa sti ca doar daca venitul familiar e sub 11.000 euro atunci primesti 24 €/ luna

      Ștergere
    2. Geta Chivu,
      Mai multe informatii referitoare la alocatia pentru copil, le gasesti aici:

      http://romaniinspania-gabriela.blogspot.com.es/2010/03/spania-noutati-despre-alocatia.html#more

      Ștergere
  26. este real de facut pasaport biometric daca parintii sunt divortati si unul din ei nu da acces

    RăspundețiȘtergere
  27. am un baiat care lucreaza in spania cu acte in regula...intre timp a suferit un infarct si se afla in spitatl in zaragoza,,,va rog mult sa-mi spuneti cum trebuie sa procedeze cu concediul medical,unde trebuie sa il duca....ce pasi are de urmat......multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  28. Insanatosire grabnica. Concediul medical il da doar doctorul de familie si trebuie prezentat firmei la maxim 3 zile dupa ce il da. Amplierea concediului se face tot de medicul de familie si cam din saptamana in saptamana. Sa se puna in contact cu firma si sa le zica ce a patit ei ii pot da mai multe detalii

    RăspundețiȘtergere
  29. as vrea sa intreb daca ma poate ajuta cineva sa imi spuna ce drepturi am in Spania. Am dreptul de exemplu sa cer vreun card de indentitate de aici? Pentru ca Romania mi-a spus ca nu am drept de card de identitate romanesc daca locuiesc in strainatate. Locuiesc legal in Spania de acum 5ani si am doar un pasaport romanesc si o hartiutza verde cu NIE. Deci sigurul act cu care ma pot identifica pe strada e pasaportul, ce trebuie sa iau cu mine in geanta in fiecare zi (si ma tem ca se va rupe sau murdari cu ceva, pentru ca e facut din hartie). Si ce alte drepturi avem romanii ce locuim aici de multi ani? Va multumesc frumos. Maria

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna seara,ma numesc marius si am o intrebare...sunt in palma de mallorca si mi s-au furat actele si banii.Imi cumpara mama bilet online sa vin inapoi acasa dar cum pot face sa ma urc in avion?nici acte nu mai am si nici bani!!va multumesc frumos!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Marius,
      Poti solicita un titlu de calatorie de la Sectia Consulara a Romaniei. Fara niciun act de identitate nu vei putea calatori.

      Ștergere
  31. Buna ziua. Am deschis un cont bancar in Spania la banca Santander dar din pacate am fost nevoit sa plec in tara inainte de a intra in posesia cardului. Intrebarea mea este de la ce banca din Romania , pot face o retragere din contul meu ? Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara card nu veti putea scoate bani de la niciun bancomat din Romania.

      Ștergere
  32. Buna seara,

    Numele meu este Andreea.As dori sa stiu,daca,cumva,din intamplare,cunoasteti vreun medic ginecolog roman(femeie,barbat,nu conteaza...sa fie roman(ca)),in Spania,zona Madrid sau Andalucia (Sevilla,Malaga,Cordoba,etc.),pentru ca am niste probleme de ordin ginecologic si,sincera sa fiu,am fost la mai multi medici ginecologi spanioli si mi-au dat niste rezultate exagerat de diferite si nu au facut decat sa ma ''curete'' la propriu,de bani.Nu stiu daca este ok,sa intreb aceste lucruri aici,dar,daca nu este ok,imi cer scuze si as dori sa stiu unde pot sa postez aceasta intrebare,in speranta ca cineva imi va putea oferii un raspuns care sa ma ajute.Multumesc frumos pentru intelegere si va doresc o zi buna in continuare.P.S : Adresa mea de email este CATASL007@YAHOO.COM,in cazul in care vreti si puteti sa imi raspundeti la aceasta adresa,pentru ca nici nu stiu cum sa aflu daca primesc vreun raspuns aici,pe acest site,sincera sa fiu.

    RăspundețiȘtergere
  33. buna seara!!!suntem un cuplu de sibieni stabiliti in Barcelona de 7 ani.am o intrebare:se poate beneficia de paro capitalizat ca sa ne deschidem ceva in Romania?sau nu avem acces?am inteles ca nici lunar nu se mai puate lua somajul din Romania!multumesc anticipat!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ziua vrem sa ne retragem din spani definitiv in romania si vrem sa renuntam la nie ce trebuie sa facem si daca este adevarat ca ti se da o suma de bani daca renunti la acte multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  35. buna ziua iau somaj din spania am nascut acum doua luni in Romania pot sa iau indemnizatie pentru copil? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ma numesc Ana doresc sa ma casatoresc in spania cu un cetatean spaniol, cineva imi poate spune daca certificatul de celibat (solterie)se poate scoate in consulat

    RăspundețiȘtergere
  37. BUNA ZIUA.VA ROG DACA IMI POATE SPUNE CINEVA :SE POATE CALATORI DIN SPANIA IN PALMA DE MALLORCA NUMAI CU BULETINUL?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se poate. (daca este in termen de valabilitate)

      Ștergere
  38. Buna Gabriela!Ma intereseaza unde pot sa fac o procura in Logrono ca sa o trimit in Romania?

    RăspundețiȘtergere
  39. unde pot obtine apostilla de la Haga pentru un divort ce s-a facut in provincia de Barcelona

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua Gabriela!Ma numesc Tania si locuiesc in Spania de aproape 9ani.Acum ceva timp am facut cateva imprumuturi pe care pana in prezent le_am platit fara intarziere in fiecare luna,insa de curand am ramas in somaj si nu stiu daca o sa pot plati toata suma ce mai ramane(11000)Imi poti spune daca imi pot embarga casa pe care o am in Romania daca nu pot achita tot ce mai am de platit?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  41. Am nevoie de nr de la avocata din zaragoza. E doamna ce are biroul aproape de consulat. Il are cineva? Nu reusesc sal gasesc pe net. Multumesc!,,,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se numeste Nicoleta Condurat si numerele sint 655172999/642246810

      Ștergere
  42. Buna Ziua!!! Daca stie cineva ma poate sfatui daca este vreun notar in palma de Mallorca de unde se poate elibera rapid o procura de divort? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna ziua! va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu o intrebare.daca am ajutor de somaj din spania si lucrez in Romania apar la inem....ca muncesc in Romania?Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai grija cu treaba asta. E ilegal si multi au patit-o si au trebuit sa dea inapoi tot somajul plus amenda

      Ștergere
  44. Buna ziua, Am si eu o problema cu cei de la inem , am depus dosarul pentru paro pe 28 octombrie eu am mai avut 4 zile de somaj de anul trecut si ca sa beneficiez de un ajutor in continuare am dus si for 302 din tara dar mia dat sa ma prezint in timp de o luna cu 9 curiculum precum nu au nevoie de mine 9 firme , si patronament iar eu mam prezentat pe data de 5 noiembrie cu aceste acte iar atunci mia dat o foie sa ma cheme la cursuri iar dk nu ma cheama sa ma duc iar la ei asa ca am asteptat si pentru ca nu ma chemat mam prezentat din nou pe 9 decembrie si cand am intrebat ce am de facut persoana care ma tot plimbase uitase de dosarul meu ma punea sa urmez din nou aceleasi proceduri , ma vz ca ma enervez ca nu imi da nici nimic de munca nici ajutor si ma trimis la un consilier paro iar aici am nimerit la un domn amabil si mia aprobat pe loc si mia zis ca am drept 6 luni 426 de euro si ca o sa intre si pe noiembrie si decembrie dar ca nu intra odata cu somaju pe 10 si ca au o alta data pe sfarsit de luna, acum dk dv ma puteti ajuta cand ar fi normal sa intre acesti bani ce luna si ce data mentionez ca pe saitul lor nu imi da nici un rez spune ca data nu este buna eu am bagat si 5 noiembrie si 9 dec si imi da la fel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ajutorul intra mereu pe data de 10 a fiecarei luni, cel putin in Aragon. Acasa trebuie sa iti ajunga o scrisoare cum ca ti-au aprobat acest ajutor, cu ce data incepe si cati bani. Doar acel document e valabil

      Ștergere
  45. Buna stie cineva vreo agentie care presteaza servicii de traducatori,vreau sa vin in spania pentru citiva ani dar nu cunosc limba ,am nevoie de serviciile unei persoane care cunoaste limba spaniola.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna ziua.As dori si eu o traducere a acestei notificari .Si ce inseamna.
    ,,NOTIFICACION AL DEUDOR DE LA DILIGENNCIA DE EMBARGO DE SUELDOS ,SALARIOS,PENSIONES Y OTRAS PRESTACIONES ECONOMICAS (TVA-351).
    Sotia e la munca in Spania (capsuni) si a primit aceasta notificare.
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E ca ii va trage din salariu cantitatea ce apare in scrisoare. Mai mult ca sigur are un credit sau ceva datorie ce nu a platit.

      Ștergere
  47. Buna Gabriela.as vrea sa stiu daa pot calatori cu fiul meu in tara in Romania.El are 7 ani pasaport englezesc .eu am sentinta ca copilul e in grija mea .nu stim nimic de tatal lui de 6 ani .ar trebui sa traduc sentinta in romineste?

    RăspundețiȘtergere
  48. daca ma duc cu copilul in Romania din SPANIA, AM NEVOIE DE ACORDUL TATALUI?TATAL ESTE ROMAN !TRAIM CU TOTI IN SPANIA

    RăspundețiȘtergere
  49. sunt residenta de aproape 15 ani si mi-as dorii sa stiu dc numai cu certificatul de nastere international si pasaportul expirat pot sa mi-l renovez.stai in zona Almeria ... multumesc ma intereseaza si pretul

    RăspundețiȘtergere

Nu include materiale pentru adulti, vulgaritate, ura, rasism sau discriminare. In caz contrar, comentariul tau va fi sters.